Mode & Beauty alle pijlers

Enkellaarsjes

13-08-2012 16:30 18 berichten
Hier een mode nerd.

Ik zie van die leuke enkellaarsjes overal. Maar wanneer trek ik die aan? Als ik ze onder een spijkerbroek aantrek en je gaat zitten zie je dan niet de bovenkant van de laars zeg maar?

Waar kun je ze nog meer bij aantrekken?
Bij een mooie strakke kokerrok, maar ik zou wel wachten tot het onder de 16 graden is.

Het is inderdaad leuke wintermode, zag er ook al staan waar ik me zeer gecharmeerd bij voelde.
Heb mooie blauwe gezien :-)

Maar weet niet of ik het durf.
Foto, foto, foto.
weet niet hoe ik die neer moet zetten. Staan op de site van miss etam (ja ja ik weet het maar ze zijn toch leuk)
Alle reacties Link kopieren
Dat niet durven, daar snap ik nooit wat van. En zeker met enkellaarsjes. Ben je zo bang om op te vallen?
Ja of dat je je sokken ziet als je een lange broek aanhebt en dan gaat zitten
Deze?

Ja!
Kan je met een rok dragen, met panty, legging of maillot.

Hou er wel rekening mee dat het een laars is die is gemaakt van kunststof.

Deze bijvoorbeeld, zijn van leer en zijn maar een tientje duurder.

Ben gek op enkellaarsjes! Ik draag ze wel zonder hak omdat ik geen hakkenheld ben ik had laarsjes van Nelson in het zwart en die bevielen zo goed dat ik dezelfde ook in cognac en beige heb gekocht!

Ik draag ze met skinny jeans (laars eroverheen) of treggings in leuke kleuren met legging (of 100 den panty) en jurkje is ook heel leuk!

Zie ook wel eens meiden in korte broekjes met enkellaarsjes, maar ik vind het persoonlijk meer iets voor herfst/wintermode
Tegenwoordig kan je ook allerlei leuke leren (soms versierd met kralen of iets dergelijks) koordjes kopen voor om je laarsje of door het lusje (waarmee je je laars aantrekt) knopen.
Als je een skinny aan doet zie je je sokken toch niet? Nu heb ik wel kleine pootjes overigens
Misschien langere broeken dragen en dan nog...who cares? Draag gewoon wat je wil en heb maling aan de rest.
Skinny met enkellaarsjes kan prima
Als je je sokken ziet met enkellaarsjes, dan zie je ze toch al helemaal met sneakers oid? Dan zou ik langere broeken kopen (hekel aan hoog water of van die 7/8 broeken! :p )

Ik draag altijd platte enkellaarsjes over een skinny jeans. Je ziet mijn sokken alleen als ik haast had en de broek er niet goed in heb gedaan. Vind ik eigenlijk geen probleem, dan zien ze mn happy socks ook `ns.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven