Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Voor een vriendin van mij ben ik op zoek naar winterkleding voor haar zoontje. Ze heeft maar een klein inkomen en eigenlijk geen geld voor kleding voor haar mannetje. Normaal kreeg ze de kleding van mijn zoontje altijd maar ze zitten nu in dezelfde maat. Niet handig dus.....

Mocht iemand nog maat 122/128 hebben liggen en weg willen doen..... Ze is er heel blij mee!
quote:Marels schreef op 11 augustus 2012 @ 17:08:

Qua weggeven:

Ik heb in Duitsland een stervensduur kattentuig gekocht voor mijn haarbal. Omdat het een elitekat is en ie er knap mee zou staan.

Meneer blieft dit tuig alleen niet aan zijn edele haarballenlijf.

Wie wil 'm? g is blauw met een soort luchtbellen er op.

Duuuuh, ik heb 3 haarballen maar ik weet zeker dat er niet 1 een ( stervensduur ) tuigje aan zijn/haar lijf wil.

Jij wil toch ook geen tuig ( letterlijk of figuurlijk ) aan je lijf
@ mamak77. Ja heb ik nog! Alledrie.

Je mag mij wel mailen op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:maylea schreef op 11 augustus 2012 @ 17:44:

[...]

Duuuuh, ik heb 3 haarballen maar ik weet zeker dat er niet 1 een ( stervensduur ) tuigje aan zijn/haar lijf wil.

Jij wil toch ook geen tuig ( letterlijk of figuurlijk ) aan je lijf

Die van mij heeft praktisch altijd een tuigje aan zn lijf. Heeft ie totaal geen last van.

Alleen deze vertikt ie.
668, the neighbour of the Beast
quote:rara70 schreef op 11 augustus 2012 @ 17:26:

@Marels; de vakantie was heerlijk! Wilde dat ik de relaxstand wat langer vast had kunnen houden; helaas lukte dat niet echt omdat mijn auto opengebroken was, ex me meedeelde geen alimentatie meer te willen betalen en mijn beste vrienden meedeelden te gaan scheiden en allebei omstebeurt komen uithuilen....

Maar een kop koffie met jou maakt vast alles goed Vanaf 20 augustus is hier ook weer alles normaal (hoop ik...)

Hmmm, dat klinkt minder enzo...

Kan ex dat zomaar maken? Nee toch? Gezeik weer....

Ik moet wel waarschuwen dat ik verre van gezellig ben hoor, dus veel goedmaken zal ik niet.
Oh, ik heb nog een boek in de aanbieding; Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay.

Gekregen van de oh-zo-lieve Mika, maar ik vond 'm nogal tegenvallen. Dus hoeft ie niet in de boekenkast te blijven pronken maar mag ie naar een nieuwe eigenaar, iemand die 'm vast meer waardeert.

Kattentuig ook nog in de aanbieding dus.

marelsmarels@gmail.com
Marels, de schoenen gaan morgen mee op reis!
Super Vuurbloempje!

Waar mogen ze dit keer naartoe?
We gaan naar Denemarken toe Ik ben benieuwd, ik ben er nooit eerder geweest. Maar het weer zou redelijk goed moeten zijn dus dat is al fijn.
Oh, maar ze zijn al in Denemarken geweest, dus ze spreken vloeiend Deens!

Doe er je voordeel mee!!

En ga zeker naar Ribe, dat is een superfantastisch stadje

Daar moet je naar het Viking Center, helemaal leuk!

En Legoland!

En Kopenhagen!

Denemarken is zoooooooooooo leuk!!!

Heel veel plezier!!!
quote:lolitaah schreef op 11 augustus 2012 @ 15:19:

Ik heb deze:

http://www.hm.com/nl/prod ... rticle=97582-B#shopOrigin=SA

met broekje te geef in maat 36:)

nooit gedragen, paste niet en de kaartjes er al af...Heb je de bikini nog?
Ik heb interesse in het kattentuigje. zou je me kunnen mailen op nienepientje@gmail.com..? ik mail

je vanavond terug. :-D
Wat leuk dat jij er zo weg van bent Marels. Kopenhagen gaan we sø i sø bezoeken, verder is het 'nog maar even kijken'.

Kunnen ze trouwens los op de achterbank of kan ik ze beter meenemen in een carrier?
Denemarken: Odense geboortehuis/museum sprookjesverteller Hans C. Andersen
En het Viking Center in Ribe dus!

Kopenhagen is leuk; net Amsterdam.
Het is hier wel rustig geworden zeg, in mijn vakantie
In Denemarken zijn de krijtrotsen van het eiland Mon ook supermooi!!!
a docter a day keeps the apple away
quote:Marels schreef op 11 augustus 2012 @ 19:03:

Het is hier wel rustig geworden zeg, in mijn vakantie Tja, topic 5 komt vanzelf, topic 3 is al wel vol
Dank jullie voor de tips! Ik zal het even noteren.
quote:watervrouw2 schreef op 11 augustus 2012 @ 18:42:

Denemarken: Odense geboortehuis/museum sprookjesverteller Hans C. AndersonAndersen, anderson is een zweedse naam
Ik lees vooral mee en denk me suf of ik nog iets kan weggeven en ja hoor:

- 1 dicht pak nutrilon 1 hypo-allergene voeding (en een half open pak)

- 2 slaapmatjes voor kamperen self-inflatable + koppel KID (nieuw 160e) 6 weken gebruikt

- 1 slaapzak niet nieuw, wel nog prima

- 1 hondentuigje + riem schotse ruit

- 1 voorwiel van quinny buzz nieuw

- 1 maxi Cosi Pebbles (ongelukje mee gehad) die niet meer in de auto mag. Wel te gebruiken op kinderwagen of als wipper...

Dat lijkt me een prima begin, er volgt meer!
quote:luni schreef op 11 augustus 2012 @ 19:09:

[...]

Andersen, anderson is een zweedse naam

Aangepast. Was in ieder geval goed vermaak voor 2 t/m 55+

Openingspost is nu wel compleet denk ik, kaart ook geplaatst
Ah ok
Ik heb nog een schattig leuk winterpakje voor buiten maat 68, maar valt groot. Het is voor zowel jongen als meisje te dragen. Er zitten wantjes en slofjes aan vast. Foto per mail!
Hallo allemaal,

Heb voor wie wil een vakantieveilingenwaardebon voor 2 overnachtingen in suite in Bed and Breakfast vlakbij Valencia, Spanje. Geldig t/m oktober 2012. Leuk idee voor een weekend weg? Komen zelf niet meer die kant op vóór de bon verloopt en dat is zonde;-).

Als ik er iemand blij mee kan maken via dit topic geef maar een gil. Mijn viva emailadres weet ik zo even niet uit mijn hoofd, zit nu even mobiel, maar staat in ieder geval in mijn topic op "Aangeboden".

Siss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven