Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:bartjes schreef op 12 augustus 2012 @ 21:20:

Geweldig Sallie!

Is het herkenbaar Zaza? Gaat het nog een beetje? Alle Pippo's al 10 x stuk gelezen?

Nee, hij krijgt van zijn rotmoeder maar af en toe een nieuwe, en kan voorlopig zijn twee eerste nog eindeloos lezen. (zo blijven we ook een beetje in het goede jaargetijde)

Hij vindt ze wel echt te gek. Moesten mee logeren naar opa en oma, en hij gaat echt geregeld even 'ippo lese' op de bank. Kleine wijsneus.

Hij heeft ondertussen wel door dat er ergens een stash is, en piept dus af en toe 'annere ippo', maar vette pech.

Zal ze hard nodig hebben als de baby er is en Peuter minder aandacht krijgt wsl.

Gaat nog best. Ben het wel zat, maar met dit mooie weer en wat leuke dingen ondernemen vliegen de dagen wel voorbij.

En herkenbaar.. welneeee...
Minimaal een 8?!?!?!

Wow UCchick!!! Lekker bezig hoor!!!
quote:UCchick1990 schreef op 12 augustus 2012 @ 21:30:

[...]

Ja, dat gaat m gewoonweg niet worden! Eind september ga ik, dus ergens de komende weken worden boekenkasten uitgezocht etc. Heb overigens volgens mijn tweede begeleider minimaal een 8 voor mijn scriptie als het aan hem ligt! Woop woop!

Spannend, mag ik vragen waarom je gaat?

En wat goed, joh!! Mag je trots op zijn meid!

Ik heb nu 1,5 scriptie af en moet dus nog 1,5! Dus op de helft, haha!
Ik heb een baan daar en een vriend met wie ik ga samenwonen Moet nu nog maar 1 scriptie, maar met goede resultaat van de eerste kan ik de wereld weer aan!
Oh Marmul, geeft niks hoor. In ieder geval bedankt voor het kijken. Ga ik snel naar Annie, misschien ziet ze het vanavond nog

Annie, kan ik je mailen? Of wil je mij mailen?

bartjes_@hotmail.nl
voor UCchick! Lekker hoor, die heb je alvast binnen!
Leuk hoor, UCchick! Een heel avontuur!

Nou, dat kan ik me voorstellen!
@anniek, ik heb mijn post aangepast. Net als Marels is het absoluut niet mijn bedoeling je weg te jagen.
Leuk om te lezen Zaza! Vroeger kon je ook een knuffel kopen, een echte Pippo, ik zou niet eens weten of het blad nu nog bestaat. Slim zijn die kleintjes he? Jouw extra blad is goed terecht gekomen bij mijn collega. De laatste loodjes voor jou meid. Nog heel even....
quote:bartjes schreef op 12 augustus 2012 @ 21:35:

Oh Marmul, geeft niks hoor. In ieder geval bedankt voor het kijken. Ga ik snel naar Annie, misschien ziet ze het vanavond nog

Annie, kan ik je mailen? Of wil je mij mailen?

bartjes_@hotmail.nlHeb je gemaild!
Brommerpech
Mocht er overigens nog iemand interesse hebben in set goedkope simpele wijnglazen: vanaf 10 september gratis af te halen!
Sallie en Annie hebben mail terug!
Joda. Vanaf hier respect voor je man!!! Wat ontzettend mooi geworden! Ben zo blij voor je IBI! Het is je gegund!

En Joda kan je man ook even een account maken op viva en hier mee gaan schrijven, dan kan hij tips weggeven!

En meiden, willlen jullie mij even van tevoren waarschuwen als er opeens veel pagina's in een paar uur worden bijgeschreven.
*doet een dansje* hondje word morgenmiddag overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Pak van m'n hart!!! Nu lekker rustig slapen. Truste ladies!!!
luna fijn dat je zo snel een baasje hebt gevonden en mooi dat je je zo inzet voor de dieren van anderen!

UCchick, gefeliciteerd met deze mijlpaal en succes met het laatste stuk!

IBI fijn dat je nu een mooie foto krijgt van een mooie herinnering.
a docter a day keeps the apple away
@taartje

wat heb je precies aan kleertjes?

Ik wilde je mailen maar zag zo snel geen mailadres staan.

wil je mij anders mailen op nickname at xs4all . nl
Hallo allemaal,

Ik had mij in deel 3 al even gemeld als nieuwkomer. Biebel heeft mij op dit leuke topic gewezen, dank daarvoor

Tatlitatli ik zal je nog een keer mailen ivm de boeken NL niveau B. Ik las ergens dat je wat mailtjes had gemist ofzoiets dus stuur hem je nog een keer.

Ik heb in de aanbieding:

Voor de creabea's; Restjes wit behang met velvet barok print, en met versace hoofdjes en gouden barok print.

Een paars winterpakje mt 68 met handschoentjes en voetjes eraan.

3 winterjasjes mt 68 één roze, één paars en de ander grijs met bruine stipjes (deze is aan 2 kanten draagbaar binnenkant is bruin).

Mocht ik verder nog iets tegenkomen dan laat ik het weten. Mocht iemand interesse hebben dan kun je mij mailen op mirebeer at hotmail.com Foto's kunnen evt gemaakt worden.
Ayla bestaat wel echt hoor..... ik kan het weten (en bestaat ook al een aantal jaren, schrijf vrij fanatiek mee op topic op pijlert kinderen...)

Bartjes, wat ontzettend lief dat je voor ons ventje ook zoekt naar het laatste plaatje!!

IBI, wat tof van die foto!!

Heb me vanavond kramp in de polsen gehaakt Heerlijk! Nu moet ik ze afwerken, en daar had ik even geen zin meer in, sorry....

Probeer de eerste lading op de bus te doen voordat we woensdag afvaren, maar weet niet of dat gaat lukken..... Als stuiterend duo morgen beetje meewerkt moet ik heel end komen, maar die things to do lijst is zó lang..... pppfftttt......

Nu eerst maar een goeie nacht draaien, dat doet een mens ook vast goed!!

Trusten!
Ayla, besta jij?
668, the neighbour of the Beast
O, en waren er nog mensen op zoek naar de dagkaarten van NS?

AH heeft ze komende week voor 16 euro.

Tip is bij deze gratis weggegeven, dus past prima in het topic toch?
Hey Ayla!

Tuurlijk denk ik ook aan jullie missende plaatje! Als het goed is stuurt Annie hem 2 x naar me op. Goed he?
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 23:09:

Ayla, besta jij? ECHT!! Cool hé!
quote:bartjes schreef op 12 augustus 2012 @ 23:13:

Hey Ayla!

Tuurlijk denk ik ook aan jullie missende plaatje! Als het goed is stuurt Annie hem 2 x naar me op. Goed he?

Oh, super!! Ga morgen kleine J. helemaal blij maken!!

Thanx!!
Oh, en Marels, het is Post nl en ik kan het weten, heb een Post nl-er naast me op de bank zitten......
Maar jou geloof ik niet Ayla, jij bestaat niet

Maar goed, een PTT-er dus!

(en dan te bedenken; ik ben 27. Hoe verwarrend moet het wel niet voor onze 65 plussers zijn )
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven