Terschelling

09-08-2012 21:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen far a way reis-vragen maar dicht bij huis

Wat zijn de leukste plekken, beste restaurants etc...

We gaan over een week een lang weekend

(hotel in West-terschelling)
Je bent zelf een theepot
Leukste strandtent Zandzeebar .

Leuke plek op west: de Walvis ( goede plek om van de avondzon te genieten met een borrel)

Leukste restaurant ; tapas bij De Reis in Hoorn

Niet daarna vergeten een avondje Groene Weide ( café van lokale zanger en held in Hoorn) mee te pikken en mee te zingen met Hessel.

Super eiland! Enjoy!!!
thnx, ze staan in mijn lijstje op mijn foon

Ik ben er als minikind geweest, verder nooit. Lief als puber.

Het schijnt idd erg leuk te zijn.
Je bent zelf een theepot
Leuk, ik ga eind van deze maand, voor het rock and roll festival maar wil ook andere dingen zien/ doen dus lees mee.
Vergeet de nieuwe strandtent de Branding niet! Lekker eten bij Onder de pannen in Midsland. Kijk daar ook even bij Kado en zo, leuk winkeltje.

Veel plezier, kom er net vandaan (5e keer).
De branding vi d ik dan weer niks.... Ziet er mooi uit maar is een veredelde friettent.
Heb er heerlijk gegeten Neele!
De Walvis is inderdaad een mooie plek, maar wat een grafstemming straalt de bediening uit zeg. Ik wil vakantiestemming op Terschelling dus daar kom ik niet meer.
Bij de Walvis heerst inderdaad een grafstemming kwa personeel, kom er om die reden ook niet meer
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Zit altij buiten voor de Walvis dus zie nooit personeel. Haal binnen drankjes en ga buiten genieten.

Maar zou best kunnen .

Overigens kan je bij de Loods ook heel leuk eten ( op West),

Niet gaan lunchen, dat is niet lekker maar s'avonds prima eten...
wrakkenmuseum

en dit: follek op terschelling!
Lekkerste pizza's van Nederland (vind ik) tussen West en Midsland aan de hoofdweg (weet niet meer hoe de pizzaria heet, maar in een omgebouwde boerderij:) en inderdaad: Zandzeebar!Zo leuk als de naam!
Dames, het was een top weekend, weer werkte natuurlijk ook wel mee!

Veel gefietst en gewandeld en terrasjes bezocht om de hitte die ook daar was de baas te kunnen

De Walvis........ het personeel was echt ok, hoorde hier en 'overal' dat het zo beroerd was, hebben we niet zo ervaren, in tegendeel.

Strandpaviljoen Westaanzee heeft denk ik dit stokje overgenomen, iew, op een paar leuke personeelsleden na hoor, let wel!

Heartbreakhotel-terras was geweldig.

het was te warm/mooi weer om maar iets binnen te bezichtigen. Maar volgende keer met de kinderen en dan iets anders doen wellilcht.

Leuk gepraat met eilanders, genoten van het idd schitterende eiland en de leuke boottocht.

Ik ben om, lief was dat al.
Je bent zelf een theepot
@SuzanneSuus: goed en leuk dat je nog laat weten hoe alles gegaan is! Veel mensen openen een topic, om daarna noooooit meer iets van zich te laten horen....vind ik superonbeschoft, zeker als er veel serieuze reacties zijn gekomen.
quote:quattro35 schreef op 21 augustus 2012 @ 23:21:

@SuzanneSuus: goed en leuk dat je nog laat weten hoe alles gegaan is! Veel mensen openen een topic, om daarna noooooit meer iets van zich te laten horen....vind ik superonbeschoft, zeker als er veel serieuze reacties zijn gekomen.Helemaal mee eens!
Dat vind ik nu weer leuk om te lezen, lief van jullie

Mijn plan was om een update te doen vanaf daar steeds maar het internet terplaatse was matig en Wifi in hotel deed het niet

(kregen we een 'zoete vergoeding' voor).

Vandaar dat ik het pas kon doen na terugkomst.

En ja, idd, ook ik vind het irritant als TO'ers niet meer terugkomen.
Je bent zelf een theepot
Heb het ook niet gemerkt bij de walvis, integendeel. Strandpaviljoen westaanzee was idd dramatisch. Maar goed, het weervwas fantastisch dus who cares

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven