Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Meestal aan de gebruiker Doddie, er schijnen echter ook middelen (opiaten bijvoorbeeld) te zijn die zó verslavend zijn dat ze de sterkste personen onderuit schoffelen.

@ Sailor, dat wappen om te wappen vind ik ook vreselijk. Het is één van de dingen die mij er erg lang van weerhouden heeft.

Lekker, dat roesje, maar daar kom ik dus niet voor, dan kan ik net zo goed in mijn eigen bedje gaan liggen wappen.

Bij een échte klik wil ik ook échte seks, en niet zo'n beetje ook.

Ben lid van de dartclub en niet van de duivenmelkvereniging verdomme
waarom niet verder in dat andere topic....jullie gesprekken leveren ook veel op voor anderen in het wappers topic.

ideetje?
Ik vind van wel maar wat sailor zegt heb je er soms bij swingen ook mee te maken

Ik denk dat je zelf goed moet inschatten of je bijdrage nu meer met swingen en wappen te maken heeft of dat het meer iets is voor het wap topic als swingen amper erin benoemd wordt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Eens met enjoy, maar ik heb sowieso geen ruggegraat als het om leuke mevrouwen gaat

Ik ben nog aan het denken over die blog op sdc, heb namelijk best gedachtes over single en swingen, en de voor- en nadelen daarvan.

Heb alleen geen zin om een emmer stront over me heen gekieperd te krijgen, gebeurt me hier al voldoende door seksloze zuurdames.
waarom doe je het dan niet hier ? Het maakt je minder herkenbaar op sdc en die stront krijg je hier toch al van enkelen

Of wil je meer meningen van swingers op sdc?
Hier is mijn mening over single swingen toch al lang bekend?
Al lang!! hihihi Dus kappen nu en alleen kletsen over wappen op dat andere forum!
Sjee, ik zeg al niks meer...

Heb je weer zo'n boze vrouw Doddie, zag je dat?
Enjoy, ik snap je punt. Ik was al van plan om deze ervaring te posten en toen ik zag dat het hier over wappen ging twijfelde ik. Ik heb nog niet zoveel met stellen afgesproken en dit was een nieuwe ervaring het (verschil in) wappen had nogal invloed op mijn beleving van die avond swingen.

Vandaar.

Waren trouwens ook blij dat wij bij hen waren en zij niet bij mij. Wij konden weg gaan.

Als ik weer een betere ervaring heb in club of thuis zal ik hem ook posten.
sailor....ik snap het hoor dat je hem hier neerzette, alleen ging het nog een tijdje door en vond ik het jammer worden van alle info.

Ben je als single voor het eerst gaan wappen bij een "nieuw" stel? Vond je dat niet eng?
Ik was daar niet als single maar met een vriendin. Zij kende dat stel en had eerder een hele goede ervaring met hen in een trio. Twee jaar geleden en toen bleef het bij een keer G

Mijn eerste keer seks en X is al een tijd geleden en was in een veilige en vertrouwde omgeving.
Ik ga wel eens alleen naar stellen, maar liever ook met versterking.

Vroeger deed ik dat wel vaak trouwens, leuke ervaringen mee gehad.
quote:sailor schreef op 09 augustus 2012 @ 21:13:

Enjoy, ik snap je punt. Ik was al van plan om deze ervaring te posten en toen ik zag dat het hier over wappen ging twijfelde ik. Ik heb nog niet zoveel met stellen afgesproken en dit was een nieuwe ervaring het (verschil in) wappen had nogal invloed op mijn beleving van die avond swingen.

Vandaar.

Waren trouwens ook blij dat wij bij hen waren en zij niet bij mij. Wij konden weg gaan.

Als ik weer een betere ervaring heb in club of thuis zal ik hem ook posten.Dat verschil in beleving horen we dan wel weer graag in de andere topics/
Doddie ik doel op swingen/club en niet wappen dus dat kan gewoon hier.
Wij zijn weer terug OT, hoop ik? Fijn! Aangezien het nu weer weekend is kunnen we misschien weer eenpaar mooie verhalen verwachten. Voor ons niet! Is vakantie dus ik moet ook dit weekend werken Schoon genoeg van! GElukkig volgend weekend echt vrij!
It's never too late start living!
Zojuist terug van Dolce Vita en leuke leenmevrouw (Nee Leen niet, was een andere).

Leuke avond gehad, aansluiting gevonden met wat anderen, prima dus.

Oh, en de barvrouw versierd, volgende week maar eens bellen, haha.

Het valt me trouwens wel op dat er de laatste jaren steeds meer zuipers en dansers in clubs komen, of ben ik de enige die dat denkt?
quote:stout1975 schreef op 11 augustus 2012 @ 03:50:

Zojuist terug van Dolce Vita en leuke leenmevrouw (Nee Leen niet, was een andere).

Leuke avond gehad, aansluiting gevonden met wat anderen, prima dus.

Oh, en de barvrouw versierd, volgende week maar eens bellen, haha.

Het valt me trouwens wel op dat er de laatste jaren steeds meer zuipers en dansers in clubs komen, of ben ik de enige die dat denkt?

Nee, nee dat was ik niet. Had wel grootste plannen met mijn Leenman maar we zijn op de bank in slaap gevallen

Wat me bij Acanthus op viel dat er verschillende aan de bar bleven zitten. Hier was geen dresscode dus ze bleven allemaal aangekleed. Ik heb me daar enigszins aangestoord aangezien ik het gevoel had dat wij het entertainment waren. Heb ook handjes weggeduwd. Niet in dress code betekent voor mij dat je ook niet meedoet aan het spel dus handen thuis.

Er was op dat moment maar 1 discotheek open. Acanthus heeft er 2. Blijkbaar komen daar ook veel mensen alleen voor te dansen.

Voor een club is dat natuurlijk inkomsten. Wellicht dat ze daarom niet ingrijpen. Zelf vind ik, je bent of parenclub of een dancing. Veel dansers ipv doeners brengt toch een heel andere sfeer en als doener (nog wel met weinig ervaring) vind ik dit niet prettig.
It's never too late start living!
Nog een puntje van kritiek, de bubbelbaden waren te koud, samen zitten bibberen, ik kom er niet van in de stemming.
Wij (30-ers) lezen al een tijdje mee in dit topic.

Hebben sinds een aantal jaren de spanning van een parenclub opgezocht en sindsdien een aantal keren (vrijdagen en zaterdagen) de Fun4Two bezocht met vrijwel elke keer leuke avonden tot gevolg :-)

Gisteren (vrijdag) besloten om de "beetje bi" avond bij de Fun te bezoeken.

Daar bleek er rond 21.45 uur nog ruim plek om te parkeren en dat was voorgaande keren wel anders.

Was binnen een stuk rustiger dus helaas maar dat zal vast ook met de vakantie te maken hebben.

Gevarieerd publiek ook weer, van 25 tot 55 was er te vinden.

Hadden deze avond wel wat meer moeite om beide met een stel een klik te vinden waardoor we vooral de avond met elkaar leuk hebben gemaakt.

Tantraruimte blijft hiervoor een ideale plek wat ons betreft.

Nu zaten we lekker met een bakkie koffie de afgelopen ervaringen op te halen en gaandeweg leek het ons tijd eens bij een andere club te gaan kijken.

Nu is het overal vakantietijd en we lazen maar weinig verslagen, is het overal zo rustig/rustiger momenteel?

Kwamen via het topic ook bij 2 recensies van club "Sin City" in IJmuiden uit.

Recensies leken goed maar verder konden wij er niets over vinden.

Is die club druk bezocht, of iemand ervaringen daar?
Wij zijn gisteren ook door een onverwachte wijziging van plannen in de Fun terecht gekomen. Ook wij hadden moeite om een leuk stel te vinden en hebben ons uiteindelijk samen prima vermaakt. Het was inderdaad erg rustig, zal de vakantietijd wel zijn. Er was een meet and greet van het Belgische B4, een datingsite, maar daar werd het niet veel drukker van
Nou we zijn er laatst voor een verjaardag geweest en toen was het nog nooit zo druk geweest, ik vraag me dan af hoe rustig het normaal is.

Het is dus zeker rustiger dan je nu op deze vrijdag in de fun hebt meegemaakt, ik krijg te horen dat men vaak in sin city een huiskamer gevoel heeft juist omdat er zo weinig mensen zijn, dat is natuurlijk knus en vast heel gemoedelijk maar het maakt de kans om een klik te voelen met een stel wel kleiner.

ik denk dat je op vrijdag altijd rustigere avonden zult treffen, in elke club, wil je het drukker kies dan een zaterdag uit.

fata en mystique maar zeker fun zijn toch de clubs die het meeste publiek trekken elders zul je het eerder rustiger dan drukker treffen.

In vakantie tijd kan het zijn dat de nederlanders op vakantie zijn maar trekt een club als de fun juist weer meer toeristen uit het buitenland.
Zou het niet zo zijn dat de populariteit van clubs wat afneemt door de toenemende populariteit van thuisfeestjes?

Zeker in crisistijd zijn deze een erg aantrekkelijk alternatief voor de vaak toch wel dure clubs.

Gisteren trouwens maar 50 euro entree betaald in Dolce, is ook niet duur he!
Tja, als het echt rustig is zullen we niet voor club Sin city gaan... Er is op het web ook nog niet heel veel over hen te vinden maar de foto's zagen er erg goed uit!

We twijfelen nu tussen Mystique en Monique.

Is toch spannend om weer een nieuwe club te gaan bezoeken.

En aangezien wij dit weekend bij hoge uitzondering geen verplichtingen hebben, denk ik dat we toch vanavond ons opnieuw gaan opmaken voor een spannende avond!

Dus als jullie nog tips hebben houden we ons aanbevolen!
quote:stout1975 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 Zou het niet zo zijn dat de populariteit van clubs wat afneemt door de toenemende populariteit van thuisfeestjes?

Zeker in crisistijd zijn deze een erg aantrekkelijk alternatief voor de vaak toch wel dure clubs.

Gisteren trouwens maar 50 euro entree betaald in Dolce, is ook niet duur he! De Fun probeert in ieder geval wel om een bezoek financieel aantrekkelijker te maken. Je mag deze maand je oude kortingskaartjes gebruiken op vrijdag en zondag. Hierdoor konden we voor 75 euro naar binnen. Scheelt toch 20 euro. Maar 50 euro is ook absoluut niet duur...alleen jammer dat ze dit compenseren met koud bubbelwater
Hele hete vrouw in dat badje trekken stephanie, ik vond het prima in het begin, maar werd toch een koele kikker..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven