Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
@ aniek: vervelend voor je! Sterkte en inderdaad ewoon lekker mee blijven kletsen en doen, het is lastig iemand te vertrouwen via een forum en helaas worden er veel mensen opgelicht, dus iedereen is redelijk wantrouwend.
Idd gewoon blijven en mee doen. Zoals ik al eerder zei: ik heb dat gevoel niet, maar begrijp het best dat sommige forumsters dat wel hebben gezien wat er in eerdere topic is gebeurd, en als je jou loept en kijkt naar de topics waar je op hebt gereageerd.

Maar omdat een paar mensen dat hebben.hoef jij toch niet weg te blijven?
quote:joda schreef op 12 augustus 2012 @ 19:34:

[...]

geen idee en hij wil het niet zeggen mannen..........

Tssss.....eigenwijs

quote:italie_meisje schreef op 12 augustus 2012 @ 19:48:

Idd gewoon blijven en mee doen. Zoals ik al eerder zei: ik heb dat gevoel niet, maar begrijp het best dat sommige forumsters dat wel hebben gezien wat er in eerdere topic is gebeurd, en als je jou loept en kijkt naar de topics waar je op hebt gereageerd.

Maar omdat een paar mensen dat hebben.hoef jij toch niet weg te blijven?

Dat dus.

Ik lig er echt niet wakker van verder hoor. Maar zoals ik al vaker gezegd heb, na ervaringen eerder op dit topic communiceer ik zulke dingen liever open en eerlijk op het forum dan dat er weer achter de schermen vanalles besproken wordt.

En nogmaals; als ik verkeerd zat vind ik het heel vervelend en bied ik daarvoor mijn excuses aan.

Die onderbuik he.
668, the neighbour of the Beast
Joda en haar man zijn top! De foto is al zoveel verbeterd maar om het helemaal te perfectioneren heb ik, op hun verzoek, foto's gestuurd van voor hij ziek was. Was even zoeken naar een originele foto op juiste formaat maar gevonden.

Jeetje zit gewoon te trillen van blijdschap!!!
Bedankt voor de reactie's!

En IBI, vind het echt top voor je meid!
Alles is liefde, maar wat is alles?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 augustus 2012 @ 19:53:

Joda en haar man zijn top! De foto is al zoveel verbeterd maar om het helemaal te perfectioneren heb ik, op hun verzoek, foto's gestuurd van voor hij ziek was. Was even zoeken naar een originele foto op juiste formaat maar gevonden.

Jeetje zit gewoon te trillen van blijdschap!!!

Wat fijn zeg!!

Ik ben nu zo benieuwd naar de voor en de na-foto, hahah! Omdat ik zelf ook graag foto's bewerk!

Ben blij voor je dat het zo mooi is geworden!!
@ marels, volgens mij ben jij idd geen type die er wakker van gaat liggen. Ik vind ook heel fijn dat zo open gecommuniceerd wordt. Gewoon lekker eerlijk en open. Hou ik wel van.

Zag net je gitaar, nice hoor ( en nee ik wil niet kopen haha).

@ IBI, wat fijn! Het is je zo gegunt. Applausje voor joda en man! Toppie.
Stom hoor Italië_meisje...

Mijn eigen gitaar is veeeeeeeeeeeel mooier
ze moet het eindoordeel nog geven, dus juich nog maar niet te hard. Voor nu Ben heel trots op mijn man! dat hij dit gewoon voor iemand doet.
Ik heb een rode damespolo van Tommy Hilfiger weg te geven. Ik heb hem 1 keer gedragen, maar rood is echt mijn kleur niet.

Maat Large.

Precies dezelfde als op deze foto. Gekocht in Amerika.

Zelf zoek ik knutselspullen, zoals stukjes vilt (mijn nieuwe hobby) of stukjes stof. Evt. reststukjes. Hoef niet groot te zijn.
Emma, kom eens naar het knutseltopic als je het leuk vindt

Daar zitten allemaal freubels!

Ik heb helaas geen stof voor je, werk alleen met Fimo.
Welke maat is de polo?
Wauw ik heb hem hoor en hij is zo anders! Heb gelijk doorgestuurd naar schoonmoeder. Had haar aan de lijn toen ze de foto zag en ze was even stil. Ze vind het erg kunstig

Liedjepiedje, ik heb hem ook naar jou verzonden!

voor joda en haar man:

quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 augustus 2012 @ 20:06:

Wauw ik heb hem hoor en hij is zo anders! Heb gelijk doorgestuurd naar schoonmoeder. Had haar aan de lijn toen ze de foto zag en ze was even stil. Ze vind het erg kunstig

Liedjepiedje, ik heb hem ook naar jou verzonden!

voor joda en haar man:

[afbeelding] ontzettend graag gedaan!
Gaaf IBI!

Ik ben morgen weer terug in Nederland! En dan kom ik weer schrijven. Tot dan!

xxx
Ik vind het aan de ene kant goed dat er open gepraat kan worden over dingen, maar ik vind wel dat er 'snel' geoordeeld wordt.

Het zullen mijn hormonen wel zijn, dat ik de neiging krijg om toffee's uit te delen en allemaal vriendjes te zijn, maar moet het allemaal zo snel verdacht worden, en moet diegene dan ook openbaar aan de schandpaal genageld worden?

Want dat gebeurd dus wel nu.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap echt dat niet iedereen te vertrouwen is. Soms trek ik ook mijn wenkbrauwen op. En dan denk ik dus heel goed na: vind ik het erg dat ik evt genept ga worden? Zo nee, handelen. Zo ja, sorrie, maar ik geef het even liever aan een ander.

Wat er nu gebeurd, loepen, alles uitzoeken. Het is zo'n heksenjacht. Iemand wordt ter verantwoording geroepen, maar kan de twijfel eigenlijk al niet meer wegnemen.

En dan is het allen tegen een. Dat staat me een beetje tegen.

Kijk, die roddelmails, dat was natuurlijk helemaal not done, dus het is inderdaad beter dingen in het openbaar te delen.

Maar vraag eerst eens aan de betreffende persoon hoe iets zit?

Of houdt het bij/voor jezelf tot je iets zeker weet. En sowieso, moet er dan echt 20 man op reageren met 'ooooooooh!'?

Sorrie, ik heb me tot nu toe echt buiten al dit soort dingen gehouden, en slechts gezellig geouwehoerd enzo, maar het begint me een beetje te ergeren, en ik maak van mn hart ook maar geen moordkuil.

Laat een ieder ermee doen wat hij of zij wil.

(ik doe dus ook geen uitspraak over wel of niet betrouwbaar zijn, wel of niet waar. Dat wèèt ik simpelweg niet.

En persoonlijk ben ik van het 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' en zal ik tot die tijd dus ook niet snel oordelen/kwaad spreken over iemand.)
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 20:05:

Emma, kom eens naar het knutseltopic als je het leuk vindt

Daar zitten allemaal freubels!

Ik heb helaas geen stof voor je, werk alleen met Fimo.

Dat topic heb ik vandaag ontdekt toen ik zocht op het woord "vilt".

Maar mijn nieuwe hobby begint morgen (ik heb nog niks in huis en dus ook nog niks gemaakt). Ik kan niet wachten om te beginnen.
quote:bankje schreef op 12 augustus 2012 @ 20:06:

Welke maat is de polo?Maat L.
@Hanglamp, jij mag de kleertjes hebben hor. Mail me even dan ga ik even een foto maken en stuur ik je die. taartje81 @ Hotmail . com
quote:joda schreef op 12 augustus 2012 @ 20:00:

ze moet het eindoordeel nog geven, dus juich nog maar niet te hard. Voor nu Ben heel trots op mijn man! dat hij dit gewoon voor iemand doet.haha ja er mag jejuigt worden hoor! En terecht dat je trots bent op je man.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 augustus 2012 @ 20:17:

[...]

haha ja er mag jejuigt worden hoor! En terecht dat je trots bent op je man.Mooi, dan klappen we nu beide ons laptoppie dicht en beseffen we zomaar ineens hoe gezegend we zijn. Dikke knuffel!!
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 19:43:

[...]

Ik heb vast hele hordes haters U riep? Present!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik sluit me aan bij Zaza. Mooi verwoord!

On topic: wie kan mij helpen aan voordeelkaartjes van de NS?

En ik zoek nog voetbalplaatjes van AH. Voor mijn neefje en nog 1 nummer voor Ayla.

Ik heb in de aanbieding een stapel kampeer en caravan kampioenen. En een stapel computermagazines.

bartjes_@hotmail.nl
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven