Fietskar HEMA

17-08-2012 13:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een fietskar van de HEMA en kan mij vertellen of er zo'n babyschaal inpast met daarnaast een peuter? Op internet kan ik het niet echt vinden. Hopelijk is er iemand die het mij kan vertellen.

Alvast bedankt!
toch wel milieuvriendelijk en onbespoten?
it's a big club and you ain't in it
Nee, kan niet.
Kan je er niet eentje lenen van je buurvrouw?
Jorina, nieuwe avatOr! Artistiek!!
quote:SeptemberGirl schreef op 17 augustus 2012 @ 13:58:

Jorina, nieuwe avatOr! Artistiek!!

Thanks, ergens uit een oud mapje opgedist. Vond 'm wel fleurig
bij mij past het niet...
Wij hebben uiteindelijk de babyschaal dmv spanbanden vastgezet aan de linkerkant, waardoor onze peuter er wel naast kan. Als je een beetje handig bent, of iemand kent die handig is, zou dat nog een optie zijn.

Let wel op dat het maximale gewicht van die fietskarren ook niet zo hoog is. Er mag officieel maximaal 25 kilo in. Mijn peuter is 14 kilo, en de baby 8 kilo, met boodschappen er bij zit je daar dus al gauw aan. Wij gaan tzt kijken naar een fietskar van MP waar wel een babyschaal en een peuter in kunnen.
In de Leggero fietskar kan wel een babyschaal en peuter ernaast. Wat heet, er passen twee behoorlijke kleuters in. De kar is van hard plastic en zo ongeveer onverwoestbaar. En is tot zestig kilo belastbaar.

Alleen een klein prijsverschil...
Ik heb de HEMA fietskar voor mn verjaardag gekregen. Een andere fietskar zit er dus niet in.

Bedankt allemaal voor jullie antwoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven