Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
donderdag 16 augustus 2012 om 22:39
Ja, je merkt het meteen dat iedereen hier zit he.
En ik maar beschuit uit delen..
Dinsdagavond (14e dus) is de kleine gazelle geboren!!!
Ze is kerngezond, helemaal compleet en vond het grappig om in 1,5 uur ter wereld te komen.
Iemand een beschuitje?
Wil de winnaar van de enkele voetreis naar Rome zich morgen op tijd bij de balie melden?
En ik maar beschuit uit delen..
Dinsdagavond (14e dus) is de kleine gazelle geboren!!!
Ze is kerngezond, helemaal compleet en vond het grappig om in 1,5 uur ter wereld te komen.
Iemand een beschuitje?
Wil de winnaar van de enkele voetreis naar Rome zich morgen op tijd bij de balie melden?
donderdag 16 augustus 2012 om 22:46
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Zaza, gefeliciteerd!!
Alles goed gegaan??
Fijn dat het zo snel gegaan is!!
Mogen we weten hoe ze heet?
Desnoods via de mail?
(marelsmarels@gmail.com, stille hint)
Van harte gefeliciteerd meid, heel veel geluk met jullie hernieuwde, uitgebreide gezinnetje!!!
Alles goed gegaan??
Fijn dat het zo snel gegaan is!!
Mogen we weten hoe ze heet?
Desnoods via de mail?
(marelsmarels@gmail.com, stille hint)
Van harte gefeliciteerd meid, heel veel geluk met jullie hernieuwde, uitgebreide gezinnetje!!!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 augustus 2012 om 22:46
Er heeft niemand gewonnen!! Hoe is het mogelijk!
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Chocolover: 7 augustus
Man van Mamaria: 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Mika: 11 augustus
Weekend: 12 augustus
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Chocolover: 7 augustus
Man van Mamaria: 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Mika: 11 augustus
Weekend: 12 augustus
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
donderdag 16 augustus 2012 om 23:42
Geef mij eens advies trouwens....
Ik heb zaterdag een begrafenis. Geen gewone, maar eentje met aansluitend een feest. Moet een groot feest worden om de overledene te vieren. Wens van de overledene in kwestie.
Wat moet ik aan?
Begrafenissig? Feestig? Iets er tussenin??
Ik weet het niet meer. Ik zit te denken aan gewoon braaf en zomers. Niet te stemmig, ook niet overdreven blij.
Ik heb zaterdag een begrafenis. Geen gewone, maar eentje met aansluitend een feest. Moet een groot feest worden om de overledene te vieren. Wens van de overledene in kwestie.
Wat moet ik aan?
Ik weet het niet meer. Ik zit te denken aan gewoon braaf en zomers. Niet te stemmig, ook niet overdreven blij.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 augustus 2012 om 23:43
quote:Marels schreef op 16 augustus 2012 @ 23:42:
Wat moet ik aan?
Ik weet het niet meer. Ik zit te denken aan gewoon braaf en zomers. Niet te stemmig, ook niet overdreven blij.Heb je een zwart/wit jurkje?
Wat moet ik aan?
Ik weet het niet meer. Ik zit te denken aan gewoon braaf en zomers. Niet te stemmig, ook niet overdreven blij.Heb je een zwart/wit jurkje?
donderdag 16 augustus 2012 om 23:49
donderdag 16 augustus 2012 om 23:49
quote:Marels schreef op 16 augustus 2012 @ 23:42:
Wat moet ik aan?
Grijstinten?
Pff, ik vind het lastig. Ik zou zelf gaan voor een zomers jurkje, in 1 kleur. Denk ik.
Beetje feestelijk, toch ingetogen. Als je snapt wat ik bedoel?
Ken je iemand die gaat? Wat doet diegene aan?
Wat moet ik aan?
Grijstinten?
Pff, ik vind het lastig. Ik zou zelf gaan voor een zomers jurkje, in 1 kleur. Denk ik.
Beetje feestelijk, toch ingetogen. Als je snapt wat ik bedoel?
Ken je iemand die gaat? Wat doet diegene aan?
donderdag 16 augustus 2012 om 23:53
quote:Marels schreef op 16 augustus 2012 @ 23:53:
Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat de overledene mij stemmig gekleed zou willen....
Maar ik vind op je feestelijkst weer het andere uiterste.
Ik weet het niet zo goed dus.Dat snap ik. Ik zou het niet weten hoe je je moet kleden. Ben zelf soms beetje mode nitwit
Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat de overledene mij stemmig gekleed zou willen....
Maar ik vind op je feestelijkst weer het andere uiterste.
Ik weet het niet zo goed dus.Dat snap ik. Ik zou het niet weten hoe je je moet kleden. Ben zelf soms beetje mode nitwit