Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:41
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:41
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:44
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:47
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:48
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:49
Hier kijken we ook weer. Vind het altijd zo leuk, al die jonge kokkies.quote:mevrouwr schreef op 07 augustus 2012 @ 18:35:
Vorig seizoen won isabella, maar ik was echt voor Jack! ..Isabella won niet terecht. Dat vond ik zó flauw, Jack was echt veel beter met koken. Hoop dat ze het dit keer wél eerlijk doen!
Vorig seizoen won isabella, maar ik was echt voor Jack! ..Isabella won niet terecht. Dat vond ik zó flauw, Jack was echt veel beter met koken. Hoop dat ze het dit keer wél eerlijk doen!
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:50
"reclame en ik ben de TO : hoe gaat ie? Ben je nog veel afgevallen? Bevalt je huisje?"
Mijn huisje gaat prima!! Voel me hier echt thuis, vanaf dag 1 al. Wel warm met woonkamer en balkon op het zuiden, maar ik wilde uitzicht op het water en niet op de straat
Ben nu ruim jaar geleden geopereerd, precies 47 kilo afgevallen en sta nu stil. Hoop stiekem dat er nog wat afgaat
Hoe gaat het met je knie?
Mijn huisje gaat prima!! Voel me hier echt thuis, vanaf dag 1 al. Wel warm met woonkamer en balkon op het zuiden, maar ik wilde uitzicht op het water en niet op de straat
Ben nu ruim jaar geleden geopereerd, precies 47 kilo afgevallen en sta nu stil. Hoop stiekem dat er nog wat afgaat
Hoe gaat het met je knie?
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:51
quote:rosanna08 schreef op 07 augustus 2012 @ 19:44:
[...]
Sta-in-de-weggie was de presentatrice van deel 1 van de volwassenen, die voegde echt niks toe en is dus ook geloosd in deel 2 en 3 Dank je Roos.
[...]
Sta-in-de-weggie was de presentatrice van deel 1 van de volwassenen, die voegde echt niks toe en is dus ook geloosd in deel 2 en 3 Dank je Roos.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.