Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
weg...doet er niet toe
Oh,nou dank je soleil.

Dat denk ik altijd. Onzekerheid van mij.

Nou das idd weer minder stress(jeetje op hoeveel manieren kan je dit woord typen zeg,backspace!)
Ik zou daar ook heel zenuwachtig voor zijn, voor een IQ test.

Ik heb altijd het idee dat mensen mij intelligenter achten dan ik ben (en dan wordt dat bij zo'n test ook nog bewezen haha).
jee je meent het echt iry...sorry ik dacht dat je een grapje maakte....je komt op mij zeker niet dom over verre van dat zelfs....jemig hoe kom je daar nu bij????
Ja ik vond het toen ook een veer in mijn reet,verder ach...

Vond het toen ook leuk om te lezen in mijn dossier van de psych.

Patient is een zeer intelligente,verzorgde vrouw..blablabla!

enne die heeft er voor geleerd dus dat zegt wat!
Onafgeronde studies zeggen niks. Afgeronde ook niet trouwens. Ik heb heus waar met een héleboel debielen op de universiteit gezeten en die debielen fietsten door hun studie heen. Een gesprek kon helaas je niet met ze voeren.

En ik ken een hoop mensen die geen of nauwelijks opleiding hebben en die ik een stuk intelligenter acht dan die debielen van de universiteit. Dat merk je gewoon als je met ze praat, hoe hun algemene ontwikkeling is, hoe ze in het leven staan enzo.
Nee dat is echt geen grapje,ben daar altijd zeer onzeker in.

Komt vooral omdat ik ,toen nog jong uit luiheid maar mavo deed.

Daarna nog wel even mbo gedaan,maar toen werd ik al snel moeder.

ik voel mij echt altijd dom door mijn slechte scholing.En daardoor zeer onzeker in gezelschap.
quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2008 @ 03:15:

Ik zou daar ook heel zenuwachtig voor zijn, voor een IQ test.

Ik heb altijd het idee dat mensen mij intelligenter achten dan ik ben (en dan wordt dat bij zo'n test ook nog bewezen haha).echt niet!!! weet ik wel zeker
Nee joh soleil! stelt echt minder voor dan je denkt.

en het is maar een moment opname hoor,door zenuwen kan je na afloop zomaar minder intelligent zijn op papier dan ej in werkelijkheid bent.
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 03:20:

Nee dat is echt geen grapje,ben daar altijd zeer onzeker in.

Komt vooral omdat ik ,toen nog jong uit luiheid maar mavo deed.

Daarna nog wel even mbo gedaan,maar toen werd ik al snel moeder.

ik voel mij echt altijd dom door mijn slechte scholing.En daardoor zeer onzeker in gezelschap.

had ik werkelijk niet verwacht...dat je serieus was.

ikzelf kan me niet zo goed uitdrukken op paper... schriftelijk....praten gaat me heel wat makkelijker af dan dit. ik maak er ook vaak wat anders van dan zoals ik het zou zeggen....echt soms een wereld van verschil...wel eens lastig op dit forum
Echt wel. Er wordt altijd een hoop van mij verwacht. Zoals mijn school, mijn studie. iedereen ging er altijd maar vanuit dat dat voor mij appeltje eitje zou zijn. Maar ik vind het gewoon vaak heel moelijk (en oninterssant, dat heeft natuurlijk ook wel meegespeeld). Ik heb vaak een vlotte babbel en ik heb een vrij brede interesse, daardoor lul ik me vaak wel goed uit situaties. maar er zijn zveel dingen die ik niet weet, of ook gewoon echt niet begrijp.
Zou iedere vrouw er niet een beetje onzeker over zijn?

en mannen wellicht ook? Hoewel ik dat bij mijn vriend niet kan voorstellen.

Bij heel veel mannen in mijn omgeving niet trouwens.
Oh, ik wil trouwens niet zeggen dat ik dom ben, of zelfs maar dat ik me dom voel. Helemaal niet hoor, ik ben best intelligent (hoewel ik daar natuurlijk ook best eens aan twijfel, zoals nu ik steeds voor banen word afgewezen).

Ik zeg alleen dat anderen me intelligenter inschatten dan dat ik ben en dat ik dus hun verwachtingen niet waar kan maken.

Hoewel ik de laatste tijd juist twijfel of anderen mijn intelligentie wel zien. Ik verbaas me serieus dat ze me nergens willen hebben. Ik kan best veel en kan veel leren. Maar blijkbaar is dat dan weer mijn eigen idee en niet dat van werkgevers.
Ja dat lijkt mij ook weleens lastig soleil,dat er veel van je verwacht wordt.

Kijk,als ik een domme opmerking maakt vind iedereen dat heel normaal,haha! (nou ja vriend dan niet meer)

Maar hoge verwachtingen in je omgeving,is ook heel lastig lijkt mij.
Ik vind mijn verhaal typen ook lastiger hoor claire. Soms formuleer ik dingen anders omdat ik twijfel over de spelling.
Snap nu ineens waarom het soms langer duurt voordat jullie posten.

Claire is aan het googlen,soleil is aan het backspacen,drie keer terug lezen en hertypen,haha!
Ik vind het gewoon lastig om goedop te schrijven wat ik denk. In mijn hoofd gaa vaak zoveel om. En als ik da nalees wat ik geschreven heb, is het lang niet zo duidelijk als wat ik in mijn hoofd had.
En soms is het weleens lollig als ik mensen verbaas met mijn inzichten.

Staan er drie zèèr intelligente mannen hele berekeningen te maken om het lijnenspel in mijn badkamer naadloos te laten aansluiten. Concluderen dat het onmogelijk is. Ik werp een blik en zeg dat het wel kan. Gaan ze mij alledrie uitleggen dat het echt niet kan. Ik blijf beweren dat het wel kan(want eigenwijs he).

Zeggen ze ook nog,we leggen de tegels allemaal wel neer want je snapt het gewoon niet,dan zie je het dat het niet kan.

Komen er drie mannen met hangende pootjes naar beneden. Toen had ik wel een victorie lachje.
Iry! Niet allee herlezen en backspacen, ik moet ook nog zien te formuleren wat er in mijn hoofd voorbij raast.
soleil...ik keek net ff bij mijn topic...ik zit te huilen...bedankt voor jr reactie...het raakt me heel erg!!
Haha, ik had de gezichten van die mannen wel willen zien. En die van jou ook trouwens.
Dat vind ik ook heel lastig hoor soleil. En zeker met woorden moet je heel voorzichtig zijn En je goed uitdrukken zodat het niet verkeerd opgepakt kan worden. Lukt gewoon niet altijd.

Ik werd vandaag ook uitgemaakt voor iemand met gebrek aan empathie. Kennelijk had ik mij ook niet goed uitgedrukt in geschreven woord.
Ja dat was lollig toen,dat vonden ze serieus niet leuk!
Ik wilde je niet aan het huilen maken!

Ik kreeg het zelf van een vriendin (ok, toegegeven, toen heb ik ook zitten huilen) en vond het ook erg mooi voor jou. En erg toepasselijk! Want hoewel ik het natuurlijk niet zelf geschreven heb, meen ik het wel.
Nou, degene die zei dat jij gebrek aan empathie hebt, heeft zeker nog nooit eerder iets van je gelezen. Want dan zou hij/zij dat niet zeggen, dat weet ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven