Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Momenteel inderdaad geen balkoniaweer, ach, ik vind het niet zo erg, het is niet alsof ik buiten iets te zoeken heb. Nog niet althans .

Heeft er iemand nog nieuws gehoord van helene? Ze is nu een maand geleden bevallen toch?
Alleen dat het een jochie met rood haar is (gezond gewicht ook ondanks alle gedoe v/d zwangerschap), daarna niet meer in dit topic gezien.
Ik hoop dat ze zich gauw nog eens meldt en dat haar kraamperiode goed verloopt
quote:fru1t3lla schreef op 07 augustus 2012 @ 18:25:

Sorry van gisteren, het was inderdaad een vluggertje MV maar ik ben een dame van vluggertjes de afgelopen tijd . Nee, geen details hierover.

Hoe gaat het hier met jullie? Ik ben nietmeer zo actief, heb een andere hobby opgenomen (gamen) en ben druk bezig met al mijn achievements te halen voor een bepaald spel, maar dat is ongeveer het enige wat ik momenteel mee maak .

Hoe gaat het met de caafs samen?

Watervrouw, heb je ook een kooktijdschrift?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fru1t3lla schreef op 07 augustus 2012 @ 19:36:

Ik hoop dat ze zich gauw nog eens meldt en dat haar kraamperiode goed verloopt Ik zag haar laatst met een posting bij het mod.topic. Op de kinderpijler kom ik nooit dus verder heb ik haar niet gezien.
Oef, caafjes, koppeling is eindelijk gelukt . Heeft wat voeten in de aarde gehad maar de rust is wedergekeerd en ze accepteren elkaar . Hoe gaat het met de katten aan jouw kant?
quote:fru1t3lla schreef op 07 augustus 2012 @ 20:16:

Oef, caafjes, koppeling is eindelijk gelukt . Heeft wat voeten in de aarde gehad maar de rust is wedergekeerd en ze accepteren elkaar . Hoe gaat het met de katten aan jouw kant?

Het gaat zeer zeer goed met ze. Kane zat eerst voornamelijk onder de bank uit angst. Zelfs toen ik even kwam `poezenknuffelen` kwam hij er niet onderuit.

Maar sinds kort komt hij eronder vandaan en speelt weer met Bo. Zelfs kan hij geaaid worden!! Niemand van mijn visite heeft hem ooit kunnen aaien. Of zelfs zien, bij de deurbel rent hij altijd snel naar boven.

Dus ik ben zeer benieuwd hoe ze vrijdag reageren als ze weer thuis zijn. Zal wel even wennen zijn voor ze. Ik zie er iig erg naar uit .
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 augustus 2012 @ 20:21:

[...]

Het gaat zeer zeer goed met ze. Kane zat eerst voornamelijk onder de bank uit angst. Zelfs toen ik even kwam `poezenknuffelen` kwam hij er niet onderuit.

Maar sinds kort komt hij eronder vandaan en speelt weer met Bo. Zelfs kan hij geaaid worden!! Niemand van mijn visite heeft hem ooit kunnen aaien. Of zelfs zien, bij de deurbel rent hij altijd snel naar boven.

Dus ik ben zeer benieuwd hoe ze vrijdag reageren als ze weer thuis zijn. Zal wel even wennen zijn voor ze. Ik zie er iig erg naar uit .Oooh da's mooi toch! Ook erg spannend dat je ze vrijdag terug thuis hebt, wat zal je opgelucht zijn
quote:fru1t3lla schreef op 07 augustus 2012 @ 20:24:

[...]

Oooh da's mooi toch! Ook erg spannend dat je ze vrijdag terug thuis hebt, wat zal je opgelucht zijn

Zeker spannend hoor, heb ze erg gemist. Maar gelukkig hebben ze het heerlijk gehad bij hun oppasadres dus wie weet denken ze, ga nog maar even op `vakantie` .

Lekker dat het koppelen gelukt is en er geen doden gevallen zijn. Lijkt me ook wat als het niet klikt. Ik hoor nog wel eens dat het moeilijk kan zijn het koppelen, nou hoor het meer van konijnen maar caafs ook wel.
Fijn dat het weer rustig is tussen de cavia's Fruit!

Kijk je zo uit naar het nieuwe studiejaar?

Ik hoop dat Heleen heerlijk rustig geniet van haar gezin!
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 augustus 2012 @ 20:09:

[...]

Hoe gaat het met de caafs samen?

Watervrouw, heb je ook een kooktijdschrift?Alleen wat gratis dingen van supermarkten. Als ze nog heel zijn zet ik het wel in de mail, kun je kijken of je ze hebt.
quote:watervrouw2 schreef op 07 augustus 2012 @ 21:13:

[...]

Alleen wat gratis dingen van supermarkten. Als ze nog heel zijn zet ik het wel in de mail, kun je kijken of je ze hebt.Oke is goed.
Ik kom alleen even gauw zwaaien, moet er morgen om 6 uur weer uit voor mijn werk. Achja, zolang de oudjes maar blij zijn.

Welterusten ladies!
Dat koppelen ging niet van leien dakje nee.

Eerste keer rolden ze door de kooi, tweede keer ook. Heb uiteindelijk met parfum op een zakdoekje ze allemaal dezelfde geur gegeven en zo een groot deel van de heisa kunnen omzeilen (Het is wel een paardenmiddel, het laatste redmiddel was ze allemaal in bad doen maar 6 enorm gestressde zeugjes in de badkuip, nee dank je )Toch enkele dagen wat gejaag en gekibbel gehad maar dat hoort er wel bij, nu eten ze allemaal gezellig samen, zo lief .

Anne: ik kijk er enorm naar uit, ik verveel me inmiddels te pletter, ik wil terug bezig zijn! (Nooit gedacht dat ik zou roepen dat de vakantie nu lang genoeg heeft geduurd ) Hoe gaat het met jou?

Welterusten Unch!
Foto willen we zien van de zeugjes,Caaf!!

MV,met jou alles nog in stijgende lijn? ben trots op je!!

Vandaag mijn zoon om half negen weggebracht naar een dagje weg.. 45 min. heen en 45 min. terug.. toen thuis even geforrumd mijn mail doorgekeken,huis opgeruimd,daarna dochter opgehaald. lekkere dingen gekocht,broodjes,zalm,kruidenboter en harde broodjes. Thuis lekker gezellig met zijn tweetjes gegeten.. toen met dochter een neuspiercing laten zetten. In het dorp waar ik woon gezellig terrasje gepikt.. zoon opgehaald,friettent geweest en daarna dochter weggebracht.. blijft moeilijk.

En nu ben ik moe..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
bron
Thanks,Ans!!

MV,dat wordt een feestje dan vrijdag als je rooie rakker en de rest weer thuiskomen!!
En toen was iedereen weg!?
Ik ben er nog hoor. Nou ja, ik ben er weer.

@MV: Hoe is het nu met je? Had je nog gemaild maar die mail heb je denk ik niet gezien?

Besloten dat ik niet alles ga terug lezen. voor wie hem nodig heeft.
Iemand nog een rood wijntje?

Mijn "tuig" ligt eindelijk in bed, zomervakanties hoort laat opblijven bij maar helaas ook straks weer het gevecht om ze op tijd in bed te krijgen.
Leen,hoe was je vakantie?!?
@Theetje: Hoe is het nu met jou? Je had een paar weken geleden onderzoeken (in de planning), toch?
hoi bron en leentje.

Dag met dochter klinkt ok Bron, hoop dat je dat zelf ook zo voelt.

Leentje, welkom terug en nu onderweg naar La (las net even op Eten). Gaat niet echt lekker hier. Genoeg onderzoeken gehad en nieuwe in de planning. Vanaf weekend ook nauwelijks laptop aan gehad. Te moe, slaap erg veel en ga ik nu ook maar weer doen.
Vermoeiend. Veel gezien, veel gedaan, veel gegeten, veel ongezonde meuk gegeten, veel gereden want veel familie van Leendert opgezocht die overal en nergens woont. Veel "veel" dus. Een hele ervaring rijker.

En we zitten nu in Frankrijk... Ik had zo'n zin in Frankrijk, heimwee met een hoofdletter "H". Gisteravond/nacht hierheen gereden. Hier hoeven we niks te doen, alleen maar een weekje luieren en van mijn moeders kookkunsten genieten. Hier zijn we ook echt thuis en niet zo "op vakantie" zoals in de VS. Doen gewoon waar we zin in hebben, alles bij de hand, de kinderen hebben het hier heel erg naar hun zin en mijn ouders hebben waarschijnlijk een rondedansje gemaakt toen ik ze belde met de mededeling dat we deze kant op kwamen. Overigens, na al die tijd in een camper vind ik alle huizen die ik binnen kom zo heerlijk ruim! Waardeer al die ruimte opeens veel meer.
Heb je nog geen uitslagen gehad, Thee? Ik heb niet alles terug gelezen hier, sorry. Weet je wat, ik ga je wel even loepen, ga jij maar lekker slapen. Welterusten en een dikke .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven