noodweer part deux

14-08-2012 17:40 32 berichten
wat mij betreft mogen ze bezuinigen op het weerbericht.

weet niet hoe het in de rest van nederland is, maar hier in GLD

barste 45 min. geleden een mega onweersbui los... dat was naar mijn weten morgen pas voorspelt.

niet dat ik het overigens erg vind, maar ben benieuwd hoe het bij jullie is...
Benauwd saunagevoel en het wordt nog erger met 29 tot 31 graden in het weekend.
Er is voor vanavond onweer voorspeld, maar naar het zich laat aanzien, wordt dat laat op de avond.
Plaatselijk pittige buien waren zeker wel voorspeld. Niet volgens de buienradar, bij het KNMI wel. Wij hebben er net ook een gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde als Cateautje. Voelt broeierig en onweer zou zeer welkom zijn. Hebben ze hier ook voorspeld voor vanavond overigens (Zuid Holland).
quote:menmo schreef op 14 augustus 2012 @ 17:45:

Hier hetzelfde als Cateautje. Voelt broeierig en onweer zou zeer welkom zijn. Hebben ze hier ook voorspeld voor vanavond overigens (Zuid Holland).Ik zit in Rotterdam.
Hier regende het ook heeeeeeeel hard. Vond het wel lekker. t Was ook heel benauwd vanochtend.
Vraag aan weergod of ie nog ff 30 min kraan dicht houdt, dan ben ik thuis nl.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier is het nog aardig benauwd, graadje of 25. Ik geloof niet dat wij regen krijgen hier...hoewel een verkoelend buitje best lekker zou zijn voor de nacht!
Oh ja, de zon schijnt nog volop!
Hier is het lekker nu (oosten), en volgens de buienradar komt hier voorlopig geen regen.
ja ik vond het ook wel even lekker, zo'n afkoelend buitje.

het is hier nu na die bui zo'n graad of 20, gek jaschenca, ik woon ook in het oosten des lands...

het plensde en donderde wel ff flink net...
Ik zit in het midden van het land. Het is bewolkt en het heeft vandaag een paar keer gesputterd, maar nu is het droog en warm.
Je mag het buitje wel doorsturen naar het noorden. Hier is het nog 28 graden en benauwd met het zonnetje erbij.
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Hier het zuidwesten, niks aant handje. Benauwd dat wel.

Volgens buienradar, is het midden en oosten de sjaak, qwa buien en onweer.
Het blijft vannacht zo'n 17 tot 19 graden, niet prettig hoor.
hier in N-H gerommel en pittige buien al de hele middag. Of het wel of niet voorspeld is weet ik niet. Maar als het broeierig is, er heel donkere lucht aankomt en als het rommelt, dan heb ik geen weerbericht nodig.
*geeft tropische bui van uur geleden een harde schop richting het neurden speciaal voor Alexissss*

zo goed ??

ja ik heb alles ook maar ff open gezet, je zweet je de pleuris met dat broererige weer....

wel grappig: ik ga volgende week een weekje naar Parijs, waar het ook warm en lekker weer is. koffer inpakken wordt dit x dus wel heel makkelijk: 2 of 3 jurkjes, een rokje en wat korte shirtjes en mn birckestocks. dat wordt een snelheidsrecord voor mij
hahaha bedankt Missphoebe! ;)

Ideaal een weekje weg naar de zon, kan je mooi dunne kleding meenemen inderdaad.
gisteravond spoelde het ook opeens heel hard hier in het noorden:O volgens mij zouden we het droog houden... aan de weerberichten te horen..
Afgelopen nacht heeft het hier ook regelmatig geregend..volgens buienradar komt hier rond kwart over 8 wat regen. Zal wel niks voorstellen ben ik bang
Klopt my_little, er is geen weer voorspeld vandaag voor het noorden.

Hier schijnt dan ook nog steeds de zon.
Het is hier ook erg warm (Leiden).

Gisteren merkte ik dat buienradar ook niet meer is wat het geweest is.

Hang ik een wasje buiten, komt het ineens met bakken naar beneden, terwijl volgens de buienradar er geen wolkje aan de lucht was.

Nu mag het voor mij wel even losbarsten.

Ik krijg altijd koppijn van dat drukkende weer.
ff off topic. Ik zit door dat warme weer er aan te denken even een biertje te gaan halen, maar die zijn dan natuurlijk lauw warm. Hoe krijg die zo snel mogelijk koud zonder dat ze ontploffen in de vriezer?
Hier een veel te harde en te lange forse regenbui gehad, vanaf 13u denk ik en duurde ruim half uur.

De temp. vind ik persoonlijk heerlijk maar door steeds die regen zijn sommige dingen wel lastig te plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven