Hoe vaak
zaterdag 11 augustus 2012 om 00:31
quote:legallyblonde6 schreef op 11 augustus 2012 @ 00:25:
Ik ben natuurlijk meer benieuwd naar jullie mening, maar vooruit
Een a twee keer per week contact in het begin vind ik wel normaal, en een keer in de twee weken afspreken. Wat vindt jij?nou zelfs als ik heel erg verliefd op je zou zijn, zou ik daarom afhaken!
zaterdag 11 augustus 2012 om 00:33
Dat hangt er maar helemaal vanaf wat je zelf/de ander prettig vindt... Sommigen zullen elkaar gelijk elke dag willen spreken, zien en vaak afspreken, terwijl anderen het een stukje rustiger aan willen doen... Dus het maakt niet zoveel uit wat anderen vinden, want zoveel mensen zoveel meningen (je geeft het zelf al aan in je OP!)
zaterdag 11 augustus 2012 om 00:46
quote:jo12345 schreef op 11 augustus 2012 @ 00:31:
[...]
nou zelfs als ik heel erg verliefd op je zou zijn, zou ik daarom afhaken!
Gevalletje bindingsangst?
Mijn man en ik zagen elkaar in het begin een paar keer in de week, liefst elke dag. We waren meteen smoorverliefd
Maar ik ken genoeg mensen die daar gek van zouden worden.
[...]
nou zelfs als ik heel erg verliefd op je zou zijn, zou ik daarom afhaken!
Gevalletje bindingsangst?
Mijn man en ik zagen elkaar in het begin een paar keer in de week, liefst elke dag. We waren meteen smoorverliefd
Maar ik ken genoeg mensen die daar gek van zouden worden.
zaterdag 11 augustus 2012 om 01:00
Hey legallyblonde,
Het is maar net waar jij je goed bij voelt natuurlijk.. Mijn vriend en ik kwamen elkaar tegen op donderdag en zijn vanaf de dinsdag erna niet meer uit elkaar geweest zonder 1 benauwd moment of iets.. Dit is totaal het tegenovergestelde van hoe ik daarvoor was dus het ligt ook aan de connectie die je met de ander hebt denk ik
Succes
Het is maar net waar jij je goed bij voelt natuurlijk.. Mijn vriend en ik kwamen elkaar tegen op donderdag en zijn vanaf de dinsdag erna niet meer uit elkaar geweest zonder 1 benauwd moment of iets.. Dit is totaal het tegenovergestelde van hoe ik daarvoor was dus het ligt ook aan de connectie die je met de ander hebt denk ik
Succes
zaterdag 11 augustus 2012 om 02:41
Is idd bij iedereen anders..
Mijn vriend en ik leerde elkaar kennen en zagen elkaar af en toe met uitgaan. Toen we eenmaal echt wat hadden waren we elke dag samen! Het voelde heel goed, en nog steeds. We worden alleen gescheiden door bv nachtdiensten enz.
Voor hem had ik ook een lange relatie +_ 4 jr en met hem kom ik max 24 uur samen zijn zonder irritatie's maar dat was dan ook echt MAX.
Mijn vriend en ik leerde elkaar kennen en zagen elkaar af en toe met uitgaan. Toen we eenmaal echt wat hadden waren we elke dag samen! Het voelde heel goed, en nog steeds. We worden alleen gescheiden door bv nachtdiensten enz.
Voor hem had ik ook een lange relatie +_ 4 jr en met hem kom ik max 24 uur samen zijn zonder irritatie's maar dat was dan ook echt MAX.
zaterdag 11 augustus 2012 om 08:57
quote:legallyblonde6 schreef op 11 augustus 2012 @ 00:25:
Een a twee keer per week contact in het begin vind ik wel normaal, en een keer in de twee weken afspreken. Wat vindt jij?Dat zou ik echt veel te weinig vinden! Je bent toch verliefd? Bovenstaande frequentie klinkt niet alsof je elkaar heel graag ziet.spreekt. In het prille begin heb ik sowieso bijna dagelijks sms-contact. Niets is zo leuk als smsen met je kersverse lover! En daarnaast een paar keer per week afspreken. Tussen de 3 en 5 keer per week ofzo.
zaterdag 11 augustus 2012 om 09:10
zaterdag 11 augustus 2012 om 11:45
bij ons was het in het begin toen we wat kregen "verkering"
haha ooh dat klinkt lang geleden haha
zagen elkaar 2x door de weeks en elk weekend.. en naar en naar 9,5 maand woonden we samen en hebben we een huis gekocht en zijn nu 3,5 jaar getrouwd en al bijna 7 jaar gelukkig samen...
we zagen elkaar ook maar 2x door de weeks door zijn werk hij werkte vooral savonds en ik werkte overdag dus ja en hij was 2 door de weekse dagen vrij savonds dan werkte die overdag dus ja maar we smste belde of dergelijke wel dagelijks...
zagen elkaar 2x door de weeks en elk weekend.. en naar en naar 9,5 maand woonden we samen en hebben we een huis gekocht en zijn nu 3,5 jaar getrouwd en al bijna 7 jaar gelukkig samen...
we zagen elkaar ook maar 2x door de weeks door zijn werk hij werkte vooral savonds en ik werkte overdag dus ja en hij was 2 door de weekse dagen vrij savonds dan werkte die overdag dus ja maar we smste belde of dergelijke wel dagelijks...