vrijeverhuur.nl

13-08-2012 10:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al een tijdje opzoek naar een woning. En via de standaard sites vis ik helaas vaak net achter het net.

Nu kwam ik vrijeverhuur.nl tegen. Heb er al op gegoogled en een aantal negatieve reacties uit 2009. Maar weinig van mensen die het afgelopen jaar ervaring ermee hebben gehad. Daarbij zijn het toch vaker de mensen met negatieve ervaringen die van zich laten horen.

Dus ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft, kwamen jullie zo aan een woning ja of nee. en zo ja, hoelang duurde dat?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik heb geen ervaring met vrijeverhuur.nl maar als er zoveel negatieve reacties uit 2009 zijn waarom zou je het via die site proberen ?
@berna-v ik lees ook een paar postieve reacties.

Daarbij is 2009 drie jaar geleden. In drie jaar kan er een hoop veranderen. Zeker als er vrijwel geen meningen te vinden zijn uit 2011 of 2012. Dat kan best komen, omdat er minder te klagen valt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Omdat ze hard op zoek is naar een woning waarschijnlijk en dat is nu net de reden waarom dat een makkelijke markt is voor oplichting .... overigens ken ik de site niet dus ik weet niet of dat daarop van toepassing is.
Over het algemeen worden positieve ervaringen minder snel geplaatst dan negatieve.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55129
quote:Oriane schreef op 13 augustus 2012 @ 11:05:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55129

Die had ik al gevonden, maar bijna alles is daar uit 2007/2008.

En ik zoek eigenlijk wat recentere informatie.
quote:GiB schreef op 13 augustus 2012 @ 10:58:

Omdat ze hard op zoek is naar een woning waarschijnlijk en dat is nu net de reden waarom dat een makkelijke markt is voor oplichting .... overigens ken ik de site niet dus ik weet niet of dat daarop van toepassing is.

klopt.

En ik wil heel graag een woning, maar heb geen behoefte om te betalen voor een service waarvoor de kans op succes minimaal is.

Heb met Directwonen ook al geld weggegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven