Een te lang clithoedje?

15-08-2012 16:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mss een ander vraagje, heeft mss ook te maken met m'n vorige topic.

Ik heb een tamelijke lang clithoedje. mss ideaal voor sommige om een piercing te plaatsen )

Ik merk wel dat het daardoor de gevoeligheid sterk kan verminderen. Ook waardoor de kittelaar altijd bedekt blijft en de stimulatie vermindert. Als ik vb dit hoedje stimulleer duurt het bijzonder lang om een hoogtepunt te bereiken.
quote:luni schreef op 15 augustus 2012 @ 16:43:

[...]

Nooit?? Speel je er ook niet mee?

Het gaat er meer om dat er 3 topics geopend worden over nagenoeg hetzelfde.. niet nodigLuni, ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik een extra topic had gecreeerd omdat ik niet wist waar die exact moest komen. Ondertussen weten we het nu al hoor.
De held van vele vrouwen: Robin Clithood!
quote:anne-marie79 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:45:

[...]

Luni, ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik een extra topic had gecreeerd omdat ik niet wist waar die exact moest komen. Ondertussen weten we het nu al hoor.Je hoeft je echt niet te verdedigen naar iedereen.. Gewoon negeren joh, is veelste mooi weer om op al dat gezeik te reageren..

[...]

Luni, ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik een extra topic had gecreeerd omdat ik niet wist waar die exact moest komen. Ondertussen weten we het nu al hoor.Ja, en we weten het nu ook wel met al die clittopics die je hier en op andere fora opent.
quote:fiddeldee schreef op 15 augustus 2012 @ 16:35:

[...]

Is dat zo'n domme vraag dan?

Niet veel dommer dan jouw antwoord hoor. Ik vind het niet zo gek als iemand zich dit afvraagt. Okee, ik doe dat nooit en ik kijk nooit naar mijn clit, maar enfin.

Jazeker vind ik dit een domme vraag. Dit omdat dit alleen domme en lollige opmerkingen uitlokt. En daar doe ik graag aan mee!

Want: hoe weet zij dat ze "een tamelijk lange clithood" heeft? Heeft ze deze vergeleken met andere hoedjes? Met vriendinnen vergeleken? Hoe weet zij dat zij een normale danwel abnormale clithoed heeft? Hoe beoordeelt zij de gevoeligheid danwel ongevoeligheid van dat ding? Weet zij of dat ding uberhaupt gevoelig zou moeten zijn? Heeft ze er bio-boeken op nageslagen? Gegoogled? Naar de huisarts ermee?

Hoe heeft ze de gevoeligheid gemeten? Verschillende manieren geprobeerd van stimuleren?

Enz, enz, enz. Of, zoals een ander forumlid pleegt te zeggen: vragen, vragen, vragen.
Ik dacht dat er een nieuwe paddenstoelsoort was gekweekt in de Noorse bossen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorart schreef op 15 augustus 2012 @ 17:17:

Ik dacht dat er een nieuwe paddenstoelsoort was gekweekt in de Noorse bossen.Als die kabouter er op kan wippen dan zou dat heel goed kunnen!
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 15 augustus 2012 @ 16:19:

Ik schrok mij laatst een clithoedje!ik moest lachen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

[...]

Luni, ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik een extra topic had gecreeerd omdat ik niet wist waar die exact moest komen. Ondertussen weten we het nu al hoor.

Wat dacht je van het ' grote clittopic' ? Groot genoeg voor alle vragen.

Ff serieus, vraag de mods even om het bijeen te voegen
Het gaat steeds over domme vragen, maar ik lees helemaal geen vraag in de openingspost! Wat is de vraag?
Clithoedje. Het zal vast zo heten, maar ik stel me een hautaine klit voor met een hoedje van Chanel.
quote:Lizzl schreef op 15 augustus 2012 @ 20:12:

Clithoedje. Het zal vast zo heten, maar ik stel me een hautaine klit voor met een hoedje van Chanel.Mmmm, gezien de ongevoeligheid denk ik dat het hier eerder gaat over een brandweerhelm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven