Het/de/een groepje..

04-08-2012 15:25 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er forummers zijn met meer dan 10.000 posts maar nog steeds niet in het/de/een groepje zitten, hier je kans.

Iedereen kiest iemand om in het groepje plaats te nemen maaaaar diegene moet wel meer dan 10.000 posts hebben.

Ik trap af: Dolfje

Oja degene die je kiest moet ook in de laatste paar dagen op het forum zijn geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:alexatje schreef op 04 augustus 2012 @ 17:41:

Over humor gesproken ...Zij weten niet beter joh niks van aantrekken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op 04 augustus 2012 @ 17:36:

[...]

schat, je hebt te weinig postings, wil je er een paar van mij?

Hoe kan ik nou te weinig postings hebben, ik ben letterlijk en figuurlijk hooked aan dit forum

Ok, doe maar een mut van jouw postings
quote:Vilma schreef op 04 augustus 2012 @ 17:49:

[...]

Hoe kan ik nou te weinig postings hebben, ik ben letterlijk en figuurlijk hooked aan dit forum

Ok, doe maar een mut van jouw postings Je staat op 6571 .
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:37:

[...]

Helaas ik had je er graag bij gehad maar regels zijn regels!maar wij zijn oud-discogenoten!
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:52:

[...]

Je staat op 6571 .Ik ben ook eigenlijk meer een meelezer
Ik meld me aan indien ik genoeg postings heb!

*eindelijk een heus groepje op het forum*
Doe mij er ook maar een paar. Heb net weer voor de kat z n fluit zitten reageren. Topic weg, posts weg (waren er zeker 5000 )
"doneert 3430 postings aan Vil"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dickens, neem er maar n paar van mij
quote:Dickens schreef op 04 augustus 2012 @ 17:56:

Doe mij er ook maar een paar. Heb net weer voor de kat z n fluit zitten reageren. Topic weg, posts weg (waren er zeker 5000 ) jij moet er wel veel hebben hoor, maar vooruit

"doneert 4800 postings aan Dickens"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
I heart roosje!

Zo nouschi, kunnen we nu zaken doen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 augustus 2012 @ 17:55:

*eindelijk een heus groepje op het forum*Ja leuk he!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 augustus 2012 @ 17:55:

*eindelijk een heus groepje op het forum*

Lezen jullie de OP wel? Je kunt je niet aanmelden je moet gekozen worden pffffff.

Nu weet ik waarom ik zoveel postings heb,ik kom gewoon(bijna) nooit op topics die verwijderd worden
quote:Dickens schreef op 04 augustus 2012 @ 17:58:

I heart roosje!

Zo nouschi, kunnen we nu zaken doen?Echt nogmaals, geen gesjoemel met de regels!
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:59:

[...]

Lezen jullie de OP wel? Je kunt je niet aanmelden je moet gekozen worden pffffff.

ow oeps sorry nous! Mijn slechte leesgedrag is vast de reden waarom niemand mij nog gekozen heeft.
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:59:

[...]

Ja maar ze mogen zich wel aanmelden zodat de leden van het groepje hun kunnen kiezen.

Of ga jij van iedereen alle postings bij houden en bij iedereen die boven de 10.000 komt zieltjes winnen?
Kom kom, niet zo rigide nouschi. Ik had het graag geregeld voor de bbc.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 augustus 2012 @ 18:00:

[...]

ow oeps sorry nous! Mijn slechte leesgedrag is vast de reden waarom niemand mij nog gekozen heeft. Van mij mag je erbij hoor!
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2012 @ 18:01:

[...]

Ja maar ze mogen zich wel aanmelden zodat de leden van het groepje hun kunnen kiezen.

Of ga jij van iedereen alle postings bij houden en bij iedereen die boven de 10.000 komt zieltjes winnen? Als iemand wordt gekozen volgt er uiteraard een posts-check.
Heeft wel een pocamon gehalte dan: ik kies jou, picachu!
quote:Dickens schreef op 04 augustus 2012 @ 18:01:

Kom kom, niet zo rigide nouschi. Ik had het graag geregeld voor de bbc.bbc wasda?
quote:rosanna08 schreef op 04 augustus 2012 @ 17:56:

"doneert 3430 postings aan Vil" Dank je lieve Roos, dat had ik net nodig want mijn 3430 postings (ik had ze wel) zijn in rook opgegaan in rare meltdowntopics.
Vlees op een rooster met gloeiende kooltjes eronder en bezwete mannen ernaast.
Waar blijft Tia? Het wordt onrustig in de gelederen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven