Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
Tja ik was ook een tijd aardig anti legging maar ben inmiddels aardig van gedachten veranderd.

2x kort achter elkaar zwanger geweest en droeg toen veel jurkjes/rokjes en het was nu niet bepaald zomer. Zwangerschapslegging eronder ideaal.

En nu naar mijn werk ook vaak onder een rokje of jurkje. Zit makkelijk en warm genoeg (ik ben een koukleum).
quote:Murdoch schreef op 15 augustus 2012 @ 22:50:

Ik vind shabbies echt afschuwelijk.Dit wilde ik dus ook zeggen . Als ik iéts onflateus vind is dat het wel. Alsof je de sloot gaat uitbaggeren, brrrr.
The time is now
quote:ik hou niet van leggings omdat iedereen er mee loopt

goh TO, iedereen draagt ook ondergoed. Hou je daar ook niet van.

Ik draag lekker wel leggings, en het boeit me niet wat een ander daarvan denkt. Aangezien ik vaak te horen krijg dat ik me leuk kleed denk ik dat dat wek zal kloppen.

,
quote:mrsstanleywalker, 9 uur geleden

Ach, ik zeg er niks van. In de winter draag ik ook leggings van de Hema in plaats van maillots. Maar wel met laarzen!Ik draag swinters thermo leggings
Als je een nette aanhebt ( zonder doorschijn en naadjes los) dan kan het heel gekleed!

Maar ik ken wel een leuk liedje van een band van vroeger: Fratsen! Die hadden een liedje over een legging!

Helaas niet op YouTube maar wel de lyrics:

http://fratsen.webstek.info/teksten.php?txtid=77
Maar met dit weer wordt er dan een lange legging onder een jurkje gedragen ofzo?? Gezien de meesten een hekel hebben aan een driekwart legging als ik hier zo lees.

De legging met spijkerrok zie ik regelmatig langskomen, wat een verschrikking. De shabby is helemaal afschuwelijk.
Ik draag alleen nog maar leggings. Heb nog een moeilijk figuur en door ziektebeeld ook een heel schommelend vochtgehalte waardoor ik de ene keer dikker ben dan de andere keer. Ik heb twee spijkerbroeken en voor de rest alleen maar leggings of treggings. Ik vind het ideaal! Het past ook wel bij mijn stijl. Draag mijn tops truien en vesten graag oversized. Staat leuk met mijn legging/tregging verslaving rokjes en jurkjes en tuniekjes draag ik dan weer nooit
Leuk topic! Vind 3/4 leggings echt afscuwelijk! Of je nu slank of wat voller bent, is gewoon geen gezicht. Zie ook het nut er niet van in. Waarom niet gewoon een rokje zonder legging? Wat voller zijn vind ik geen excuus, want zo'n legging benadrukt dat alleen maar.

Een lange legging vind ik overigens wel kunnen. Als vervanging van een maillot met laarzen of met mooie pumps eronder.
Legging en panty tip: Primark! Goedkoop en ik vind ze heel prettig. Zijn van fijn materiaal gemaakt en voor de winter hebben ze ook 'extra cosy'. Die zijn extra dik en suuuperzacht
Voller zijn is wel een excuus om een legging te dragen want een legging voorkomt schuurplekken bij de dijen vooral als het zulk heet weer is! Maar dan moeten volle mensen wel de witte legging weggooien...
quote:Starshine schreef op 16 augustus 2012 @ 08:06:

[...]

goh TO, iedereen draagt ook ondergoed. Hou je daar ook niet van.

Ik draag lekker wel leggings, en het boeit me niet wat een ander daarvan denkt. Aangezien ik vaak te horen krijg dat ik me leuk kleed denk ik dat dat wek zal kloppen.

,niet goed de openingspost gelezen denk ik. of reageer je altijd zo aangevallen
Wat me opvalt: het sarcastische icoontje lijkt er te zijn voor mensen die zelf de sarcastische toon niet machtig zijn.

Net ziets als geen humor hebben en dan overal deze achter zetten.
ik voel me niet aangevallen, want het boeit me niet wat jij ervan vindt. Het intrigeert me wel waarom het zo belangrijk voor je is dat je er een topic over opent.
quote:missy_acy, 7 uur geleden

Ik draag swinters thermo leggings.Dat komt inderdaad ook wel eens voor, met -20 ofzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Murdoch schreef op 16 augustus 2012 @ 14:40:

Wat me opvalt: het sarcastische icoontje lijkt er te zijn voor mensen die zelf de sarcastische toon niet machtig zijn.

Net ziets als geen humor hebben en dan overal deze achter zetten.

Ach, de leggings-kwestie. Ik vind dat je het per geval moet bekijken. Soms pakt het goed uit, hangt van de combinatie met jurk/rok/schoenen af.

En voor mij is het een must (grote maat, schurende bovenbenen), anders kan ik geen rokjes of jurkjes aan in de zomer. Maar dan liefst een met midi rok/jurk die de legging zoveel mogelijk aan het oog onttrekt.
Life is too short not to be chique!
ik draag geen leggings voor dat doel maar zo'n soort wielrennersbroekjes, die ik op de markt koop bij de lingeriekraam, edina.

ze zitten lekker en doen goed hun werk, dat is toch het belangrijkste.

met een enigzins fatsoenlijke outfit aan zie je het broekje ook echt niet.
quote:princessetamtam schreef op 16 augustus 2012 @ 16:31:

ik draag geen leggings voor dat doel maar zo'n soort wielrennersbroekjes, die ik op de markt koop bij de lingeriekraam, edina.

ze zitten lekker en doen goed hun werk, dat is toch het belangrijkste.

met een enigzins fatsoenlijke outfit aan zie je het broekje ook echt niet.Oja, die heb ik ook wel, maar daar heb ik toch te dikke beentjes voor. Afknel, opkruip, blubber-effecten krijg ik dan. Met opwaaiende rokjes ga ik toch voor de veilige net-over-de-knie variant.
Ik koop gewone lange Sloggi's voor dat doel.
quote:Edina schreef op 16 augustus 2012 @ 16:33:

[...]

Oja, die heb ik ook wel, maar daar heb ik toch te dikke beentjes voor. Afknel, opkruip, blubber-effecten krijg ik dan. Met opwaaiende rokjes ga ik toch voor de veilige net-over-de-knie variant.

ik snap het.

quote:giuliettacapuletti schreef op 16 augustus 2012 @ 16:35:

Ik koop gewone lange Sloggi's voor dat doel. dan moet je wel elke zomerse dag een schone lange onderbroek aan, je bent zo door de voorraad heen, ik doe 2 dagen met de mijne, draag er een andere onderbroek onder, ze kunnen ook zonder maar dat vind ik onprettig.
Ik draag er ook een gewone onderbroek onder hoor! Heb twee Sloggi's en twee van een ander merk. Daar kom ik de zomer wel mee door.
Ik draag trouwens de katoenen 3/4 leggings van Zeeman. Met beetje elasthan. Kosten 4 euro o.i.d. Uberdegelijk, maar wel keurig en comfortabel. Liefst zwart (ze hebben weinig kleurvariaties). Shoot me, maar anders moet ik hele zomer een broek aan....of een maillot. En heb ook niet elke dag zin in maxi-jurk.
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 augustus 2012 @ 16:40:

Ik draag er ook een gewone onderbroek onder hoor! Heb twee Sloggi's en twee van een ander merk. Daar kom ik de zomer wel mee door.dan is het idd genoeg zo.
Ik leggings

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven