Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 12 augustus 2012 om 20:26
He, wat fijn IBI!!!!! Het is je gegund!
Joda, duh dat je trots bent op je man!
Bokito: ik ga zo eens voor je kijken. Danoontjes heb ik denk ik niet voor je, maar chips mèt lucht wel, en wat harde dingen dus ook. (en onze doosjes zijn dus ook hard nu, want opgevuld, en daarna 'gekaft'=peuterproof)
Je kan me mailen op zaza punt op punt viva et g mail punt com.
Joda, duh dat je trots bent op je man!
Bokito: ik ga zo eens voor je kijken. Danoontjes heb ik denk ik niet voor je, maar chips mèt lucht wel, en wat harde dingen dus ook. (en onze doosjes zijn dus ook hard nu, want opgevuld, en daarna 'gekaft'=peuterproof)
Je kan me mailen op zaza punt op punt viva et g mail punt com.
zondag 12 augustus 2012 om 20:26
quote:mali30 schreef op 12 augustus 2012 @ 20:23:
[...]
U riep? Present!
Ga jij nou maar je mail lezen. Er staan 12 kantjes in je mailbox, ofzo.
En Zaza; ik snap ook wel wat je wilt zeggen hoor.
Maar er is teveel contact achter de schermen denk ik om dat te voorkomen, dat er geroddeld gaat worden.
Dat voorkom ik liever.
Heb denk ik ook heel vaak gezegd dat het bij mij een GEVOEL is en dat ik de eerste ben om op mijn knietjes te liggen als ik het verkeerd blijk te hebben
[...]
U riep? Present!
Maar er is teveel contact achter de schermen denk ik om dat te voorkomen, dat er geroddeld gaat worden.
Dat voorkom ik liever.
Heb denk ik ook heel vaak gezegd dat het bij mij een GEVOEL is en dat ik de eerste ben om op mijn knietjes te liggen als ik het verkeerd blijk te hebben
668, the neighbour of the Beast
zondag 12 augustus 2012 om 20:27
quote:bartjes schreef op 12 augustus 2012 @ 20:25:
Ik sluit me aan bij Zaza. Mooi verwoord!
On topic: wie kan mij helpen aan voordeelkaartjes van de NS?
En ik zoek nog voetbalplaatjes van AH. Voor mijn neefje en nog 1 nummer voor Ayla.
Ik heb in de aanbieding een stapel kampeer en caravan kampioenen. En een stapel computermagazines.
bartjes_@hotmail.nl
Wat zijn dat voor kampeerkampioenen?
Ik ben camperaar, staat er voor mij ook wat leuks in?
En ik zoek nog voetbalplaatjes van AH. Voor mijn neefje en nog 1 nummer voor Ayla.
Ik heb in de aanbieding een stapel kampeer en caravan kampioenen. En een stapel computermagazines.
bartjes_@hotmail.nl
Wat zijn dat voor kampeerkampioenen?
Ik ben camperaar, staat er voor mij ook wat leuks in?
zondag 12 augustus 2012 om 20:32
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 20:26:
[...]
Allready DID!
Dat voorkom ik liever.
[...]
Allready DID!
Dat voorkom ik liever.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 12 augustus 2012 om 20:39
He luna, warmt sneu voor dat hondje. Sorry hoor, maar ze hadden dat niet een maand eerder kunnen bedenken en gewoin geen hond kunnen nemen? Lijkt mij niet dat die problemen er zomaar opeens,zijn.
Vind het zielig voor het hondje. Hoop dat er snel een nieuw baasje gevonden wordt. Zal wel lastig zijn met de vakanties nu, de meeste willen ze graag kwijt. Wat ik ook niet snap, het knaagdieren asiel zit hier ook giga vol, en straks komt dat volk wat hun konijn gedumpt heefr gewoon weer een nieuwe kopen.
Lief dat jij je best voor het beestje gaat doen.
Vind het zielig voor het hondje. Hoop dat er snel een nieuw baasje gevonden wordt. Zal wel lastig zijn met de vakanties nu, de meeste willen ze graag kwijt. Wat ik ook niet snap, het knaagdieren asiel zit hier ook giga vol, en straks komt dat volk wat hun konijn gedumpt heefr gewoon weer een nieuwe kopen.
Lief dat jij je best voor het beestje gaat doen.
zondag 12 augustus 2012 om 20:42
quote:bartjes schreef op 12 augustus 2012 @ 20:30:
@ Marels, het is het blad van de ANWB, (ook wel KCK genoemd).
Heb je speciale interesse in een onderwerp? Wil ze wel ff doorspitten hoor.
Oh, maar de KCK vindt vriend misschien wel leuk.
Hoeveel zijn het er en uit welke periode? En waar woon je? Misschien dat ze ophaalbaar zijn?
@ Marels, het is het blad van de ANWB, (ook wel KCK genoemd).
Heb je speciale interesse in een onderwerp? Wil ze wel ff doorspitten hoor.
Oh, maar de KCK vindt vriend misschien wel leuk.
Hoeveel zijn het er en uit welke periode? En waar woon je? Misschien dat ze ophaalbaar zijn?
zondag 12 augustus 2012 om 20:42
bartjes_@hotmail.nlwelke nmmers zoek je van de voetbalplaatjes, heb er hier nog een paar liggen
bartjes_@hotmail.nlwelke nmmers zoek je van de voetbalplaatjes, heb er hier nog een paar liggen
a docter a day keeps the apple away
zondag 12 augustus 2012 om 20:52
Ik heb nog eens een hele stomme vraag.
Er zijn al een aantal jaar "speciale" 2 euro uitgaven.
2 euromunten met een speciale afbeelding er op. Elk land mag er één per jaar uitbrengen.
Mijn vriend spaart deze al een tijdje.
Mocht iemand er eens één vinden, terug krijgen in de winkel ofzo, en je doet er niets mee, wil je eens aan mij denken?
Superlief!
Er zijn al een aantal jaar "speciale" 2 euro uitgaven.
2 euromunten met een speciale afbeelding er op. Elk land mag er één per jaar uitbrengen.
Mijn vriend spaart deze al een tijdje.
Mocht iemand er eens één vinden, terug krijgen in de winkel ofzo, en je doet er niets mee, wil je eens aan mij denken?
Superlief!
zondag 12 augustus 2012 om 20:54
Voor MamavanThijs, nog steeds hebbuh?
Voor Mali en zo niet Mali voor Watervrouw:
Voor wie 'm wil, deze ga ik alleen niet opsturen... Rara misschien? Of Zus?
En voor wie 'm wil, geen kattentuig dit keer maar een halsbandje waar je adres op kunt schrijven:
marelsmarels@gmail.com
Voor Mali en zo niet Mali voor Watervrouw:
Voor wie 'm wil, deze ga ik alleen niet opsturen... Rara misschien? Of Zus?
En voor wie 'm wil, geen kattentuig dit keer maar een halsbandje waar je adres op kunt schrijven:
marelsmarels@gmail.com
zondag 12 augustus 2012 om 20:57
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 augustus 2012 @ 20:06:
Wauw ik heb hem hoor en hij is zo anders! Heb gelijk doorgestuurd naar schoonmoeder. Had haar aan de lijn toen ze de foto zag en ze was even stil. Ze vind het erg kunstig
Liedjepiedje, ik heb hem ook naar jou verzonden!
voor joda en haar man:
[afbeelding]Wat fijn voor je IBI, dat je er zo tevreden mee bent. Dat is wat waard hè! Geniet er maar lekker van.
Wauw ik heb hem hoor en hij is zo anders! Heb gelijk doorgestuurd naar schoonmoeder. Had haar aan de lijn toen ze de foto zag en ze was even stil. Ze vind het erg kunstig
Liedjepiedje, ik heb hem ook naar jou verzonden!
voor joda en haar man:
[afbeelding]Wat fijn voor je IBI, dat je er zo tevreden mee bent. Dat is wat waard hè! Geniet er maar lekker van.
zondag 12 augustus 2012 om 20:57
@taartje, echt super bedankt dat je de foto's hebt gemaakt! Denk alleen dat je er toch iemand anders blijer mee maakt... Vond bij mijn dochter capuchonnetjes niet zo handig bij baby. En eerlijk gezegd, krijg ik nu ook cold feet, wordt t wel echt een jongetje...? Sorry hoor, beetje mutserig van me, eerst reageren en dan pas denken.
* beloof niet meer te reageren op kleertjes tot ik weet wat t wordt *
* beloof niet meer te reageren op kleertjes tot ik weet wat t wordt *
zondag 12 augustus 2012 om 21:00
bartjes_@hotmail.nlWelke nummers vd plaatjes zoek je? Ik heb ze net opgezocht om te kijken of ik nr. 122 voor iemand hier (weet even niet wie) had, maar helaas .... die niet. Wel vele andere nummers. Dus roep maar en ik zal zien wat ik voor je kan doen.
bartjes_@hotmail.nlWelke nummers vd plaatjes zoek je? Ik heb ze net opgezocht om te kijken of ik nr. 122 voor iemand hier (weet even niet wie) had, maar helaas .... die niet. Wel vele andere nummers. Dus roep maar en ik zal zien wat ik voor je kan doen.