Last minute Nederland met kinderen
zaterdag 9 augustus 2025 om 09:17
Hoi!
Hebben jullie tips voor een accomodatie in Nederland waar echt veel te doen is voor kinderen?
Ik las attractiepark slagharen of centerparcs.
Ik zoek eigenlijk tips voor iets waar echt activiteit is.
Slagharen las ik wel veel negatieve reviews maar misschien hebben mensen hier betere ervaringen.
Of andere leuke ideeen.
Qua zwembad het liefst ook iets indoor.
Hebben jullie tips voor een accomodatie in Nederland waar echt veel te doen is voor kinderen?
Ik las attractiepark slagharen of centerparcs.
Ik zoek eigenlijk tips voor iets waar echt activiteit is.
Slagharen las ik wel veel negatieve reviews maar misschien hebben mensen hier betere ervaringen.
Of andere leuke ideeen.
Qua zwembad het liefst ook iets indoor.
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
zaterdag 9 augustus 2025 om 10:11
Capfun inderdaad. Fijn zwembad met glijbanen. Entertainment wisselt per camping, dus kies er een waar er veel georganiseerd word. Dit geven ze op hun website aan.
En anders een hotel of huisje op een Landal park in de buurt van een van de pretparken. Welke leuk zijn ligt aan de leeftijd van je kinderen.
Of een all in formule zoals de bonte wever of Preston Palace. Disclaimer: ik ben er nooit geweest; want niks voor mij.
Nederland is maar klein dus je rijd zo naar allerlei leuke activiteiten toe.
En anders een hotel of huisje op een Landal park in de buurt van een van de pretparken. Welke leuk zijn ligt aan de leeftijd van je kinderen.
Of een all in formule zoals de bonte wever of Preston Palace. Disclaimer: ik ben er nooit geweest; want niks voor mij.
Nederland is maar klein dus je rijd zo naar allerlei leuke activiteiten toe.
zaterdag 9 augustus 2025 om 12:49
zaterdag 9 augustus 2025 om 16:46
zaterdag 9 augustus 2025 om 19:32
zaterdag 9 augustus 2025 om 20:57
capfun camping! echt heel veel activiteiten.
sprookjescamping is echt zo leuk als ze wat kleiner zijn..... elke avond theater, mooi zwembad, schuimpartys colorrun etc etc en je hoeft er niet extra voor te betalen. speeltuintje voor je huisje... en slagharen hellendoorn etc zitten om de hoek dus kan je zo een dagje heen
capfun wondermolen is ook erg leuk, erg leuke glijbanen bij het zwembad ook leuke animatie en een heel leuk indoorspeelgedeelte, vlakbuj de efteling en beekse bergen
sprookjescamping is echt zo leuk als ze wat kleiner zijn..... elke avond theater, mooi zwembad, schuimpartys colorrun etc etc en je hoeft er niet extra voor te betalen. speeltuintje voor je huisje... en slagharen hellendoorn etc zitten om de hoek dus kan je zo een dagje heen
capfun wondermolen is ook erg leuk, erg leuke glijbanen bij het zwembad ook leuke animatie en een heel leuk indoorspeelgedeelte, vlakbuj de efteling en beekse bergen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in