vriendschap?
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:01
Ik wist niet zo goed waar ik dit moet plaatsen...
Even mijn verhaal:
Gisreravond ben ik met mijn vriendin wezen winkelen, ze vroeg of ik morgen (vandaag) moest werken,
Ja ik moest werken, en mijn broertje was gisteravond ook mee en vroeg of ik mee wou naar de camping om op visite te gaan bij mijnouders ik zei dat ik moest werken...
Maar ik was vandaag vroeg klaar met werken, dat weet ik van te voren niet hoe laat ik klaar ben
Dus ik heb mijn broertje gesmsd of jjj al onderweg was, dat was niet het geval,
Ddus ik zei tegen hem dan wil ik wel graag mee, dus heeft hij mij opgehaald
Ik kreeg een smsje van mijn vriendin: druk aan t werk?
Ik smste was eerder klaar ben met mijn broertje naar de camping
Waarop zei antwoorde: oh Oke, dus je gaat er toch heen? Gisteren zei je van niet!
Waarop ik antwoorde dat ik onverwachts eerder klaar was en mijn broertje had gesmsd of die al onderweg was, dat was niet het geval dus ben ik meegegaan
Dat smsje komt voor mij heel erg vervelend over, ik heb haar de hele week gezien,
En ik hoef toch echt geen verantwoording aan haar af te leggen?
Ik bedoel zij kan mij niet tegen houden en soms veranderen dingen..
Maar zij wil elke dag iets doen met mij,
Maar ik wil ook wel eens iets met mijn broertje doen, kreeg net het gevoel dat ze een beetje boos is
Maar aan de ene kant denk ik, zij kan mij niks verbieden, ik ben er vrij in om te doen wat ik wil
Maar ze is soms best snel teleurgesteld als ik een keer nee zeg alhoewel ik niet vaak nee zeg
Toch blijft het mij dwars... Wat kan ik hier aan doen?
Even mijn verhaal:
Gisreravond ben ik met mijn vriendin wezen winkelen, ze vroeg of ik morgen (vandaag) moest werken,
Ja ik moest werken, en mijn broertje was gisteravond ook mee en vroeg of ik mee wou naar de camping om op visite te gaan bij mijnouders ik zei dat ik moest werken...
Maar ik was vandaag vroeg klaar met werken, dat weet ik van te voren niet hoe laat ik klaar ben
Dus ik heb mijn broertje gesmsd of jjj al onderweg was, dat was niet het geval,
Ddus ik zei tegen hem dan wil ik wel graag mee, dus heeft hij mij opgehaald
Ik kreeg een smsje van mijn vriendin: druk aan t werk?
Ik smste was eerder klaar ben met mijn broertje naar de camping
Waarop zei antwoorde: oh Oke, dus je gaat er toch heen? Gisteren zei je van niet!
Waarop ik antwoorde dat ik onverwachts eerder klaar was en mijn broertje had gesmsd of die al onderweg was, dat was niet het geval dus ben ik meegegaan
Dat smsje komt voor mij heel erg vervelend over, ik heb haar de hele week gezien,
En ik hoef toch echt geen verantwoording aan haar af te leggen?
Ik bedoel zij kan mij niet tegen houden en soms veranderen dingen..
Maar zij wil elke dag iets doen met mij,
Maar ik wil ook wel eens iets met mijn broertje doen, kreeg net het gevoel dat ze een beetje boos is
Maar aan de ene kant denk ik, zij kan mij niks verbieden, ik ben er vrij in om te doen wat ik wil
Maar ze is soms best snel teleurgesteld als ik een keer nee zeg alhoewel ik niet vaak nee zeg
Toch blijft het mij dwars... Wat kan ik hier aan doen?
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:17
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:21
Wat een gezeik zeg niet doen want de zon schijnt! Lekker genieten vanmiddag bij je ouders en verder geen uitleg geven. Jullie zijn niet getrouwd zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:22
quote:my_little schreef op 04 augustus 2012 @ 12:17:
Ze is niet bij mij op de camping, ze wil idd veel controleren! Idd ik moet mij er maar niet druk im maken
Ga vanmiddag leuke dingen doen:) laat haar maar even achterwege
Ze kan mij niks verplichten, maak me soms druk om kleine dingen!
Ga nu zkr genieten:)Ja, dat is ze wel volgens beeldspraak. waarom zit je anders op de camping een topic over haar te openen?
Ze is niet bij mij op de camping, ze wil idd veel controleren! Idd ik moet mij er maar niet druk im maken
Ga vanmiddag leuke dingen doen:) laat haar maar even achterwege
Ze kan mij niks verplichten, maak me soms druk om kleine dingen!
Ga nu zkr genieten:)Ja, dat is ze wel volgens beeldspraak. waarom zit je anders op de camping een topic over haar te openen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:48
quote:lilyrose2012 schreef op 04 augustus 2012 @ 12:37:
Snap dat dingen apart willen doen nooit zo..sorry..hoe meer zielen hoe meer vreugd..en waarom kun je dit soort dingen niet met elkaar bespreken?Mag iemand zelf bepalen waar ze heen gaat en met wie?
Snap dat dingen apart willen doen nooit zo..sorry..hoe meer zielen hoe meer vreugd..en waarom kun je dit soort dingen niet met elkaar bespreken?Mag iemand zelf bepalen waar ze heen gaat en met wie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 4 augustus 2012 om 13:55
oh ik heb ook zo'n controlerende vriendin.....en dan is zij al 30! Ik word er soms gek van. Ik leg nu alles naast me neer. Ik ben duidelijk in mijn communicatie en doe dus veel minder met whatsapp en sms, maar ik bel gewoon. Dat overloze gezeur en gepraat via whattsapp kan ik niks mee.
Ik voel heel duidelijk aan haar wat en hoe de emotie is onder het gesprokene. Het is niet anders.
Ik voel heel duidelijk aan haar wat en hoe de emotie is onder het gesprokene. Het is niet anders.
zaterdag 4 augustus 2012 om 19:36
Nu praten we wel normaal met elkaar, maar ik heb t gevoel
Dat zij altijd met mij iets wil doen, haar andere vriendin is op vakantie
En nu wil ze steeds met mij weg, maar we hoeven elkaar niet elke dag te zien, vind ik
Maar ik ben altijd wel duidelijk tegen haar en als im een keer nee zeg
Krijg k ook steeds van waron enz en klinkt ze t
eleurgesteld
Maar ik zal denk ik toch iets duidelijker moeten zijn dat ik ook een keer mijn Eigen ding wil doen
Dat zij altijd met mij iets wil doen, haar andere vriendin is op vakantie
En nu wil ze steeds met mij weg, maar we hoeven elkaar niet elke dag te zien, vind ik
Maar ik ben altijd wel duidelijk tegen haar en als im een keer nee zeg
Krijg k ook steeds van waron enz en klinkt ze t
eleurgesteld
Maar ik zal denk ik toch iets duidelijker moeten zijn dat ik ook een keer mijn Eigen ding wil doen