nickname veranderen??

08-08-2012 10:25 11 berichten
ik wil mijn nickname veranderen, had dat gedaan via profiel wijzigen, maar heb nog steeds dezelfde. moet dat door een operator gedaan worden? ik weet het niet!!
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je zelf niet. Je kunt je oude account laten verwijderen door een moderator en een nieuw account met nickname aanmaken.
Via profiel wijzigen lukt het inderdaad niet. Je moet dan een nieuw account aanmaken (op een ander mailadres dan je nu gebruikt) en de mod vragen je oude account te sluiten/anonimiseren.
quote:sundream schreef op 08 augustus 2012 @ 10:27:

Dat kun je zelf niet. Je kunt je oude account laten verwijderen door een moderator en een nieuw account met nickname aanmaken.aaaah verklaard een hoop en waar vind ik die moderator? ben niet heel erg thuis hier in die dingen. haha..
Via het Moderatortopic op Overig.

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Centr ... 50748/last
Vroegah kon dat zelf, volgens mij. Nu niet meer. Enige optie is een nieuw account aanmaken.

Wat wel apart is: probeer eens voor de grap te reageren bij een blog. Wedden dat daar je nieuwe naam zichtbaar is? Op het forum doet-ie het dan weer niet.
Die mod vind je op forum@viva.nl , of op het Centraal Moderatortopic.

En ik vind het inderdaad stom dat die mogelijkheid nog steeds staat aangegeven op Profiel Wijzigen. Hij doet het al jaren niet en ze zijn volgens mij ook niet van plan de boel te repareren, dus haal hem dan helemaal weg. Zou een hoop verwarring schelen.
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 10:31:

Die mod vind je op forum@viva.nl , of op het Centraal Moderatortopic.

En ik vind het inderdaad stom dat die mogelijkheid nog steeds staat aangegeven op Profiel Wijzigen. Hij doet het al jaren niet en ze zijn volgens mij ook niet van plan de boel te repareren, dus haal hem dan helemaal weg. Zou een hoop verwarring schelen.ja ben ik het wel mee eens. haha of zorgen dat het wel werkt zou ook makkelijk zijn en hun een hoop werk schelen haha
Ik denk dat ze hem hebben uitgezet om al te veel dubbelnicken te voorkomen. Maar dan nog.
zit ook wel weer wat in. maar goed we zullen zien heb het eindelijk voor elkaar gekregen om aan de mods een berichtje te sturen dus we wachten af haha
als je alleen al je profielfoto wijzigt dan val je al minder op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven