Gezondheid alle pijlers

van de trap gevallen

12-08-2012 19:50 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi .Deze zaterdag ben ik van een lange trap gevallen .ik heb een beetje(voor) hoofdpijn, pijn in 2 vingers(kan ze nog bewegen) en pijn in nijn zij wat opzich meevalt .Het is wel zo dat ik moeite heb om mijn arm omhoog (boven) mijn hoofd te tillen.Zal ik naar de dokter gaan ? Of even wachten?
Ik zou morgen vroeg even de dokterassistente bellen, en het verhaal voorleggen en vragen wat je het beste kunt doen.

Succes!
Alles is liefde, maar wat is alles?
Bel de hap mogen ze zelf besluiten.

Ik weet ook niet hoe het met de verzekering zit als je ( te ) lang afwacht.

Wat naar voor je zeg. Ben je alleen?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik zou de hap even bellen voor advies.

Ben je ook misselijk erbij? Straks heb je een lichte hersenschudding oid.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Waarom zou je niet mogen wachten van je verzekering?

Mijn idee : als ik het echt niet vertrouw, of meer medicatie nodig heb bel ik de HAP. Anders laat ik het tot morgen wachten.
Wat betreft je arm hoef je nu niet gelijk de hap te bellen, zou daarvoor pijnstilling innemen. Qua hoofdpijn, je zou een hersenschudding kunnen hebben, bij aanhoudend braken, duizelig of wazig zien even de hap bellen, anders ook afwachten. Sterkte
Ik ben een beetje misselijk ja,maar heb vandaag niet gegeten ik denk aan wachten omdat er misschien niks aan de hand is en het nogal aantikt(eigen risico).Ja ,ik ben alleen
Een aantal uur na dit incident ben ik ook gelagen ,niet in mijn gezicht.kan dit ook invloed hebben
Geen paniek, morgen is vroeg zat
quote:ragweed schreef op zondag 12 augustus 2012 20:02 Ik ben een beetje misselijk ja,maar heb vandaag niet gegeten ik denk aan wachten omdat er misschien niks aan de hand is en het nogal aantikt(eigen risico).Ja ,ik ben alleenHuisartsenzorg valt niet onder je eigen risico, farmaceutische zorg en ziekenhuizen wel
Je bent ook nog geslagen? Of lees ik je verkeerd?

Hoe oud ben je?

Waarom heb je niet gegeten vandaag?
Bedankt vra:)
Ik ben 23 ik voel me te misselijk om te eten ja,ik ben geslagen door een goede vriend. van een kennis/buurvrouw ik heb het wel uitgelokt
En ben je door die vriend ook van de trap af gevallen?
Ik heb geen idee wanneer jij het terecht vindt om geslagen te worden, maar dat is het NIET.

Slaan is gewoon een dikke, vette NO GO.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee dat heb ik zelf gedaan met mijn stomme. Dronken kop.hij sloeg me een paar uur later
Gaat vanzelf over. En anders kun je morgen alsnog naar de dokter. HAP doet nu toch niet zoveel.
Twee dingen:

1) neem even contact op met de huisartsenpost en vertel zo duidelijk mogelijk wat er is gebeurd. Vertel ook dat je nog erg misselijk bent

2) dat je door iemand mishandeld wordt, is nooit iets wat 'jezelf hebt uitgelokt', zoek hier ook hulp voor. Misschien morgen hiervoor ook maar eens langs de huisarts?
Ws ben je misselijk doordat je NIET eet... Smeer maar n paar sneetjes brood, wat drinken en naar bed. Pcm op je nachtkastje met n glas water. En verder moet je zorgen dat je je niet meet in dat soort situaties bevindt... (kennis van wen vriend van een buurvrouw en daar een neef van die je slaat)
Ragweed, pechvogeltje

Bel even naar de hap. Zij kunnen je het beste adviseren.

En met die kennis zou ik als ik jou was niet en nooit meer omgaan. Er zijn geen excuses boor geweld.

Kan je een vriendin bellen voor t geval je naar de hap toe moet?
O, en niet blowen. Dat lijkt mij niet zo handig nu.
Nja hij heeft me 7 a 8 jaar geleden gezoend tegen mijn wil in en een paar maanden geleden zijn broek naar beneden toen hij eindelijk zijn exuses aanbood nadat ik had gezegd dat ik bepaalde ervaringen heb gehad.Ik was nog steeds boos en dronken dus heb ik hem bij zijn shirt vastgepakt. en getrokken totdat zijn shirt helemaal gescheurd was toen zei hij dat hij de politie zou bellen .en ik zo van doe maar schreeuwen door het telefoongesprek heen en toen liep ik weg en begon hij op me in te slaan
Wat een idioot. Blijf daar maar ver bij vandaan. Heb je aangifte gedaan?
@ het is een goeie vriend van de buurvrouw met de buurvrouw heb ik 7 a 8. Jaar geleden op school gezeten
Aangifte twijfel ik nog over aangezien ik zijn achternaam niet ken en ik het gevoel heb dat ik hem hiertoe aangezet heb door mijn gedrag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven