Oud huis opknappen. Tips?
vrijdag 17 augustus 2012 om 22:48
zaterdag 18 augustus 2012 om 02:38
Wij hebben onlangs ook een huis gekocht waar behoorlijk wat aan geklust moet worden. Gelukkig heb ik een handige man maar voor klussen die hij niet kan of wil doen schakelen we via werkspot.nl in. Heel handig, vaklui kunnen bieden op jouw opdracht en uit recensies kun je opmaken hoe goed ze zijn.
Voor klusvragen heb ik klusidee.nl gevonden. Dus handig voor je vragen over hout e.d.
Succes!!!
Voor klusvragen heb ik klusidee.nl gevonden. Dus handig voor je vragen over hout e.d.
Succes!!!
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:23
Via websites als: werkspot of kluswebsite. Kan je klussen aanbieden waar bedrijven, aannemers op kunnen reageren.
Zo zijn wij aan onze aannemer gekomen. Hij had een relatief kleine klus bij ons gedaan en wij vertelde over wat we nog meer wilde laten doen in het huis. Hij gaf daarop direct al tips en gaf aan dat hij dat ook deed en wel een offerte zou willen maken. Klus 2 is bijna afgerond en met klus 3 word volgende week gestart. Tot nu toe erg tevreden over.
Hij geeft ons ook tips over dingen die we gewoon zelf kunnen doen. Erg fijn.
Zo zijn wij aan onze aannemer gekomen. Hij had een relatief kleine klus bij ons gedaan en wij vertelde over wat we nog meer wilde laten doen in het huis. Hij gaf daarop direct al tips en gaf aan dat hij dat ook deed en wel een offerte zou willen maken. Klus 2 is bijna afgerond en met klus 3 word volgende week gestart. Tot nu toe erg tevreden over.
Hij geeft ons ook tips over dingen die we gewoon zelf kunnen doen. Erg fijn.
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:26
Per deze maand heb ik een Bouwkundige als broertje. Ik vind hem natuurlijk heel betrouwbaar;), Helaas gaat hij naar het buitenland:(, dus ik Wilde hem wel aanbevelen, maar dat gaat nu niet meer.
Wat anderen zeggen: werkspot. De opdrachtnemers krijgen ook een cijfer van eerdere opdrachtgevers, dat helpt je bij het schiften.
Wat anderen zeggen: werkspot. De opdrachtnemers krijgen ook een cijfer van eerdere opdrachtgevers, dat helpt je bij het schiften.
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:31