Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 14 augustus 2012 om 20:13
Hallo lieve meisjes, ik was even een beetje afwezig, al dagen achter elkaar koppijn en ben er een beetje ongezellig van..
Zoeb, je was bij me in de buurt zag ik
Hoe gaat het met schoondochter? Maakt ze zich veel zorgen of valt het mee? Dat niks doen lijkt me nog niet makkelijk!
Coe, hoe is het met je waslijst
Lekker dat je nog even terug kan naar je fijne vakantie plekje!
Mamz, lastig voor/met je moeder... gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.
Gold, bevalt het nieuwe bed?
Hier gaat het dus niet zo super, maar ik hoop dat het morgen beter gaat. Nog een paar weekjes en dan gelukkig even vakantie! Ben er aan toe en heb er heeeeel veel zin in! Vanavond ga ik niet veel meer doen: wasje ophangen, plantjes water en lekker vroeg mn bedje in.
Ik heb trouwens nog bsteeds dat stomme stack overflow
Zoeb, je was bij me in de buurt zag ik
Hoe gaat het met schoondochter? Maakt ze zich veel zorgen of valt het mee? Dat niks doen lijkt me nog niet makkelijk!
Coe, hoe is het met je waslijst
Lekker dat je nog even terug kan naar je fijne vakantie plekje!
Mamz, lastig voor/met je moeder... gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.
Gold, bevalt het nieuwe bed?
Hier gaat het dus niet zo super, maar ik hoop dat het morgen beter gaat. Nog een paar weekjes en dan gelukkig even vakantie! Ben er aan toe en heb er heeeeel veel zin in! Vanavond ga ik niet veel meer doen: wasje ophangen, plantjes water en lekker vroeg mn bedje in.
Ik heb trouwens nog bsteeds dat stomme stack overflow
dinsdag 14 augustus 2012 om 21:56
Hoop dat je je snel wat beter voelt Gelfje
Zoeb,ben je er al achter van wie dat kaartje was?
Mijn waslijst is alweer iets geslonken maar nog genoeg te doen,wat een zooitje van 3 weken
Ook in huis,ook al was het netjes,nu ligt er overal stof en hangen er al spinnenwebben,tuin vol onkruid en nu natuurlijk troep.
Komt allemaal wel hoor,ik doe het gewoon op mijn gemakkie
Mamz,hoe ging het vandaag?
Zoeb,ben je er al achter van wie dat kaartje was?
Mijn waslijst is alweer iets geslonken maar nog genoeg te doen,wat een zooitje van 3 weken
Ook in huis,ook al was het netjes,nu ligt er overal stof en hangen er al spinnenwebben,tuin vol onkruid en nu natuurlijk troep.
Komt allemaal wel hoor,ik doe het gewoon op mijn gemakkie
Mamz,hoe ging het vandaag?
woensdag 15 augustus 2012 om 09:00
Moghguh
Coe rustig aan, het komt wel. Groot gelijk.
Gelf lastig die koppijn. Ja ik was in jou buurt, maar geen tijd om ergens anders heen te gaan. Ik was alweer vroeg weg. Broer zei al dat ik volgende keer weer langer moest komen. Hij vond er niets aan zo.
Ik moet nu een foto-album gaan maken van al die 500 foto's die er gemaakt zijn, voor mijn moeder. (en de rest van de familie natuurlijk)
Ik ben nog niet achter het mysterie. Moet eerlijk bekennen dat ik ook weinig zin heb om te bellen. Ben te druk. Gisteren behangen bij schoondochter
en ik ga er zo weer heen om te kijken of ik wat kan doen.
Vandaag vrij. Heerlijk zo'n onverwachts dagje.
Coe rustig aan, het komt wel. Groot gelijk.
Gelf lastig die koppijn. Ja ik was in jou buurt, maar geen tijd om ergens anders heen te gaan. Ik was alweer vroeg weg. Broer zei al dat ik volgende keer weer langer moest komen. Hij vond er niets aan zo.
Ik moet nu een foto-album gaan maken van al die 500 foto's die er gemaakt zijn, voor mijn moeder. (en de rest van de familie natuurlijk)
Ik ben nog niet achter het mysterie. Moet eerlijk bekennen dat ik ook weinig zin heb om te bellen. Ben te druk. Gisteren behangen bij schoondochter
en ik ga er zo weer heen om te kijken of ik wat kan doen.
Vandaag vrij. Heerlijk zo'n onverwachts dagje.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:02
Met 3 kinderen en ruim 30 graden de stad in...daar word je niet vrolijk van.
Maar het was hard nodig,Uk moest schoenen en Middelste moest voetbalschoenen en vanavond trainen.
Net maar een soepje in elkaar geflanst en wat broodjes gehaald met lekkere smeersels.Niet echt honger met dit weer maar heel de vakantie al "slecht,niet gezond"gegeten dus er moeten wat vitamines bij en wat kilo's af
Maar het was hard nodig,Uk moest schoenen en Middelste moest voetbalschoenen en vanavond trainen.
Net maar een soepje in elkaar geflanst en wat broodjes gehaald met lekkere smeersels.Niet echt honger met dit weer maar heel de vakantie al "slecht,niet gezond"gegeten dus er moeten wat vitamines bij en wat kilo's af
donderdag 16 augustus 2012 om 09:23
Mogguh
Coe, gisteren was het zelfs voor het zwembad te heet. Ik zou van het weekend nog wel een keer naar de meren willen, maar er is voetbal op zaterdag. Djeez, ik moet nog zo wennen aan dat voetbalgedoe.
Mams was inderdaad goed ziek, en 'ze' weten eigenlijk niet wat er dan allemaal aan de hand is. Ik ga maandag weer, en hoop dat ze dan wel opgepiept is.
Coe, gisteren was het zelfs voor het zwembad te heet. Ik zou van het weekend nog wel een keer naar de meren willen, maar er is voetbal op zaterdag. Djeez, ik moet nog zo wennen aan dat voetbalgedoe.
Mams was inderdaad goed ziek, en 'ze' weten eigenlijk niet wat er dan allemaal aan de hand is. Ik ga maandag weer, en hoop dat ze dan wel opgepiept is.
donderdag 16 augustus 2012 om 11:30
Mogguh
Mamz. wat rot is het dat je niet weet wat er met je moeder is.
Zo frustrerend lijkt me dat. Nee lijkt niet, is frustrerend.
Hoop toch dat ze snel weten wat er is en dat er een oplossing voor is.
Leuk he Coe, dat geregeld leventje weer?? Niet dus zo te horen.
Gold geniet nog even van het nietsdoen.
Ik heb wel lekker af zitten koelen in het zwembadje.
En dan moet het zondag nog heter worden?? Blugh.
Oh nee niet klagen, niet klagen, niet klagen. We hebben eindelijk eens echt zomer.
Het mysterie van de onbekende forummer is opgelost trouwens. Het was iemand die op Bo's topic meelas.
Ik ga haar nu dus wel bellen.
Mamz. wat rot is het dat je niet weet wat er met je moeder is.
Zo frustrerend lijkt me dat. Nee lijkt niet, is frustrerend.
Hoop toch dat ze snel weten wat er is en dat er een oplossing voor is.
Leuk he Coe, dat geregeld leventje weer?? Niet dus zo te horen.
Gold geniet nog even van het nietsdoen.
Ik heb wel lekker af zitten koelen in het zwembadje.
En dan moet het zondag nog heter worden?? Blugh.
Oh nee niet klagen, niet klagen, niet klagen. We hebben eindelijk eens echt zomer.
Het mysterie van de onbekende forummer is opgelost trouwens. Het was iemand die op Bo's topic meelas.
Ik ga haar nu dus wel bellen.
donderdag 16 augustus 2012 om 13:49
donderdag 16 augustus 2012 om 13:51
donderdag 16 augustus 2012 om 14:41
Hoop dat je met je vriendin een beetje kan praten Coetje.
Inderdaad is het misschien goed om voor jezelf ook na te denken of jij nog wel wilt. Moeilijk moet dat zijn. Het is niet zomaar iets.
Jammer dat je niet naar Texel kan. Eigenlijk best wel lullig dat hij dit niet nog even voor je heeft geregeld.
Inderdaad is het misschien goed om voor jezelf ook na te denken of jij nog wel wilt. Moeilijk moet dat zijn. Het is niet zomaar iets.
Jammer dat je niet naar Texel kan. Eigenlijk best wel lullig dat hij dit niet nog even voor je heeft geregeld.
donderdag 16 augustus 2012 om 15:00
Goed dat je nu niet alleen zit Coetje, fijn dat er een vriendin dichtbij is die meteen naar je toe kan komen.
Misschien zeg ik nu iets stoms, maar soms komt Vriend op me over als een vervelende opstandige puber die niet weet wat ie wil.
Ik hoop wel dat je je niet gaat laten gebruiken als jojo hoor Coetje, je bent zo veel meer waard!
Ha die Fuss, je bent er ook weer eens!
Alles goed? Ik geloof het wel he, op FB te zien
Misschien zeg ik nu iets stoms, maar soms komt Vriend op me over als een vervelende opstandige puber die niet weet wat ie wil.
Ik hoop wel dat je je niet gaat laten gebruiken als jojo hoor Coetje, je bent zo veel meer waard!
Ha die Fuss, je bent er ook weer eens!
Alles goed? Ik geloof het wel he, op FB te zien
donderdag 16 augustus 2012 om 15:58
Precies Coetje. Het is wat Gold zegt. Jij bent veel meer waard dan dat welles nietes. Zo'n prachtmens als jij bent.
Misschien hard, maar ik hoop dat hij een rotweekend heeft.
Beetje gaan feesten en jou in de sores laten zitten.
Hij had ook wel na kunnen denken zonder jou eerst een rotweekend te bezorgen. Nu zit je er ook nog eens in je uppie tegenaan te hikken. Als je even uit wil janken of iemand om tegen aan te lullen, je weet mijn nummer hoor. Bellen.
Zit me er werkelijk waar ook nog over op te winden. Verdikkeme meis. Dikke nog maar een keer. Kun je niet met de trein naar Texel? Of is dat een Roomse reis. Nee dan zit je drie uur in de trein en moet met de hele bende nog twee keer overstappen. Brr. Dat is niet te doen.
Misschien hard, maar ik hoop dat hij een rotweekend heeft.
Beetje gaan feesten en jou in de sores laten zitten.
Hij had ook wel na kunnen denken zonder jou eerst een rotweekend te bezorgen. Nu zit je er ook nog eens in je uppie tegenaan te hikken. Als je even uit wil janken of iemand om tegen aan te lullen, je weet mijn nummer hoor. Bellen.
Zit me er werkelijk waar ook nog over op te winden. Verdikkeme meis. Dikke nog maar een keer. Kun je niet met de trein naar Texel? Of is dat een Roomse reis. Nee dan zit je drie uur in de trein en moet met de hele bende nog twee keer overstappen. Brr. Dat is niet te doen.
donderdag 16 augustus 2012 om 16:18
donderdag 16 augustus 2012 om 16:50
Ik kan er ook maar steeds niet over uit hoor.
Gooit ie zo'n bom binnen en trapt het vervolgens af voor een heel weekend? Niks rekening houden met wat dit met jou doet?
Is er nergens een auto te leen voor je om te gebruiken om toch het weekend met je kinderen naar Texel te gaan, Coetje?
Fijn Fuss, minder werken.
Fijn dat dat kan .
Gooit ie zo'n bom binnen en trapt het vervolgens af voor een heel weekend? Niks rekening houden met wat dit met jou doet?
Is er nergens een auto te leen voor je om te gebruiken om toch het weekend met je kinderen naar Texel te gaan, Coetje?
Fijn Fuss, minder werken.
Fijn dat dat kan .