mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Wat toevallig! Mini sliep vannacht (na een rotnacht waarbij ze om 3 uur en 6 uur kwam) van 22.30 tot 5.15!! Wat een heerlijkheid!

Net terug van de draadoek meet. Was erg gezellig! Heel veel verschillende dragers en doeken gezien. Ben nu verliefd geworden op een Ellevil paisley grasshopper...die mag ik misschien overkopen. Wat een heerlijke, zachte doek is dat! Ik had me nog zo voorgenomen om niks meer te kopen..
Sap hoe was de draagdoek meet van de overkant?
En Sap we hebben echt dezelfde smaak met de doeken. Heb je die grasshopper nou gekocht? Hij is in het echt, echt prachtig
Oh, wat goed om te lezen loeszie. Hij is onderweg uit Noorwegen (geloof ik) en ik wacht er al zes weken op..

De meet was erg gezellig, wat dingen kunnen proberen en gezellig gekletst.

Heb een gezellig weekendje met vriendinnen gehad. Net nog even naar het strand geweest, was even heerlijk. Babysapje weer lekker bij me in de doek. Blijft zo fijn

Wat goed de afgelopen nachten van wzm en hero!!!
-
-
Haha ja hoor stelbaby mag ook bij de club van doorslapende baby's

Wat fijn dat de verkoudheid weg is! Hier ben ik even aan het kolven. Mini sliep vanaf 21.30 en slaapt nog en ik sta op springen!
Hier vannacht even geen doorslapertje, 21.00, 02.00, 05.00 maar hij is ook wat ziekjes. Beetje koorts enzo, dus vond het niet erg dat hij wat extra wilde drinken.

Stella, wat fijn dat verkoudheid weer bijna over is.

Loeszie, vind het wel knap van je dat je er nog naast kolft. Heb je veel opbrengst?

Hier trouwens nog steeds borsten die graag bv willen geven, week geleden voor het laatst gekolft, maar als ik er in knijp komt er nog steeds wat uit. Masseer het maar beetje weg onder de douche.

Stella, klinkt als een gezellig weekend. Zie ook steeds leuke foto's voorbij komen.

Jua, hoe gaat het met je? Begint al wel echt op te schieten qua zwangerschap.

Twiedel, voor als je het leest, treinreis goed gegaan? Heb je het leuk in Zwitserland?

Carla, jouw kinderen moeten zeker al weer bijna naar school?

Chantal, ben wel heel benieuwd naar je zwangerschap, alles goed?
Beterschap voor Hero

Hier was het ook 3.30 en 6 uur..

Kolven doe ik alleen als mijn borsten het niet meer houden...had vanacht maar 40cc. Mini drinkt bijna alles op
Wzm=binnenkort nzm... Krijgt ze nou ook nog extra voeding?

Potjesupdate, gisteren weer plasje op potje! Daarna besloot Hera dat ze het resultaat nog wel even door moest roeren, haha.
Zeg Sap, aangezien we toch dezelfde smaak hebben Ik hou me aanbevolen voor kleertjes maat 62/68 en 86/92 mocht je nog leuke pakketjes te koop hebben..
Hihi Loeszie

Ik sta over 2 weken (18aug) met vriendinnen op de rommelmarkt in mijn straat, echt voor de deur. Het is de bedoeling daar heel veel te verkopen. Maar, vast niet alles gaat weg dus ik zal je daarna wel een voorstel doen en een pakketje maken van wat er nog is! En daarna heb ik ook vast wel genoeg dingen over!

Heb nu even een jurkjes en tuniekjes periode. Heb gisteren en vandaag ook weer heel veel via MP gescoord voor de meiden!
Trouwens, zit wzm al in 62/68?? Nee toch? Babysapje zit echt nog in 62 nu, 68 is nog veel te groot!
-
Nee mini zit nog in maat 56 maar Ik heb al heel veel in maat 62 vandaar. Ik wil er trouwens graag voor betalen hoor! Vond het vorige pakketje voor NZM ook zo leuk!
Ben benieuwd naar de pasfoto Stella! Heb je hem op de grond gelegd?
Ja stella, ben ik ook wel benieuwd naar. Wist eigenlijk niet dat je ook zelf een foto mag maken?

Ik heb hier ook een heleboel eerste kleine kleertjes en dingetjes met een bepaalde betekenis of herinnering apart gelegd. Straks als ze uit de baby/ dreumes tijd zijn doe ik daar ook hydrofielen, slabbetjes, lakentjes of andere dekentjes/overtrekjes bij. Daar ga ik een deken van maken: de ene kant een lapjes deken met allemaal stofjes en de andere kant lekker fleece.

Als ze later uit huis gaan (snif, dat klinkt niet leuk) krijgen ze die waardevolle deken van mij mee. Een fijn en bijzonder plaid voor op de bank!

Ze dragen NU maat 62 en 92 Loeszie. Ik kan die maatjes dus sowieso niet verkopen over twee weken, en ik zit er na de markt wel nog mee. Dus ik zal dan wat voor je samenstellen en voorleggen!
-
Wat een leuk idee Sap. Ik zit inderdaad nu al met weemoed naar de allerkleinste kleertjes te kijken. En de babydekentjes.. Dat is wek raar van je allerlaatste kindje. Ik wil eigenlijk niks wegdoen. Maar ja om nou dozen met kleertjes maar te laten verstoffen op zolder is ook zoiets...Ja ik dacht al dat onze dames dezelfde maatjes hebben. Die van jou zijn ook zo fijntjes
Dat had ik ook Loeszie... Daarom vond ik dit zo super leuk toen ik dit idee hoorde. En mijn meiden hebben toch allebei wel weer andere kleuren hydrofielen, slabbetjes en spuugdoekjes ook, en ik heb ondanks dat Babysapje veel draagt van Sapje ook nog veel nieuw voor haar gekocht, wat echt van haar is.
Sap, wat ben je toch creatief! Echt een leuk idee om zoiets voor je meiden te maken. Zijn jullie er echt helemaal over uit dat jullie het bij twee kinderen houden?

Stella, ben ook wel benieuwd naar je pasfoto, wij moeten binnenkort ook paspoort voor Hero laten maken aangezien we in september nog een weekje naar Frankrijk gaan.

Hier zit Hero al volledig in 62, soms dat ook al weer te klein. Grappig toch hoe alle kindjes verschillen. Zit trouwens even in een baaldag, zo slecht weer, plakbaby en vannacht weer twee keer eruit...zucht zou het wel heel erg lekker vinden als hij iets groter was. Ze belde vandaag van kdv voor zijn wendag, dan gaat het ineens toch weer snel.

Loeszie, leuke foto van wzm, grappig die kaarten die je hebt, had je die bij nzm ook?

Kikky, voor als je meeleest denk aan je en hoop op mooie test. Zag mooie foto aan jou en je gezin voorbij komen.

Nou ik ga even eten en dan maar weer eens een filmpje kijken, haha.
Hiro, vandaag weer een beter dagje? Wanneer moet Hero alweer gaan wennen? Wat gaat het ineens snel!

Hier lekker weekend, al ga ik morgenavond denk ik wel even werken, heb zoveel werk liggen.

Loeszie, de cadeautjes liggen klaar , leuk om je meiden morgen te bewonderen!

Ik ga morgen dus even op 'kraamvisite' bij Loeszie.

Heb vandaag mijn ruildoek binnen gekregen, Ellevil Jade Candy. Mooie kleur en al goed zacht! Dit was een super ruil!
Pffff regeldagje hier. Ben kapot!

Stella hoe was jouw eerste mama dag? Ook kapot zeker?

Sap tot morgen!!
-
Ha zo'n dagje had ik maandag ook! NZM sliep van 13 tot 16 en WZM van 15.30 tot 18.30. Gisteren niet dus. Mini elke twee uur drinken. Niet slapen en heel onrustig de hele dag. NZM sliep 2 uurtjes overdag. Kortom ik lag vroeg in bed. Mini viel uiteindelijk om 21 uur uitgeput in slaap en ligt nu bij me te drinken. 6 weken is inderdaad een regeldag. Grappig dat het bij Fv ook is, hoeveel de fles meer vullen natuurlijk een stuk minder werk is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven