Last minute Nederland met kinderen

09-08-2025 09:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!
Hebben jullie tips voor een accomodatie in Nederland waar echt veel te doen is voor kinderen?

Ik las attractiepark slagharen of centerparcs.

Ik zoek eigenlijk tips voor iets waar echt activiteit is.

Slagharen las ik wel veel negatieve reviews maar misschien hebben mensen hier betere ervaringen.
Of andere leuke ideeen.
Qua zwembad het liefst ook iets indoor.
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
Kijk eens bij Capfun. Wel campings maar zeer uitgebreid vaak.
Zebra tussen de paarden
Capfun inderdaad. Fijn zwembad met glijbanen. Entertainment wisselt per camping, dus kies er een waar er veel georganiseerd word. Dit geven ze op hun website aan.

En anders een hotel of huisje op een Landal park in de buurt van een van de pretparken. Welke leuk zijn ligt aan de leeftijd van je kinderen.

Of een all in formule zoals de bonte wever of Preston Palace. Disclaimer: ik ben er nooit geweest; want niks voor mij.

Nederland is maar klein dus je rijd zo naar allerlei leuke activiteiten toe.
Kijk eens naar Vierhouten, Nunspeet die omgeving. Je hebt dan Apeldoorn, BIddinghuizen, Harderwijk, bos, zanderverstuivingen, heide, diverse musea e.d. in de omgeving.

Camping De Tol te Vierhouten bijvoorbeeld biedt ook veel faciliteiten op eigen terrein.
Ik zou lekker naar Rabbit Hill gaan van Landal. Binnen en buiten zwemmen, leuke speeltuin, leuk bos eromheen, met een beetje geluk eekhoorntjes in je tuin en voldoende activiteiten. En Koningin Julianatoren en de Apenheul zijn om de hoek.
Beerze Bulten?
Ter Spegelt?

Superleuke campings en een zwembad. Het wordt hartstikke warm de komende periode dus zou niet veel meer zoeken dan water (en zand). Ik neem aan dat je echt op korte termijn wil gaan.

Toevoeging:
Rabit Hill inderdaad, ook heel leuk!
De kleine wolf. Echt super veel te doen!
Super bedankt voor de tips al! Echt heel fijn :flirting:
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
capfun camping! echt heel veel activiteiten.
sprookjescamping is echt zo leuk als ze wat kleiner zijn..... elke avond theater, mooi zwembad, schuimpartys colorrun etc etc en je hoeft er niet extra voor te betalen. speeltuintje voor je huisje... en slagharen hellendoorn etc zitten om de hoek dus kan je zo een dagje heen

capfun wondermolen is ook erg leuk, erg leuke glijbanen bij het zwembad ook leuke animatie en een heel leuk indoorspeelgedeelte, vlakbuj de efteling en beekse bergen

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven