Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2012

15-07-2012 15:57 570 berichten
De VPRO zendt deze zomer het 25ste seizoen uit van Zomergasten. Dit jubileum wordt gevierd met een extra uitzending op 15 juli. (Ned. 3, 20:15 - 23:10 uur).

Een speciale aflevering "Volgende fragment" waarin Roel van Broekhoven praat met de twaalf presentatoren die Jan Leyers zijn voorgegaan, en een selectie van de 125 gasten over hun ervaringen en gedenkwaardige momenten.

In Volgende fragment vertellen de presentatoren over hun meest gedenkwaardige gasten en bijzondere momenten, hun aanpak, waar zij naar streefden, maar ook hoe zij zich voorbereidden en hoe ze omgingen met spanning en soms meedogenloze kritiek. Ook verschillende gasten delen hun ervaringen over hun optreden in het programma: voor sommigen van hen is er zelfs sprake van een leven vóór en na Zomergasten, dat hun een podium bood voor hun persoonlijke verhaal, openbaring of betoog. Dat kon leiden tot een ontwapenend inzicht in een innerlijke wereld of ontroerend moment maar soms ook tot spanning tussen gast en presentator. Zowel gasten als presentatoren memoreren openhartig de spannende en ongemakkelijke momenten.

De Zomergasten van 2012 (vanaf 22 juli) zijn:

Henny Vrienten 22 juli

Micha Wertheim 29 juli

Jolande Withuis 5 augustus

Lidewij Edelkoort 12 augustus

Ben Verwaayen 19 augustus

Adriaan van Dis 26 augustus

----------------------------------------------------------------------------

Ik kijk er weer naar uit!
quote:merano schreef op 12 augustus 2012 @ 20:37:

Chips. Shawshank redemption op vier. Was ook wel leuk geweest.

ach, die is zo vaak op tv.

Ik weet alleen nog niet zo zeker of ik deze zomergasten zo leuk vind, maar hij is net begonnen, dus wie weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 12 augustus 2012 @ 20:42:

Waarom is ze van te voren niet even naar de kapper geweest?Is een opkomende trend.

Waarom is ze van te voren niet even naar de kapper geweest?Duh... dit is een trend. Over een jaar loopt heel 60+ Nederland er zo bij.
Wat heeft die vrouw een lelijke bril. Die maakt haar heel hard. En die uitgroei is ook niet goed voor het plaatjes. Verder doet ze me een beetje aan Juliana denken

Wel leuk dat ze romantiek en humor als thema heeft. Onverwacht.

Jim Jarmusch staat er ook om bekend dat hij in sommige films met een vast camerastandpunt werkt. Niet in deze, denk ik.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Waarom is ze van te voren niet even naar de kapper geweest?Dit wordt natuurlijk die nieuwst trend, volgend jaar zie jij er ook zo uit
He, zit nu in gedachte steeds leuke kapsels voor haar aan het zoeken.

Zoiets, met een pony;

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind het tot nu toe al super interessant en leerzaam!
Ze doet mij een beetje denken aan Marjan Luif, volgens mij is het een typetje
Edna Mode!!

The Incredibles, leukste animatie ooit.. Yeah voor deze zomergast!
Is dat nou Leo?

Yep

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ja, Leo is op tv leuke film is dat.
Ik vind haar ook wel grappig geloof ik. Ik heb niks met mode en trends maar ze weet er zo waar iets interessants over te zeggen (dat dat kan verbaasd me serieus).
Liever elitair dan een pauper!
quote:merano schreef op 12 augustus 2012 @ 20:45:

Wat heeft die vrouw een lelijke bril. Die maakt haar heel hard. En die uitgroei is ook niet goed voor het plaatjes. Verder doet ze me een beetje aan Juliana denken

Wel leuk dat ze romantiek en humor als thema heeft. Onverwacht.

Jim Jarmusch staat er ook om bekend dat hij in sommige films met een vast camerastandpunt werkt. Niet in deze, denk ik.Dat is gebaseerd op de uil. Sinds Harry Potter draait alles om de uil. Dat zie je toch
Wat een interessante vrouw zeg....

Kalliope
Presentator lijkt ook wel iets duidelijker aanwezig deze keer. Die vrouw weet me niet zo te boeien maar ik vind hem wel grappig uit de hoek komen. (in de middeleeuwen zou ze er niet meer geweest zijn...)
Into the wild was eergister op tv. Ik heb gekeken.

Ik vind Into the wild echt niks...
Hele interessante vrouw indd. En ook zo open.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Moonlight82 schreef op 12 augustus 2012 @ 21:03:

Presentator lijkt ook wel iets duidelijker aanwezig deze keer. Die vrouw weet me niet zo te boeien maar ik vind hem wel grappig uit de hoek komen. (in de middeleeuwen zou ze er niet meer geweest zijn...)Van mij mag hij nog wel wat meer door vragen. Ze spreekt zichzelf soms tegen in mijn ogen.
quote:Mazou schreef op 12 augustus 2012 @ 21:04:

Ik vind Into the wild echt niks...Ik hou wel van road movies. Het verhaal is een beetje zoetsappig, maar de beelden en de muziek maken veel goed.

quote:Kalliope schreef op 12 augustus 2012 @ 21:06:

Hele interessante vrouw indd. En ook zo open. Toch vind ik haar ook geheimzinnig...
Sowieso heerlijke muziek
quote:merano schreef op 12 augustus 2012 @ 21:09:

[...]

Ik hou wel van road movies. Het verhaal is een beetje zoetsappig, maar de beelden en de muziek maken veel goed.Zoetsappig? hij gaat toch dood? of ben ik nou in de war met een andere film?
quote:merano schreef op 12 augustus 2012 @ 21:09:

[...]

Ik hou wel van road movies. Het verhaal is een beetje zoetsappig, maar de beelden en de muziek maken veel goed.

Ik vond het nogal oppervlakkig....Iedereen zei altijd tegen mij: die moet je zien! Maar viel nogal tegen dus.

Ik dacht dat het echt een 'andersoortige' film was, filmhuis film.

Maar dit is gewoon een ordinaire Hollywoodfilm in een alternatief jasje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven