Nogmaals waarom :)

12-04-2008 18:55 301 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nijntje heeft een mooi topic op aktueel geopend.

Ik had verwacht dat het een ander "waarom" topic zou zijn. Vandaar dat ik deze open.

De bedoeling : ( kijken of ik het uit kan leggen , zo uit mijn warrige hoofd op scherm )

Soms zie je dingen waarvan je denkt : omg, Waarom ??

Dat kan mode zijn, of juist oude mode.

Liedjes, inrichting enz. enz.

Ik trap af met een plaatje waar ik bij denk, waaarom zou je ze dragen ?

en nog 1 :

Vermaak mij met jullie huis tuin en keuken waarom vragen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
okay, ik heb 2 trouw fora gehad, maar mag ik heel eerlijk zeggen dat ik er doodziek van word... dat zoetsappige koeriekarie gezeur.

Als ze zwanger raken gaan ze vast op babybrabbel verder...
god daar moek me echt niet aanmelden, ik denk dat ik het 3 postings volhou zonder een ban te krijgen
En dan zeker net toevallig een week op vakantie gaan waardoor je je post niet weg kan halen Schravelvot?

Zo, ik ga mijn oksels en schaamhaar even scheren en dan ga ik naar bed. Welterusten!!!
echt...

Banners enzo, over hoelang ze al vulliefd zijn, wanneer ze gaan trouwen, hoeveel dagen ze al getrouwd zijn...

Ik blijf er NU weg

ontopic: waarom zijn er zulke sites
quote:shining schreef op 13 april 2008 @ 00:48:

En dan zeker net toevallig een week op vakantie gaan waardoor je je post niet weg kan halen Schravelvot?

Zo, ik ga mijn oksels en schaamhaar even scheren en dan ga ik naar bed. Welterusten!!!

Ja ga jij je maar snel scheren hoor want die plukken shag overal zijn not done..

Welterusten.
Nee hoor, ik laat alles lekker staan. Ik doe niet mee met de mode, uit protest! Enzo, bladibladibla.......
Ja, waaaarom zijn er zulke sites? Ik heb er ook eens rondgeneust ter voorbereiding maar ow my god.. Echt waar, zó zoetsappig bleehg. Ik kom er ook Nooit Meer. Ja alleen om te rellen zou wel leuk zijn maar dan moet je je eerst aanmelden. Teveel werk En ik wil graag het glazuur op mijn kiezen houden

Wat betreft die openingspost weghalen: ik snap het wel, en ook dat het makkelijk is voor anderen die later in het verhaal vallen, maar het is een echte trend aan het worden. Als er ook maar iets ongeloofwaardigs in staat of nep lijkt: hup, meteen gequote. Komt soms een beetje flauw over. Vind ik.
Waarom laten sommige vrouwen uit protest alles staan? Is wel lekker warm trouwens
nou, en de echte banner-die-hards hebben ook een banner met hoelang ze al een beeb in der buik hebben... brrrr.
http://home.blarg.net/~wayule/graphics/guinea_pig.jpg
Hoe ging het ookalweer, plaatjes plakken voor dummies?
quote:borodini schreef op 12 april 2008 @ 19:34:

[...]

Jip en Janneke plakken plaatjes.

Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.

Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.

Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.

Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.

Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif

Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.

[afbeelding]

Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"

Zal het gelukt zijn ?
quote:borodini schreef op 13 april 2008 @ 01:08:

nou, en de echte banner-die-hards hebben ook een banner met hoelang ze al een beeb in der buik hebben... brrrr.* rilll * ~ben je daar nu nóg?
ja, ik heb het licht gezien...

Ik snap ineens waarom mijn huwelijk op de klippen is gelopen een paar jaar geleden.

Ik heb al die zoete dingen niet gedaan, en wij hadden ook al geen site met dagboek en leuke "hoe goed ken jij het bruidspaar" quiz... ( ja ik heb doorgeklikt )
Hahaha. Of die gedichtjes over hun spaarsaldo, heb je die al gespot?
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2008 @ 21:10:

[...]

Het grappige is dat ik niet eens op kattentopics zit. Nee ik verveel mijn kletsgroepje ermee. Ach en ik kan juist heel goed over andere dingen praten. Dat zal het verschil zijn. Irl heb ik het echt bijna er nooit/weinig over.Ik dacht dat het ging over mensen die tegen hun katten praten. Dus niet over.

Ik praat altijd tegen mijn katten, maar nooit over ze. Behalve nu dus.
quote:high hopes schreef op 13 april 2008 @ 00:10:

Ik vind lichaamsbeharing niet goor...sowieso niet bij een man..een man is geen man voor mij als hij geen lichaamsbeharing heeft...Bij een vrouw ligt dat mss anders en dat komt idd door het opgelegde modebeeld.

Maar goed, ik deed mn best daar op een serieuze manier over te praten en ik heb niet 1x het idee gehad dat ik het belachelijk maakteBen het helemaal met je eens, en je komt óók met goeie argumenten.
quote:shining schreef op 12 april 2008 @ 23:21:

Nee joh, ik laat jou winnen, snap dat dan.

Trusten!Aaaaah wat lief! Thnx! Heb er heerlijk op geslapen!
Waarom zijn er toch mensen die lieveherebeest zeggen en schrijven?
Waarom maken sommige vrouwen zich zo lelijk op? Gisteravond een vrouw gezien, het was te erg voor woorden. Dikke laag foundation (met maskereffect), dikke oogschaduw, glittermascara, dikke potloodstrepen waar bij een normaal mens de wenkbrauwen zitten, rouge als een dikke streep op haar jukbeenderen en dan een dikke streep eronder (waarschijnlijk om te shapen, maar ze snapt dat principe denk ik niet)

Ik heb met open mond staan kijken. Zou ze geen spiegel hebben gebruikt ofzo?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Oja, en waarom is dat theaterpubliek bij ons zo suf en stijf? We hadden een klein festivalletje bij ons in het theater. Er speelde oa een band die ierse folkliedjes zong (lekkere feestmuziek) en een Braziliaanse carnavalsband. En het gros van het publiek staat met de armen over elkaar te kijken en tikt hooguit een beetje met de maat mee, meer niet.

Hoe kun je stil blijven staan op lekkere swingende muziek? Hoe kun je nu niet gaan dansen? Zelfs mijn eigen stijve Lief stond te swingen.

En waarom ga je dan überhaupt, het straalt er aan alle kanten vanaf dat ze het eigenlijk maar niks vonden.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Ik vind overdreven gestijlde wenkbrauwen echt een ramp.

Vooral van die hele dunne boogjes, waardoor je in een stoort van permanente verbaasdheid bent gedwongen.

Ik zocht een plaatje en ineens dacht ik, Bridget Maasland, die heeft ( mss had ? ) altijd van die rare dunne bogen boven haar ogen. :

zo raar vind ik het staan. Dat je ze een beetje bij wilt shapen oke, maar doe het dan zo dat het er nog natuurlijk uitziet
Zolang het nog echte wenkbrauwen zijn vind ik het snel goed. Ik vind het ook wel mooi staan als ze strak gestyled zijn, maar wat ik echt lelijk vind is als je van die potloodstrepen hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven