Hoeveel gaan erin?

14-08-2012 17:31 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik vraag me al een tijdje af hoeveel mannen tegelijk sex(lees:erin) kunnen hebben met een vrouw, ik vraag me dat al een tijdje af omdat het een fantasie is om zoveel mogelijk mannen in mij te hebben.

Na wat zoeken ben ik erachter dat het met veel oefenen mogelijk is om er twee in de achterkant te hebben, daarnaast kun je ook twee aan de voorkant aan, echter als dit tegelijk doet kan dat niet omdat er dan ruimtegebrek is(de geslachtsdelen passen wel maar de mannen niet).

Mijn conclusie is dus dat er maximaal 5 praktisch tegelijk een vrouw kunnen penetreren en in theorie 6.

Wat zijn jullie ervaring? wat denken jullie.
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:20:

[...]

Gangbangbezoekers? Niets voor mij, maar ik weet uit betrouwbare bron dat ze er voor in de rij staan hoor.Ja zou best kunnen, ben helemaal niet thuis in die wereld maar meestal wel interesse wat sommige mensen beweegt tot het doen van dergelijke dingen..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dvda

http://en.wikipedia.org/wiki/Orgazmo ;)

Te veel piemels naar mijn smaak...
Ik heb echt het idee dat er de laatste dagen dit soort topics wordt geopend door 'vieze mannetjes' die zitten te vissen naar geile verhalen. Erg jammer van een goed forum.

Hoeveel kunnen erin!? Get real

(net als dat topic over cock crushen, ook zoiets... Please...)
quote:dunschiller schreef op 14 augustus 2012 @ 18:00:

[...]

En dan zo'n stem erachte van :

"Geeeeeeeeeeef Aaaaaacht"

HAHAHAHAHA geniaal dit :P

Ram hem erin met volle kracht dat had ze nooit verwacht
Dames dames willen jullie TO niet in de maling nemen. Jullie snappen toch wel dat zij serieus genomen wilt worden. *wel 6 keer of meer* Jeez *schud haar hoofd over zoveel onbegrip*
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:dunschiller schreef op 14 augustus 2012 @ 18:00:

[...]

En dan zo'n stem erachte van :

"Geeeeeeeeeeef Aaaaaacht"

Ram hem erin met volle kracht dat had ze nooit verwacht Dat rijmt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Splinter02 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:24:

[...]

Jaaaa, tjoeketjoeke, gezellig!

Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng

Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe

Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng

Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe
Ik zou zeggen doe eerst een poging met Dildo's dan weet je het aantal.

Want als je het echt probeert met mannen zul je niet heel ver komen denk ik, zoals al eerder gezegd zitten de lichamen wel erg in de weg.

Of ze moeten allemaal een giga pik hebben waarmee ze je nog op een halve meter afstand kunnen penetreren.

Succes en bestel voor dat je het probeert alvast een zitring ;)
Een zitring??

wazz da?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zo een opblaasding die sommige vrouwen krijgen nadat ze bevallen zijn en behoorlijk zijn uitgescheurt (van voor na achter)
quote:Miekkie schreef op 14 augustus 2012 @ 18:18:

Splinter: in dat geval kan je een heleboel kwijt! Een soort treintje-idee!Ja en TO mag dan de machinist zijn! Wel gaaf zo'n rollenspel! Eventueel kun je na afloop zo ook de polonaise doen, wel in dezelfde volgorde, anders zit je elke keer in iemand anders z'n poep te roeren!
En bij "oe oe" spuit ik een keer flink in de fles voor een lading....lijkt me een heerlijke avond!

Eens wat anders
quote:enjoy73 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:04:

Eens wat anders

Uhhuh.. iedereen weet toch dat dit een gewone derde zaterdag van de maand is voor jou?

Moet je nou alles hier neerzetten stout...ik wil nog een beetje "normaal" lijken hier hoor!
Jij hoeft zeker nooit meer te persen als je moet poepen...
Ik heb een nogal diepe navel, waarover ik ineens vreemde fantasieën krijg.
quote:enjoy73 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:11:

Moet je nou alles hier neerzetten stout...ik wil nog een beetje "normaal" lijken hier hoor!

Je m'excuse

(of zo, die lerares Frans vroeger was zo lelijk dat ik maar aan andere dingen ging zitten denken tijdens de les)
quote:legerwoman schreef op 14 augustus 2012 @ 17:34:

[...]

Het was een vrij serieuze vraag, ik wil het echt eens uit gaan proberen.

Wat let je? Waarom moet je eerst weten of iemand hier die ervaring heeft?

Gewoon een leger geile hengsten regelen legerwoman, liefst die net van 6 mnd onderzeeboten terugkomen, dan weet je zeker dat ze hem overal in willen stoppen, ook al zit er al wat in.

Maarrrrrrrrrrr je mag het ook bij een fantasie houden! mag ook, echt. Geen probleem, wijzen we je niet voor na
Je bent zelf een theepot
Als je zo ver bent dan moet je van overtuigt ben dat je grof Ziek ben , ik kan er geen ander vertaling voor vinden in de seks woordenboek sterkte er mee ,

Mijn tip zoek en geile paard !!!
quote:legerwoman schreef op 14 augustus 2012 @ 18:07:

[...]

hahahah je moet wel echte kerels regelen.Echte kerels hebben meestal niet zo'n zin om een vrouw te delen met een half dozijn andere mannen. Ik snap werkelijk niet wat daar voor leuks aan is, voor een man. Dan moet je toch wel erg wanhopig zijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 15 augustus 2012 @ 08:25:

[...]

Echte kerels hebben meestal niet zo'n zin om een vrouw te delen met een half dozijn andere mannen. Ik snap werkelijk niet wat daar voor leuks aan is, voor een man. Dan moet je toch wel erg wanhopig zijn.

?

Bedoel je het delen op zich of met een dozijn tegelijkertijd?
quote:enjoy73 schreef op 15 augustus 2012 @ 09:34:

[...]

?

Bedoel je het delen op zich of met een dozijn tegelijkertijd?

Mij persoonlijk trekt een trio al niet (weleens een VVM trio gedaan maar het is toch niet mijn ding: ik wil me kunnen concentreren op degene met wie ik het bed deel). Maar wie daar plezier aan beleeft moet vooral zijn of haar gang gaan.

Wat er voor een (echte) man leuk aan is om een vrouw te moeten delen met een half dozijn andere sneukezen kerels, ontgaat mij volledig. Ik zou het nog niet doen al kreeg ik duizend euro toe.
Een dozijn is idd niet heel gezond misschien, al kan dat best spannend zijn....nog nooit meegemaakt, dus kan er geen oordeel over hebben.

Wel eens een trio of quatro meegemaakt en dat was smullen

Voor mij is er geen label "echte" mannen...dat is bij elke man weer anders en iedereen heeft daar zijn eigen betekenis voor.

Vind het dus een beetje vreemde uitspraak van je....maar waarschijnlijk ben je in jouw ogen geen "echte" kerel als je daar niet van houdt....dat kan. Ik vind het bullshit!
Als ik in de rij moet gaan staan voor mijn beurt om een vrouw te penetreren, bedank ik voor de eer. Dat is nogal ver verwijderd van mijn idee van goede en fijne sex.

Chargerend gezegd gebruik je dan als man een vrouw als opvangbak om je sperma in te deponeren. Nogal onpersoonlijk, om het maar voorzichtig uit te drukken.

Maar wie er plezier aan beleeft: ga vooral je gang. Het is niet verboden. Zolang het maar een vrouw is, en geen geit of schaap. Dan schijnt het dierenmishandeling te zijn.
quote:Donkeyshot schreef op 15 augustus 2012 @ 09:51:

Als ik in de rij moet gaan staan voor mijn beurt om een vrouw te penetreren, bedank ik voor de eer. Dat is nogal ver verwijderd van mijn idee van goede en fijne sex.

Eens met Donkeyshot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven