Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
@Gaby, wat een gave grote staande lamp! Eigen kunstwerk? Uit welke regio kom je, ik zou hem op zich best over willen nemen.
happy new topic!!! Yeah. Wat gaan we hard zeg, deel 4 alweer.

Zet mijn lijstje er binnenkort weer op ( voor de nieuwsgierigen onder ons, zie deel 3 voor het lijstje)
Hai MamaK77, ik kom uit het midden van het land. Zoals je ziet is de lampenkap stuk, maar een lampenkap is zo gekocht!
Oh... laat maar, ik vind hem echt super, maar mijn man loopt net langs en vind het niks.. pff. mannen... hebben geen smaak. zucht...

@italie meisje... volgens mij zag ik bij jou iets van een roze shirt, overhemd en rokje toch? Dat hele setje lijkt me eigenlijk wel wat.

Ik wil niet hebberig overkomen ofzo hoor! Dus als iemand echt zijn oog ergens op heeft laten vallen of iets superhard nodig heeft, sla me dan maar over! Ik kom hier ook nog maar net kijken.
lolitaah je hebt mail
a docter a day keeps the apple away
Zo, alweer een nieuw topic! Wat gaat dat hard!
Hnt!

Even c/p uit het andere topic:

Iemand nog interesse in boeken? En een spel( zeker weten, een kennisspel met kaartjes)

http://www.spelpartners.com/?p=96

Boektitels:

Danielle Steel: the ranch

Jill Karoly : Trilogie

Frances Mayes: Een huis in Toscane
Gaby, wat een leuke staande lamp. Daar heb ik wel interesse in. Uit welke regio kom je?

Verder een hartstikke leuk topic. Heb al een paar keer meegelezen, maar jullie gaan zo hard. Ik heb ook nog van alles om weg te geven, maar zal eerst eens wat foto's gaan maken.
Hai.

Leeft dit topic nog?

Ich bin wieder zu hause. Maar nog druk aan het opruimen en uitpakken enzo. Was vier zit nu in de machine.

Ik kan mooi naadloos aanpikken in het nieuwe topic dus.

Wat heb ik gemist hier?

Qua weggeven:

Ik heb in Duitsland een stervensduur kattentuig gekocht voor mijn haarbal. Omdat het een elitekat is en ie er knap mee zou staan.

Meneer blieft dit tuig alleen niet aan zijn edele haarballenlijf.

Wie wil 'm?

Foto's maak ik later, eerst bezig met de vakantieshizzle. Tuig is blauw met een soort luchtbellen er op.

marelsmarels@gmail.com

Verder;

MAMAVANTHIJS!!

Ik heb tijdens de vakantie zeker tien keer tegen vriend geroepen hoe blij ik met je broeken ben. Dat ze zo perfect zitten en dat ik net spijkerbroeken nodig had en dat het me zoveel geld gescheeld heeft en dat ik in de winkel nooit zoveel goede broeken gevonden zou hebben. Nog eens heeeeeeeeeeel erg bedankt dus.

En nog eentje: MIKA!!!

Ik heb al een stuk of wat van je boeken gelezen al de afgelopen twee weken, ben er heel blij mee!!

Heb op vakantie mijn collectie boeken-in-dat-genre ook nog eens goed aangevuld, dus ook hier; blije Marels

Is Rara alweer in da house?
668, the neighbour of the Beast
Hoi Orchidee, welkom bij de club

Foto's maken is altijd leuk, maar lijstjes doen het hier ook hoor, als je geen tijd hebt voor foto's!
Marels, wat leuk te lezen! Ben blij dat je ze padt en er zoveel plezier van hebt!

Jouw ketting is ook zo gaaf! Ben ik erg blij mee! Dank je wel!

Door een zieke werkneemster in ons bedrijf moet ik helaas nu 6 dagen in de week werken. Baal ik best van met drie kinderen thuis.

Ga wel tijd maken om nog meer spullen weg te geven!
Ja, ben echt helemaal blij!

Alleen die kortste spijkerbroek heeft pootjes.... Heb ik me van de week he-le-maal de pestpokke naar gezocht. Want ik wilde 'm aan. Waszak zelfs uitgeplozen, kast uitgeplozen. Nu ruim ik de camper uit, ligt ie er toch, in de kast. De bastard.

Maar goed, gevonden dus, uiteindelijk, nu hangt ie te wapperen aan de waslijn.
quote:marmul schreef op 11 augustus 2012 @ 15:30:

HNT allemaal

ik heb nog te geef:

- servies voor 6 personen (grote borden, diepe borden, ontbijtborden)

- voetbalplaatjes

Ik heb wel intresse in het servies

Heb je een foto??

Mamak

Waar woon je voor het karretje van kitty
Heeeeeej Marels! Ik ben in da House hoor! Leuk dat je er weer bent!
quote:Orchidee1 schreef op 11 augustus 2012 @ 17:06:

Gaby, wat een leuke staande lamp. Daar heb ik wel interesse in. Uit welke regio kom je?

Verder een hartstikke leuk topic. Heb al een paar keer meegelezen, maar jullie gaan zo hard. Ik heb ook nog van alles om weg te geven, maar zal eerst eens wat foto's gaan maken.

Uit het midden van het land, je mag hem zo komen halen hoor!

@marels, tuuuurlijk leeft het hier, had je niet gezien dat we inmiddels al in nummertje 4 aan het schrijven zijn dan?
Wie had de dvd van the Golden Compass??

Daar heb ik misschien wel interesse in!

Even de dvd kast checken, maar volgens mij heb ik die nog niet!

@Rara; hoe was je vakantie??

Ik heb hier nog een PS2 voor je liggen. Vriend heeft hem al los gefikst van de tv, ga hem van de week testen.

Komende week heeft vriend nog vakantie, maar de week erna is alles weer normaal en wil ik hem wel komen brengen voor je?
In de buurt van oosterhout (NB) Je kunt me anders even een mailtje sturen: mamak77 apestaartje livepuntnl
@ moedergans,

ik kan je straks wel een foto mailen. Kan je mij een mail sturen op marmotmalletje @ gmail. com
a docter a day keeps the apple away
@Marels; de vakantie was heerlijk! Wilde dat ik de relaxstand wat langer vast had kunnen houden; helaas lukte dat niet echt omdat mijn auto opengebroken was, ex me meedeelde geen alimentatie meer te willen betalen en mijn beste vrienden meedeelden te gaan scheiden en allebei omstebeurt komen uithuilen....

Maar een kop koffie met jou maakt vast alles goed Vanaf 20 augustus is hier ook weer alles normaal (hoop ik...)
Marels, dat was ik! Mailadres staat op de eerste pagina van dit topic.
Deel 3 staat trouwens nog even open voor als mensen hun aanbod willen kopieren of mailadressen weghalen ofzo.

Kaart staat inmiddels in mijn mailbox, dus die volgt vanavond

(schattige loopauto!!, beetje uit de route en niet handig voor familie met balkon)
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 11-08-2012 20:35
Reden: 3=dicht kaart=geregeld
% gewijzigd
......
Mag ik een foto van de pumps van Dr. Martens Nikki???

Enne, welke Engelse maat zijn ze?

De Pikolino's vind ik ook misschien wel interessant...

Ik stuur even een mailtje!

(ken ik jou niet van een afvaltopic van 2000030414123904132094 jaar geleden trouwens??)
Ik heb je gemaild Nikki.

Enne; rolschaatsen wordt vast niet duurder hoor, verzenden is 6,75 tot 10 kg!
Hi Marels, ja klopt, ken jou inderdaad van een afvaltopic.. weet alleen niet meer welke...ik zal je mailtje straks beantwoorden. We gaan zo eerst eten enzo..

Maat 39 is maat 6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven