van de trap gevallen
zondag 12 augustus 2012 om 19:50
zondag 12 augustus 2012 om 20:00
zondag 12 augustus 2012 om 20:05
quote:ragweed schreef op zondag 12 augustus 2012 20:02 Ik ben een beetje misselijk ja,maar heb vandaag niet gegeten ik denk aan wachten omdat er misschien niks aan de hand is en het nogal aantikt(eigen risico).Ja ,ik ben alleenHuisartsenzorg valt niet onder je eigen risico, farmaceutische zorg en ziekenhuizen wel
zondag 12 augustus 2012 om 20:14
Twee dingen:
1) neem even contact op met de huisartsenpost en vertel zo duidelijk mogelijk wat er is gebeurd. Vertel ook dat je nog erg misselijk bent
2) dat je door iemand mishandeld wordt, is nooit iets wat 'jezelf hebt uitgelokt', zoek hier ook hulp voor. Misschien morgen hiervoor ook maar eens langs de huisarts?
1) neem even contact op met de huisartsenpost en vertel zo duidelijk mogelijk wat er is gebeurd. Vertel ook dat je nog erg misselijk bent
2) dat je door iemand mishandeld wordt, is nooit iets wat 'jezelf hebt uitgelokt', zoek hier ook hulp voor. Misschien morgen hiervoor ook maar eens langs de huisarts?
zondag 12 augustus 2012 om 20:16
zondag 12 augustus 2012 om 20:17
zondag 12 augustus 2012 om 20:21
Nja hij heeft me 7 a 8 jaar geleden gezoend tegen mijn wil in en een paar maanden geleden zijn broek naar beneden toen hij eindelijk zijn exuses aanbood nadat ik had gezegd dat ik bepaalde ervaringen heb gehad.Ik was nog steeds boos en dronken dus heb ik hem bij zijn shirt vastgepakt. en getrokken totdat zijn shirt helemaal gescheurd was toen zei hij dat hij de politie zou bellen .en ik zo van doe maar schreeuwen door het telefoongesprek heen en toen liep ik weg en begon hij op me in te slaan