doorgeefvraag
dinsdag 15 april 2008 om 12:02
of het zoveel beter is weet ik niet maar het is gewoon anders..kan supergeil zijn (maar ook bij normale sex geldt dat het van het samenspel afhangt)
en de een zal zich er beter bij voelen dan een ander...
ik heb er altijd van genoten... maar zeer zeker geniet ik ook van gewone sex...maw..ik zie het meer als een aanvulling op gewone sex.. je wil ook niet elke dag sla eten...als je dan de kans krijgt om meerdere groenten te eten..tja waarom niet?
laat de vraag staan..
en de een zal zich er beter bij voelen dan een ander...
ik heb er altijd van genoten... maar zeer zeker geniet ik ook van gewone sex...maw..ik zie het meer als een aanvulling op gewone sex.. je wil ook niet elke dag sla eten...als je dan de kans krijgt om meerdere groenten te eten..tja waarom niet?
laat de vraag staan..
dinsdag 15 april 2008 om 14:07
dinsdag 15 april 2008 om 17:05
1 a lady in the bed but a freak in the bed
2 een reverse gangbang met een dameshockeyteam, dames 1 bij mij op de club, meld jullie maar bij stout...
3 toch eens de gigolo spelen in de fun?
Lust op het eerste gezicht en dan P.A.T.S. knallen maar, of eerst elkaar helemaal gek maken.
(is vrouwenforum hier dus eigenlijk weet ik het antwoord wel)
2 een reverse gangbang met een dameshockeyteam, dames 1 bij mij op de club, meld jullie maar bij stout...
3 toch eens de gigolo spelen in de fun?
Lust op het eerste gezicht en dan P.A.T.S. knallen maar, of eerst elkaar helemaal gek maken.
(is vrouwenforum hier dus eigenlijk weet ik het antwoord wel)