Gezondheid alle pijlers

Bloeding bij nuvaring?

09-08-2012 11:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik gebruik al enkele maanden de nuvaring. Heb er nooit een probleem bij gehad tijdens de sex.

Nu heb ik een nieuw vriendje en hij is wel wat groter geschapen. Tijdens de sex hadden we beide er geen last van maar na de sex had ik een hevige bloeding en was mijn ring wel veel naar boven gegaan.

Ook had ik hem net ingestoken en een week telaat.

Ligt het nu aan telaat insteken of dat ik misschien toch zwanger was?

Of ben ik gewoon licht geschonden doordat hij is opgeschoven?

Weet iemand hier raad mee?
Een week te laat: je kan zwanger zijn. Als het niet te laat is zou ik de morning after pil halen en een zwangerschap test doen.

Verder geen antwoord op je andere vragen
Ik heb een nuvaring en in het verleden ook een 'groot geschapen' man gehad, maar daar was het resultaat dat hij eruit kwam ipv dieper erin ging. Van het te laat insteken zou je normaal geen bloeding moeten hebben, heb ik nooit gehad tenminste. Misschien een bezoek aan de gynaecoloog voor uitsluitsel? Zwanger kan je zijn, maar hoeft niet. Gynaecoloog kan alle dingen die je je afvraagt waarschijnlijk in een keer nakijken
Toen ik de nuvaring gebruikte had ik ook heel af en toe na de seks een bloeding.. ik DENK dat de ring dan misschien een wondje of iets had veroorzaakt.

Ik heb de nuvaring ook wel eens dagen te laat in gedaan.. Nooit zwanger geraakt maarja de kans is er natuurlijk wel.
Waarom hou je de Nuvaring in tijdens de seks? In de bijsluiter staat dat je de ring maximaal 3 uur per etmaal eruit mag laten en dat je dan nog steeds evenveel beschermd bent? Of zijn de ervaringen anders?
Door seks krijg je geen miskraam. Een week te laat beginnen maakt natuurlijk wel dat de ring niet betrouwbaar is en dat je condooms moet gebruiken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven