Verwerken relatie

12-08-2012 17:55 66 berichten
Hallo,
Nee je hebt gelijk hij is zelf de aanstichter, maar toch is het zo dubbel omdat je weet hoe die voorheen was maarja een mens kan veranderen.. ik zal wel door een hele zware tijd heen moeten, maar zie me zelf echt niet met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat niemand verwacht dat zijn of haar partner zou vreemdgaan maar uiteindelijk gebeurt het heel vaak.

Ik snap dat je het gevoel hebt dat je nooit meer een ander net zo leuk kan gaan vinden als je ex maar ook dat is herkenbaar voor velen denk ik.. Je hoeft daar nog helemaal niet aan te denken nu, focus je eerst op acceptatie en verwerking.
Ja klopt dat komt eerst natuurlijk! Ik zeg altijd te snel tegen mezelf dat lukt niet maar aan de andere kant heb je geen andere keus. Ik ben het mezelf ook allemaal wel heel goed bewust misschien wel iets te goed bewust dat t me daarom zo pijnt doet dat het besef er is dat ik me nooit meer zo gelukkig kan voelen met hem. Strijd tussen gevoel en m'n bewuste gedachtens..
Kop op, dat lijkt nu maar zo en dat is heel normaal hoor.

Maar ik ben nu drie maanden later en heb gisteren een heerlijke avond met iemand gehad. Had ik nooit verwacht, en ook niet gedacht dat ik ervan kon genieten. Ik dacht niet aan ex, ik genoot ervan. Hoeft verder niks te worden, maar dat er iemand is met wie je het gezellig kan hebben is ook al heel wat. En dat gaat bij jou ook weer komen.
Ja ik kan alleen maar zeggen ik hoop het! Ik weet dat het normaal is dat je je rot voelt als een relatie stuk loopt maar nooit geweten dat het zo erg is vreet alles op van binnen zulke gevoelens gun ik niemand alleen dat hij ze nog een keer zou voelen net zoals ik me nu voel, hoop er snel vanaf te zijn! Ga zaterdag ook heerlijk op vakantie naar Salou met vriendinnen dus goede afleiding en hoop dat die zich ook zo vervelend gaat voelen en zich nog een keer beseft wat die kapot heeft gemaakt
Ben bang van niet, dat hij dat gaat beseffen. Een relatie die uitgaat is altijd erg, maar hier komen nog eens gevoelens bij van vernederd worden, verraden worden, bedrogen en belogen worden. Dat gaat allemaal veel dieper. Je bent als mens door hem afgewezen en in de kou gezet, dat is gewoon heel heftig.

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt en dat komt hartstikke mooi uit op dit moment, dus geniet ervan!

Tip; geniet van alle aandacht die je krijgt. Het is goed voor je zelfvertrouwen.
Ja die vakantie kwam idd precies op het goede moment. Ja zo voel ik me ook, oneerlijk gevoel voor al die dingen wat je voor diegene hebt gedaan krijg je dit voor terug. Alleen dan komt het nadeel op vakantie nog wanneer ik 2 mensen gelukkig zie word ik alweer gelijk naar van binnen, verliefde mensen ontwijken dus haha
quote:losser10 schreef op 12 augustus 2012 @ 18:32:

Hij is niet altijd slecht geweest, maar waarschijnlijk door andere nieuwe vrienden beïnvloed ik weet dat hij van zich zelf niet zo is.

Tuurlijk joh, het ligt niet aan hem dat hij vreemdgaat, maar aan zijn omgeving en verkeerde vrienden. Die duwen zijn tong/piemel bij je vriendin en nicht naar binnen, dat doet hij echt niet zelf hoor! Hij spartelt natuurlijk ook ontzettend tegen, roept 'nee nee nee dat wil ik niet, ik heb een vriendin waar ik veel van hou!'

Je bent zijn gedrag aan het vergoeilijken om voor jezelf maar te rechtvaardigen dat je écht niet zonder hem kan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je rot voelen is normaal maar zorg wel dat je er niet in blijft hangen.
quote:himalaya schreef op 12 augustus 2012 @ 19:00:

[...]

Tuurlijk joh, het ligt niet aan hem dat hij vreemdgaat, maar aan zijn omgeving en verkeerde vrienden. Die duwen zijn tong/piemel bij je vriendin en nicht naar binnen, dat doet hij echt niet zelf hoor! Hij spartelt natuurlijk ook ontzettend tegen, roept 'nee nee nee dat wil ik niet, ik heb een vriendin waar ik veel van hou!'

Je bent zijn gedrag aan het vergoeilijken om voor jezelf maar te rechtvaardigen dat je écht niet zonder hem kan.Ja het is me wat hè met al die mannen die de boel besodemieteren en toch als slachtoffer worden gezien..
Nee tuurlijk niet, dat zei ik toch al hij is zelf de aanstichter maar ik geloof er wel in dat mensen je kunnen veranderen dat bedoelde ik er mee.. niet dat die altijd al zo is geweest want dan was ik natuurlijk nooit wat met hem begonnen. Als je altijd al vreemdging en deed wat die wou dan had ik er nu ook geen moeite mee gehad hè.. en ik neem hem echt niet in bescherming absoluut niet ik wou er meer mee zeggen dat ik er gewoon van baalde dat die niet meer is zoals die was dat die vreemd is gegaan heeft die natuurlijk 100% alleen gedaan!
Soms is het wel de aard van het beestje maar moet er zich gewoon een kansrijke situatie voordoen.. En dat hij het met je vriendin en nicht doet zegt al heel erg veel over zijn respect voor jou!
Ja klopt, zegt genoeg over beide partijen maar gelukkig genoeg anderen vriendinnen over wat ik wel vertrouw! Dankjewel allemaal, als ik even een dipje heb lees ik jullie reacties terug xx
Dan is hij dus altijd zo geweest. Wie weet wat hij allemaal nog meer heeft uitgespookt en waar je helemaal geen weet van hebt. Wat moet je bij zo'n misbaksel?
Hoe ben je er trouwens achter gekomen als ik vragen mag?
quote:losser10 schreef op zondag 12 augustus 2012 18:32 Petra dat vind ik geen toepasselijke reactie, ook al kun jij dit niet weten maar heb m'n moeder verloren vlak voordat onze relatie begon hij nam een beetje deze plek over veel steun aan hem gehad en mij ook goed opgevangen. Hij is niet altijd slecht geweest, maar waarschijnlijk door andere nieuwe vrienden beïnvloed ik weet dat hij van zich zelf niet zo is. Maar ik weet wel als iemand vreemd gaat je diegene moet laten gaan.. maar toch zo moeilijk! haha voel me wel een beetje een grote zeurerd, ik weet en moet me er doorheen zetten alleen kijk ik hier erg tegen op, ik zal vaak deze reacties terug lezen!Ik weet waar ik het over heb, ik heb mijn grote liefde verloren.
Nou m'n nicht heeft t zelf toegegeven na een tijdje, waarop hij ontkende.. ik geloofde hem zelfs nog omdat ik toen nog van niets wist. Mijn vriendin is nogal loshandig en is voor geen enkele jongen echt veilig dus die heb ik nooit vertrouwd als t ging om m'n vriend. We gingen een avondje uit maar ze had de telefoon bij mij vergeten toen heb ik met haar telefoon (heel fout) met m'n vriend gepraat zo gepraat dat het er uiteindelijk allemaal uit kwam hij dacht natuurlijk dat ik haar was heb vervolgens via haar telefoon met hem af gesproken en hem een verdiende klap gegeven haha dat was een hele opluchting heb hem de telefoon geven en gezegd volgens mij weet jij heel goed van wie deze is ik hoef haar niet meer te zien. Vanaf toen zeker 2 weken niet gesproken, en daarna weer contact genomen dom dom natuurlijk toen kwam alles te sprake en dus ook m'n nicht toen had die niets meer te verliezen natuurlijk en heeft die toegegeven dat dat ook waar was. Typ dit bericht toch weer met de hand voor me ogen verschrikkelijk
Neem afstand en je zal tot het besef komen wat hij je heeft aangedaan. Je red het wel meid, sterkte!
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg en daar wil jij niet zonder?
@Petra, oke, m'n excusses dan maar dan om gelijk zo te reageren bij anderen.. bedenken dat die 'dood' is wel een beetje cru. Vervelend dat dit jou gebeurd is verschrikkelijk zelfs maar ben nog wel blij dat die nog hier is want ik geef natuurlijk nog wel om hem!
Ja heel kinderachtig maar goed, ik heb volgens mij al een paar keer gezegd dat ik wel zonder wil maar dit heel moeilijk is! Naja genoeg over gehad, ik weet wel wat me te doen staat, ik heb wel steun aan bepaalde berichten en moet me zelf er gewoon doorheen slepen
quote:losser10 schreef op zondag 12 augustus 2012 19:39 @Petra, oke, m'n excusses dan maar dan om gelijk zo te reageren bij anderen.. bedenken dat die 'dood' is wel een beetje cru. Vervelend dat dit jou gebeurd is verschrikkelijk zelfs maar ben nog wel blij dat die nog hier is want ik geef natuurlijk nog wel om hem!Dat zeg ik ook niet, maar je kunt dus WEL zonder hem!!!
Ja tuurlijk ik verbeterde mezelf toch ook al, ik kan wel zonder maar wil niet zonder. Iedereen kan zonder diegene want idd als die gene er niet meer is moet je wel zonder
Nu wordt het een non-discussie. Lijkt me wel duidelijk hoe jullie beiden het hebben bedoeld.
quote:losser10 schreef op 12 augustus 2012 @ 19:59:

Ja tuurlijk ik verbeterde mezelf toch ook al, ik kan wel zonder maar wil niet zonder. Iedereen kan zonder diegene want idd als die gene er niet meer is moet je wel zonder

Precies meid en als de relatie over is moet je ook zonder..

Kom op dat kun je best..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven