onschuldige contactje?

04-08-2012 10:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mag ik ook mijn probleempje bij jullie neerleggen? Ik heb sinds een half jaar een relatie. Via een datingsite hebben we elkaar ontmoet. Na een maandje toen het lekker liep tussen ons heb ik mezelf uitgeschreven en hem gevraagd dit ook te doen.

Na een paar maanden kwam ik er achter dat hij nog steeds ingeschreven stond. Dus weer gevraagd, ja hij ging het meteen doen. Tot een maandje geleden kwam ik toevallig (met zijn toestemming!) in zijn mailbox en zag een berichtje van iemand op badoo. Misschien niet netjes van me maar ik ging dus kijken en hij heeft naar ruim 400 meiden een verzoek tot contact gestuurd en met een paar was hij actief aan het chatten. Dus ik hem gevraagd wat dat allemaal was.Hij verveelde zich maar hij ging er echt mee stoppen. Na nog een paar keer ruzie en mijn dreiging dat ik het uitging maken heeft hij het account gesloten maar daarna kwam ik er achter dat hij met een van die meiden aan het smssen en zelfs bellen is. Nog een keer mee geconfronteerd, dat het mij erg veel verdriet deed en hij beloofde met zijn hand op zijn hart dat hij ging stoppen. Tja en je snapt het al, vanmorgen ontdekte ik dat hij haar gisteren weer gebeld heeft, waarschijnlijk smssen ze al langer maar die berichten verwijdert hij. Toen ik hem hiermee weer confronteerde werd hij boos en is opgestapt. Ik controleerde hem (klopt, niet netjes maar niet te vertrouwen), als hij iets met die ander wilde dan had hij dat toch allang gedaan (?? is misschien al gebeurd?) en eigenlijk snap ik niet zo goed waarom hij zo boos werd. Ik wilde er gewoon over praten.

Wat moet ik hier nu mee? Over een paar weken gaan we op vakantie.......

Liefs Jannie
Nu al niet te vertrouwen? Bespaar jezelf een hoop leed en ellende en maak dat je wegkomt. Ga lekker met een vriendin/zus/whatever op vakantie. Jullie hebben nu nog geen moeilijk te ontbinden stappen gemaakt, zoals samenwonen of zwanger zijn.

Next.
Mijn god, hoevaak ga je hem zijn leugens nog vergeven? Hij is niet te vertrouwen, dat zou vanaf die eerste keer duidelijk moeten zijn. Hij komt er ook nog eens steeds mee weg bij je, dus hij zal het blijven doen.
Als het nu al zo moeizaam gaat zou ik er mee kappen. Hij is duidelijk niet te vertrouwen en liegt tegen je. Jammer van de vakantie, maar dat is dan maar zo.
Ik heb jaren geleden op relatieplanet gezeten. Ik moet eerlijk zeggen dat het bijna net zo verslavend is als dit forum. Een dagelijkse routine. Waarvan je moet afkicken.

Hij moet cold turkey. Tot zo ver kan ik mee komen. Maar dat het steeds door blijft gaan kan echt niet. Hij wordt boos, als tegenwerking. Jij bent boos, maar als hij bozer wordt, is de reden waarom jij boos wordt minder belangrijk aan het worden. Zo werkten de ruzies met een ex van mij. Dat was zijn tactiek.

Ik zou zeggen blijf bij je standpunt dat hij achter je rug om, niet goed bezig is. Allerlaatste kans en anders exit. Laat je niet afleiden door zijn boosheid, jouw reden om boos te zijn is belangrijker.
HIJ zit fout en draait het verhaal zo, dattie kwaad kan worden op jou omdat je controleert! Dus waar het eigenlijk om draait, is op die manier opzij geschoven.

Je blijft hem ermee confronteren, hoe vaak wil je dat nog doen dan?

Sterkte in elk geval.
Volgens mij weet je zelf al wat je er mee moet... Maar wil je het nog niet weten. En hoopje dat alles met 1 vingerknip weer weg gaat en dat jullie nog lang een gelukkig gaan leven.....

Sprookjes bestaan niet.

Er kom niet voor niets de hele tijd een stemmetje in je hoofd.....

Het is niet voor niks dat jij hem de hele tijd wilt controleren....

Het zegt mij al genoeg, jou nu ook?
Wanneer was je van plan die oogkleppen af te zetten?
quote:nummerzoveel schreef op 04 augustus 2012 @ 11:05:

Wanneer was je van plan die oogkleppen af te zetten?+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kwam 'toevallig' met zijn toestemming in zijn mailbox terecht?

Hij is dus blijkbaar niet te vertrouwen dus als je dit soort toestanden niet wilt dan kap je ermee..
Hoe vaak ga jij zijn hand op zijn hart nog serieus nemen?

Zijn hand op zijn hart betekent niks. Voor jou wel misschien maar voor hem niet.
Er is maar een antwoord: WEGWEZEN. Onbetrouwbare gast.
Wat je moet doen is kappen met zo'n onbetrouwbare vent!

Kan je een vriendin mee laten gaan op vakantie in zijn plaats?
Waarom noem je het een 'onschuldig contactje' ?
Onschuldige contact ?? Je bent niet wijs , dit is ver van onschuldig , verder sluit ik mij aan bij de rest , genoeg advies meid .
En oja, nu is het inderdaad nog een 'probleempje'. Hoe langer je bij hem blijft hoe groter je 'probleempje' wordt. Dus voorkomen is beter dan genezen. Ik zeg het nog een keer: wegwezen en inderdaad lekker met een vriendin op vakantie gaan en heerlijk genieten van het feit dat je net de dans ontsprongen bent van een hoop ellende!
Eens.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:janniegroot schreef op 04 augustus 2012 @ 10:52:

hij heeft naar ruim 400 meiden een verzoek tot contact gestuurd en met een paar was hij actief aan het chatten.

Liefs JannieZo iemand wil jij als vriend?
Afvoeren deze knul.

Je bent zijn matras niet.
Er zit een onschuldige contactje bij je los tussen de oortjes.

Knoop het vast en steek geen tijd meer in ´je vriend´.

Hij heeft geprobeerd om met 400 meiden vreemd te gaan hoe duidelijk wil je t hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:miladila schreef op 04 augustus 2012 @ 11:34:

Waarom noem je het een 'onschuldig contactje' ?Hij noemt het zo........
Janniegroot:

Wat vind je er nu zelf van?
En dan ook nog ingeschreven staan bij badoo, dat is een verkapte sexdatingsite.

Dus onschuldig zou ik het niet noemen.
Carpe Diem
Natuurlijk is dit niet onschuldig. Dat snap jezelf ook wel. En wat je hier mee moet? Lekker een vriendin bellen om te vragen of die zin heeft in een vakantie want je hebt onverwachts een plekje vrij.
Tja, ik wist het eigenlijk al lang natuurlijk. Als dit een vriendin zo overkomen dan had ik precies hetzelfde gezegd. Maar het stukje houden van, ik ga hem missen dat speelt natuurlijk ook mee.

Maar jullie hebben gelijk, stoppen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven