Hoeveel gaan erin?
dinsdag 14 augustus 2012 om 17:31
Hoi
Ik vraag me al een tijdje af hoeveel mannen tegelijk sex(lees:erin) kunnen hebben met een vrouw, ik vraag me dat al een tijdje af omdat het een fantasie is om zoveel mogelijk mannen in mij te hebben.
Na wat zoeken ben ik erachter dat het met veel oefenen mogelijk is om er twee in de achterkant te hebben, daarnaast kun je ook twee aan de voorkant aan, echter als dit tegelijk doet kan dat niet omdat er dan ruimtegebrek is(de geslachtsdelen passen wel maar de mannen niet).
Mijn conclusie is dus dat er maximaal 5 praktisch tegelijk een vrouw kunnen penetreren en in theorie 6.
Wat zijn jullie ervaring? wat denken jullie.
Ik vraag me al een tijdje af hoeveel mannen tegelijk sex(lees:erin) kunnen hebben met een vrouw, ik vraag me dat al een tijdje af omdat het een fantasie is om zoveel mogelijk mannen in mij te hebben.
Na wat zoeken ben ik erachter dat het met veel oefenen mogelijk is om er twee in de achterkant te hebben, daarnaast kun je ook twee aan de voorkant aan, echter als dit tegelijk doet kan dat niet omdat er dan ruimtegebrek is(de geslachtsdelen passen wel maar de mannen niet).
Mijn conclusie is dus dat er maximaal 5 praktisch tegelijk een vrouw kunnen penetreren en in theorie 6.
Wat zijn jullie ervaring? wat denken jullie.

dinsdag 14 augustus 2012 om 17:59
Het zou kunnen als er 2 mannen bij zitten met heeeeeele lange piemols. Zij kunnen dan bij anaal achter elkaar zitten, waardoor de lange piemol gewoon door de benen van de eerste kleine piemol gaat. Zelfde als bij de vagina.
Let wel: heeeeele lange penissen en dunne lijven bij voorkeur.
Nee, geen ervaring, rijke fantasie
Let wel: heeeeele lange penissen en dunne lijven bij voorkeur.
Nee, geen ervaring, rijke fantasie

dinsdag 14 augustus 2012 om 18:02
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 17:46:
[...]
Nee, je moet het écht even voor je zien he, 2 pikken met een man er aan vast vaginaal, en 2 pikken met een man er aan vast anaal.
Als dat met die pikken al lukt, dan heb je nog 5 lijven die elkaar in de weg zitten.dat dacht ik ook al ja...want 5 pikken alla...maar 10 armen, 10 benen etc...waar laat je die he
[...]
Nee, je moet het écht even voor je zien he, 2 pikken met een man er aan vast vaginaal, en 2 pikken met een man er aan vast anaal.
Als dat met die pikken al lukt, dan heb je nog 5 lijven die elkaar in de weg zitten.dat dacht ik ook al ja...want 5 pikken alla...maar 10 armen, 10 benen etc...waar laat je die he
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:06
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:07
quote:juspan schreef op 14 augustus 2012 @ 18:06:
Dat moet onderling toch ook een hoop irritatie geven (irritatie van jouw openingen daar gelaten) ...de ene vent hangt ,m in het verkeerde gat..de ander krijgt ,m niet omhoog . Vent nummer 3 krijgt kramp ...en ga zo maar door .
Zie het helemaal voor me....hahahah je moet wel echte kerels regelen.
Dat moet onderling toch ook een hoop irritatie geven (irritatie van jouw openingen daar gelaten) ...de ene vent hangt ,m in het verkeerde gat..de ander krijgt ,m niet omhoog . Vent nummer 3 krijgt kramp ...en ga zo maar door .
Zie het helemaal voor me....hahahah je moet wel echte kerels regelen.
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:08
@ Stout, kan eens rondvragen. Volgens mij ken ik wel een aantal mannen die heel klein geschapen zijn. Althans, dat vermoeden heb ik, omdat deze heren met bepaalde dingen volgens mij iets compenseren (met onafgerichte stafford of auto met grotere geluidsinstallatie als de gem. disco of inzoom/telelens/whatever giga camera opzetstuk).

dinsdag 14 augustus 2012 om 18:09
quote:sprokkelientje schreef op 14 augustus 2012 @ 18:02:
[...]
dat dacht ik ook al ja...want 5 pikken alla...maar 10 armen, 10 benen etc...waar laat je die he
Je kán natuurlijk overwegen dat ze de pikken om de beurt met de hand afwerkt en de handen en voeten met nodige hulp en glijcreme in de gewenste lichaamsopeningen verdwijnen,rekt wél lekker op voor de volgende "exercitie"
[...]
dat dacht ik ook al ja...want 5 pikken alla...maar 10 armen, 10 benen etc...waar laat je die he
Je kán natuurlijk overwegen dat ze de pikken om de beurt met de hand afwerkt en de handen en voeten met nodige hulp en glijcreme in de gewenste lichaamsopeningen verdwijnen,rekt wél lekker op voor de volgende "exercitie"
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:14
quote:biebsel79 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:09:
[...]
Want?
Echte kerels krijgen 'm altijd omhoog en irriteren zich niet aan een andere kerel die zijn gat inpikt? Ehhh...Nooit last van gehad dat ze hem niet omhoog krijgen, en die kerels maakt het echt niet uit welk gat ze mogen neuken, het wisselt toch wel iedereen komt aan de beurt.
[...]
Want?
Echte kerels krijgen 'm altijd omhoog en irriteren zich niet aan een andere kerel die zijn gat inpikt? Ehhh...Nooit last van gehad dat ze hem niet omhoog krijgen, en die kerels maakt het echt niet uit welk gat ze mogen neuken, het wisselt toch wel iedereen komt aan de beurt.
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:17
quote:legerwoman schreef op 14 augustus 2012 @ 18:14:
[...]
Nooit last van gehad dat ze hem niet omhoog krijgen, en die kerels maakt het echt niet uit welk gat ze mogen neuken, het wisselt toch wel iedereen komt aan de beurt.
In alle oprechtheid: wat zijn dat voor soort kerels dan die dat niets uitmaakt?
Daar ben ik dan weer heel benieuwd naar.
[...]
Nooit last van gehad dat ze hem niet omhoog krijgen, en die kerels maakt het echt niet uit welk gat ze mogen neuken, het wisselt toch wel iedereen komt aan de beurt.
In alle oprechtheid: wat zijn dat voor soort kerels dan die dat niets uitmaakt?
Daar ben ik dan weer heel benieuwd naar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

dinsdag 14 augustus 2012 om 18:20