Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
zondag 13 april 2008 om 19:41
quote:xxxxxxx schreef op 13 april 2008 @ 18:02:
Mijn favourite van dit moment is een tuniek van S'nob.
Omdat het zo vreselijk mooi is, apart is, en ook nog lekker zit, het meest hangt hij in mijn kast, kan ik er zo heerlijk naar kijken ( raar mens) want het is echt wel een zomerstuk.
Dus ik verheug me om het item straks lekker vaak te dragen.
Ik s'nap hier echt niets van gelukkig
Mijn favourite van dit moment is een tuniek van S'nob.
Omdat het zo vreselijk mooi is, apart is, en ook nog lekker zit, het meest hangt hij in mijn kast, kan ik er zo heerlijk naar kijken ( raar mens) want het is echt wel een zomerstuk.
Dus ik verheug me om het item straks lekker vaak te dragen.
Ik s'nap hier echt niets van gelukkig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 17 april 2008 om 08:49
quote:Lalein schreef op 12 april 2008 @ 21:22:
Sinds een paar maanden zijn we op zoek naar onze bank. Helaas kunnen we hem niet vinden... Ja, we hebben er eentje gevonden, die was euro! Dat vonden we een beetje overdreven... Voor wie hem kennen, het was de Free Living van Linteloo.
en nu vraagt to naar een vergelijkbare bank voor de halve prijs...Lijkt me anders best vervelend als je je bank niet meer kunt vinden. Meestal zijn die dingen best groot en moeilijk over het hoofd te zien in de huiskamer.
Sinds een paar maanden zijn we op zoek naar onze bank. Helaas kunnen we hem niet vinden... Ja, we hebben er eentje gevonden, die was euro! Dat vonden we een beetje overdreven... Voor wie hem kennen, het was de Free Living van Linteloo.
en nu vraagt to naar een vergelijkbare bank voor de halve prijs...Lijkt me anders best vervelend als je je bank niet meer kunt vinden. Meestal zijn die dingen best groot en moeilijk over het hoofd te zien in de huiskamer.
donderdag 17 april 2008 om 10:57
quote:setter schreef op 15 april 2008 @ 15:48:
...nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.
Ik steek, ik stok, ik heb gestaakt?
Is dat je mobiel of ben je gewoon blij me te zien?
Madootje, het is de bedoeling dat je nick's verwijderd uit je quote.
Bovendien issie al gequote door kijk maar eens wie
...nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.
Ik steek, ik stok, ik heb gestaakt?
Is dat je mobiel of ben je gewoon blij me te zien?
Madootje, het is de bedoeling dat je nick's verwijderd uit je quote.
Bovendien issie al gequote door kijk maar eens wie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook