Het/de/een groepje..

04-08-2012 15:25 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er forummers zijn met meer dan 10.000 posts maar nog steeds niet in het/de/een groepje zitten, hier je kans.

Iedereen kiest iemand om in het groepje plaats te nemen maaaaar diegene moet wel meer dan 10.000 posts hebben.

Ik trap af: Dolfje

Oja degene die je kiest moet ook in de laatste paar dagen op het forum zijn geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ivetje schreef op 04 augustus 2012 @ 15:35:

Ik haal het vast niet forum ook mobiel dus kan niet kijken.Helaas....8249
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nummerzoveel schreef op 04 augustus 2012 @ 15:33:

Oh fijn! En nu maar hopen dat iemand me kiest! Dat was bij gym wel anders Ik ben gewoon nu al net afgewezen door Noes
Ow! Ik ga mijn best doen
Shit, sinds dit jaar een nieuwe Nick.. Zeker dat ik niet mee mag doen. *pruil*
Waar zie je hoeveel berichten je hebt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Veren in je reettopics, altijd leuk.
quote:Enn schreef op zaterdag 04 augustus 2012 15:43 Waar zie je hoeveel berichten je hebt?Ik forum mobiel, wil iemand voor mij kijken?
Bla bla bla Noes....
quote:bijenrompje schreef op 04 augustus 2012 @ 15:43:

[...]

Ik forum mobiel, wil iemand voor mij kijken?1395
quote:Enn schreef op 04 augustus 2012 @ 15:43:

Waar zie je hoeveel berichten je hebt?Poppetje naast je nick.
Schandalig!!
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 15:38:

[...]

Ik ben gewoon nu al net afgewezen door Noes jij mag altijd in mijn groepje, hoor!
quote:nummerzoveel schreef op 04 augustus 2012 @ 15:45:

[...]

jij mag altijd in mijn groepje, hoor! Broeva! Haroe! Je hebt trouwens FB-mail, over groepjes gesproken
Hallo mobiele forummerts... Je kan gewoon zien hoeveel posts je hebt hoor. Bij 'berichten waarin jij hebt gereageerd' kiezen voor 'bekijk berichten van -eigen naam-.' Bij mij staat er dan bij hoeveel posts ik heb en ook verspreid over hoeveel onderwerpen.
Juul, geldt dat alleen voor de iPhone app, want de androiderTs onder ons moeten het met de mobiele site doen van viva.
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 15:46:

[...]

Broeva! Haroe! Je hebt trouwens FB-mail, over groepjes gesproken Ik zie geen FB-mail?
quote:Enn schreef op 04 augustus 2012 @ 15:43:

Waar zie je hoeveel berichten je hebt?Jij voldoet ruimschoots! Je hebt 16924 berichten. Wow
quote:nummerzoveel schreef op 04 augustus 2012 @ 15:49:

[...]

Ik zie geen FB-mail? Log eens in? (Sorry, je hebt een offiesjele messetsj)
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 15:49:

Juul, geldt dat alleen voor de iPhone app, want de androiderTs onder ons moeten het met de mobiele site doen van viva.Op de aaifoon kan ik dat ook niet vinden, hoor!?
4161. Gezien op de mobiele versie, niet de app.

Ik mag niet meedoen, dus jullie veel plezier met jullie groepje. Hebben jullie al een naam voor jullie clubje? En een clublied?
Ik zat al in t groepje toen jij nog geboren moest worden Nous
Alsof er niet genoeg groepjes zijn.
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 15:51:

[...]

Log eens in? (Sorry, je hebt een offiesjele messetsj)Uitgelogd en weer ingelogd, maar zie echt niets!?!!
Nou, ik hoef niet bij hét groepje hoor. Ik slet gewoon wat rond, veel leuker.
Heerlijk, hoe zuurder hoe beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven