Bloeding bij nuvaring?
donderdag 9 augustus 2012 om 11:05
Hallo,
ik gebruik al enkele maanden de nuvaring. Heb er nooit een probleem bij gehad tijdens de sex.
Nu heb ik een nieuw vriendje en hij is wel wat groter geschapen. Tijdens de sex hadden we beide er geen last van maar na de sex had ik een hevige bloeding en was mijn ring wel veel naar boven gegaan.
Ook had ik hem net ingestoken en een week telaat.
Ligt het nu aan telaat insteken of dat ik misschien toch zwanger was?
Of ben ik gewoon licht geschonden doordat hij is opgeschoven?
Weet iemand hier raad mee?
ik gebruik al enkele maanden de nuvaring. Heb er nooit een probleem bij gehad tijdens de sex.
Nu heb ik een nieuw vriendje en hij is wel wat groter geschapen. Tijdens de sex hadden we beide er geen last van maar na de sex had ik een hevige bloeding en was mijn ring wel veel naar boven gegaan.
Ook had ik hem net ingestoken en een week telaat.
Ligt het nu aan telaat insteken of dat ik misschien toch zwanger was?
Of ben ik gewoon licht geschonden doordat hij is opgeschoven?
Weet iemand hier raad mee?
donderdag 9 augustus 2012 om 11:48
Ik heb een nuvaring en in het verleden ook een 'groot geschapen' man gehad, maar daar was het resultaat dat hij eruit kwam ipv dieper erin ging. Van het te laat insteken zou je normaal geen bloeding moeten hebben, heb ik nooit gehad tenminste. Misschien een bezoek aan de gynaecoloog voor uitsluitsel? Zwanger kan je zijn, maar hoeft niet. Gynaecoloog kan alle dingen die je je afvraagt waarschijnlijk in een keer nakijken
donderdag 9 augustus 2012 om 17:29