Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
nouwww ik denk dat t maar gewoon een dagje terras word ofzow..

Pff moeilijk zeg om iets te bedenken.. Heb wel een leukspel gekocht... Ultiem verlangen maar weet niet of ik dat wel met hem kan spelen haha ..
Dank voor jullie lieve berichtjes!

HM, wat heerlijk dat je steeds verliefder wordt!! Als ik jou hoor, word ik helemaal jaloers!! Zo fijn als het wederzijds is, en jullie heerlijk plannen voor de toekomst maken!

Pop, zo te horen geen tekort aan mannen in jouw leven :-) hahaha...heb de verhalen een beetje gemist, maar ga weer wat meer meelezen (en schrijven) dus dan kom ik er vast weer een beetje in!

Sun, hoe was het??

Hier alles wel ok, al heb vreeeeeeeeeselijke drang om ook maar iets van die 2 mannen te horen. Zit te denken of FBM even zal SMSen, schiet ik waarschijnlijk niks mee op, en misschien hoor ik ook wel niks, maar pfffffff heb geloof ik behoefte aan mannelijke aandacht

HM, jij schreef geloof ik dat ik eerst weer gelukkig moet worden met mijn eigen leventje, en denk dat je daar wel helemaal gelijk in hebt. Maar is soms best moeilijk. Uiteraard helpt leuke dingen doen daarbij...

Maar ben echt zoooo blij dat het mooie weer er weer aan komt. Ik hoorde dat het zondag misschien wel tussen de 15-20 graden wordt, dus dat helpt dan stiekum wel een klein beetje :-)
Shit, had ik een heel verhaal getypt, kan ie de pagina niet weergeven en is nu alles weg!

Maar goed...

LM, ik weet hoe moeilijk het in sommige periodes van je leven kan zijn om weer gelukkig met jezelf en je eigen leven te worden. Been there, done that . Probeer naast heel veel leuke dingen, ook je rust te pakken en te genieten van jezelf, tevreden te zijn als je avondje niks doet op de bank (of straks in de tuin/ op het balkon!). Mij helpt het ook als ik mezelf doelen stel in mijn leven, meestal gericht op mijn persoonlijke ontwikkeling. Dat heb ik bvb ook gedaan toen het uitging met mijn ex: voor mezelf bedacht (en op papier) gezet, welke positieve dingen ik uit die periode wilde halen en wat ik wilde leren. Dan heb je weer een uitdaging en iets om vol voor te gaan. Misschien dat het voor jou ook werkt???

Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de psychiater geweest. En om een lang verhaal kort te maken: omdat het mij niet prettig lijkt dat mijn ouders bij het onderzoek betrokken worden, kan hij alleen een "waarschijnlijkheidsdiagnose" geven (AD(H)D) en heeft hij me medicatie voorgeschreven.

Iets waar ik eigenlijk (achteraf, als ik daar ben overkomt me dat allemaal) ontzettend van geschrokken ben! En daarna alleen maar gewerkt, dus ook nog nergens mijn verhaal kunnen doen. Ondertussen is mijn hoofd een chaos (en mijn werk nu dus ook ) en twijfel ik ontzettend of ik dit tegen LJ wil vertellen. Enerzijds natuurlijk wel, dit hoort erbij als je een relatie heb, je moet dit soort dingen toch tegen elkaar kunnen vertellen... Anderzijds ben ik bang voor zijn negatieve reactie, ook omdat ik er zelf zo van geschrokken ben... Pff ben gewoon enerzijds helemaal retedruk in mijn hoofd, zoveel onrust. Maar aan de andere kant ben ik kei kapot.

Gelukkig nog maar een half uurtje werken...

Trouwens, vandaag wel een leuk huis gezien met LJ. We waren allebei erg enthousiast, al was het alleen maar omdat we daar een bad in slaapkamer kunnen zetten
quote:liefmeisje2 schreef op 14 april 2008 @ 19:27:

.... heb geloof ik behoefte aan mannelijke aandacht

Hoi LM!
Hahahaha, Xan, hahahaha!! Die vind ik grappig en lief!

Ik ken dat wel LM, een beetje mannelijk aandacht. Ik zoek dat voornamelijk bij vrienden, en heb vanavond dan ook gezellig met exdate op de bank gehangen. Als gewone vriend is ie namelijk heel gezellig, en ik kan nog even lekker mer hem knuffelen (Nee, Xan, de la blijft dicht hoor) Ben nu gaar... Reageer later ff op de anderen!

Trusten
Thanks! Ik snap het al een klein beetje beter, die uitleg was wel nodig met al die afkortingen hahahah....

morgen even beter lezen nu ik weet waar jullie t over hebben en wellicht mezelf even voorstellen. Truste!
Goeiemorgen!

Konijn is weer thuis. Ze had haken op haar kiezen en daarom kon ze niet meer goed eten en is er gasvorming in haar maagje ontstaan. Gisteren hebben ze onder narcose die haken verwijderd en gisteravond heb ik haar weer opgehaald en nu moet ik het een beetje in de gaten houden

Sun: hoe is het met je benen? Ik heb mailmeneer teruggemaild en hij was blij dat ik ook wel eens wilde afspreken. Nu dus nog een datum prikken

Gisteravond belde Leaf-ex trouwens opeens! Dierenarts had bij hem thuis gebeld en hij had dus wel zo'n vermoeden dat het om het konijn ging. Even bijgekletst en hij vroeg of ik nog eens wilde afspreken. Heb gezegd dat ik daar nog ff over wil nadenken. Sun: heb jij nou nog met je ex afgesproken?
Hi Leaf,

Leuk dat je weer wat meer meeschrijft. Gooi ik er gelijk weer een adviesje tegenaan: Afspreken met ex-leaf kan enkel en alleen als er geen gevoelens meer zijn, anders dreigt de la weer op te springen

Fijn dat je konijn weer beter is

Linza, w e l k o m, veel plezier hier! Mocht je iets niet begrijpen en/of wil je uitleg over een afkorting...gewoon vragen hoor!

Heb jij het lijstje al ingevuld? (openingspost)

En Pop....prima manier van je.....lekker hangen op de bank met vrienden met wat knuffelmomenten ZONDER dat de exla op een kier gaat! Hoe gaat het verder met die leuke invaller?
Hoi!

Wat een leuk topic is dit! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me er ook even in meng.. het is in ieder geval erg leuk om jullie verhalen te lezen, ik lees al een tijdje mee.. Who needs GTST als je het viva-forum kent! :-)

Nou ja, zoals jullie al kunnen raden, ik ben ook single.

Meestal happy, nu even niet helemaal. Ben ook al een tijdje op dating pad, ook wat gedate via internet, maar daar nog niemand tegen gekomen die ik echt leuk genoeg vond voor meer.. Maar nu.. is er dus een jongen die ik met uitgaan heb leren kennen. Hij is heel leuk. We spreken nu zo'n twee maanden 1 keer per week af ofzo. Onderhand krijg ik wel behoefte aan meer. MAAR; nu heb ik eens gepolst hoe het bij hem zat (per mail, niet al te slim), krijg ik terug dat hij me meer dan leuk vindt, maar zich voorlopig niet wil vastleggen. Tja, dan weet ik dus eigenlijk genoeg he ;-( Ik ben ook niet echt verliefd nu. maar het is een jongen waar ik voor zou kúnnen vallen, en dat heb ik al niet heel snel. Hij is dus niet verliefd op mij, die conclusie kan ik nu wel trekken denk ik. Dus wat nu: of doorgaan met af en toe afspreken en daar genoegen mee nemen, of het afkappen. ben er nog niet uit.

Beetje lang verhaal, hopelijk vinden jullie dat niet erg, anders hoor ik het graag!

Zal later ook op jullie reageren hoor!
anoniem_65471 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 15:12
Reden: foutje
% gewijzigd
Inner (afkorting is wel handig ;) ) Welkom hier

Zo daggie gewerkt , was leuk en gezellig..

Had ik al verteld dat ik deze week naar 3 app ga kijken met mijn vader a.s zaterdag 2 en vanavond of donderdagavond naar 1..

Ben errug benieuwd whihihi
Ik ook Vleer....heb wel zin in een housewarming Wat denk je...kunnen we straks op je balkonnetje BBQen??

Hoi Innerchild, Welkom bij het leukste, gezelligste, raarste topic van de relatiepijler

Ben hier als man helemaal alleen vertegenwoordigd....en 't is zwaar hoor...tussen al die meiden
Xan.. als ik mijn huisje heb gekocht en ik woon er dan zijn jullie vanzelfsprekend van harte welkom voor een viva housewarming party !! Gezelliggggg
Inner, hij wil zich niet vastleggen...duidelijk. Je zal daar inderdaad genoegen mee moeten nemen...kan je dit beslist niet? Spaar jezelf...en stop er dan mee. Hou er rekening mee dat het mogelijk is dat het nooit wat kan worden tussen jullie....en valse hoop op iets hebben is het ergste wat je kan overkomen op relationeel vlak.
quote:Vleermuis28 schreef op 15 april 2008 @ 16:12:

Xan.. als ik mijn huisje heb gekocht en ik woon er dan zijn jullie vanzelfsprekend van harte welkom voor een viva housewarming party !! GezelligggggOwww...leuk! Nemen we gewoon met z'n allen wat mee...zo verdelen we dan de kosten Nu gauw een appartementje kopen hoor!
Xan en Vleer, bedankt voor het hartelijke welkom!

Je zal je hier wel de koning te rijk voelen tussen de dames hier Xander, en ik las ergens dat je hier ook je prinses hebt gevonden? Mooi!

Hij is inderdaad duidelijk. Ik KAN er op zich wel genoegen mee nemen, maar ik WIL het niet, denk ik. Ik moet inderdaad niet hopen op iets wat misschien wel niet gaat gebeuren. Kijk, ik zou er genoegen mee kunnen nemen voor nu, en het gewoon leuk hebben. Uiteindelijk bestaat zekerheid niet, en die kan ik hem ook niet geven. Maar ik wil eigenlijk ook niet zijn met iemand die misschien eventueel ooit in een verre toekomst een relatie met mij wil :-). Het is voor mij graag, of niet. En dat wordt dan niet in dit geval.

Thanx!
quote:Innerchild schreef op 15 april 2008 @ 16:31:

Je zal je hier wel de koning te rijk voelen tussen de dames hier Xander, en ik las ergens dat je hier ook je prinses hebt gevonden? Mooi!

Inner.. ook ik wil liever RPO voor mezelf houden (ja hoe belachelijk na wat hij allemaal uitgevreten heeft )

Maar ik weet drommels goed dat er gewoon niet meer in zit.. T kost ff pijn en moeite om hem uit mijn hoofd te zetten.. maar ben nu na een weekje al aardig op de goede weg..

Hij krijgt mij helemaal of helemaal niet en niet HALF.. omdat ik meer verdien dan dat !!

Zo zou jij nu ook lekker moeten denken.. take it or leave it..

Genoeg leuke mannen op deze aardbol..
Vleer, dat RPO verhaal heb ik gelezen ja! Goed dat je daar mee gekapt bent, dat gaat je gewoon echt niks brengen.

Hij komt nogal losering over op mij. Goed dat jij de sterkste kan zijn nu! Heb je al wat nieuws op het oog? Of blijf je nu bewust even van de mannen af?

Idd genoeg leuke mannen op de aardbol, alleen WAAR?
Wat mij altijd opvalt in dit topic dat jullie zo druk met mannen bezig zijn...m.a.w. om een man te scoren. "Geforceerd" zoeken werkt mijns inziens niet...er eentje met toeval tegen het lijf lopen is toch veel leuker? Lekker spontaan enzo... Ach, misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind.....zoja....barst maar los...heb wel zin in een mini-discussie
Heej Inner, welkom hier!
Sorrie! Het is mij, prinses

(vergeten Xander eerst uit te loggen, beetje verwarrend )

Maar dus: welkom InnerChild

Leuk dat je meeschrijft!

Hoest hier met iedereen, zal even bijlezen!

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, spannend!
Peas on earth!
Hey dames en heer! Hier ben ik ook weer even! Ben een paar dagen bij mijn ouders geweest én uiteraard nog bij VL. Ik zie dat hier heel veel geschreven is, dus ik moet flink teruglezen. Zal ik zo allemaal doen.

Ook een aantal nieuwelingen op het topic. Leuk! Gezellig, welkom en schrijf lekker mee!

Ah Prinsesje, een sollicitatiegesprek morgen? Spannend! Ben je goed voorbereid? Vast wel! Heel veel succes alvast!

Nu eerst teruglezen..
Hai, hier Xander...geen zin om opnieuw uit- en in te loggen...dus maar even onder PopdeE.

Gezellig gehad bij VL en je ouders? Heeft VL nu je ouders eigenlijk al ontmoet? En hoe noemen jullie nu jullie samenzijn?? Verkering, relatie??? etc etc.... Er is nog steeds geen woord voor "er tussen in".

Zo, nu even Prinses vervelen....
Peas on earth!
Door al mijn eigen "sores" heb ik de nieuwelingen nog niet welkom geheten, dus bij deze!

Ik had vandaag wel een goed dagje, lekker gewerkt en samen met LJ gegeten. Helaas kwam hij direct vanuit zijn werk, geen spullen bij voor morgen, dus die is weer in zijn eigen bedje gekropen. Ga ik zo ook doen, ben wel hartstikke moe na gisteren.

Tja vleer, het is altijd moeilijk om iemand uit je hoofd te zetten. Je hebt toch ook leuke dingen gedeeld en vaak ook bepaalde verwachtingen van iets, of je nou wil of niet.

Inger, voor mij klinkt het dat je inderdaad een goede beslissing neemt om dan maar helemaal niks te willen. Dat loopt meestal toch op een teleurstelling uit. En waar alle mannen te vinden zijn? Juist op momenten dat je het niet verwacht duiken ze op, tenminste dat waren mijn laatste ervaringen

Mijn ex (die daarvoor ook al mijn ex was ), kwam ik na een jaar ineens tegen op een feestje, waarvan ik niet wist dat hij daar ook mensen kende. En mijn huidige vriendje kende ik ook al, maar heel oppervlakkig en al jaren amper gezien. Totdat mijn beste vriend hem ineens als mogelijke kandidaat opperde... En hij had nog gelijk ook nog!

Xan, je wilde een mini discussie ? Ik denk dat het echt heel verschillend is... Zie hierboven over dat mannen ineens opduiken, maar aan de andere kant vinden heel veel mensen hun nieuwe liefde bvb via relatiesites en dan ben je toch wel duidelijk op zoek. Dus ik denk eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt; mits je natuurlijk wel een beetje lekker in je vel zit! Want iemand die echt wanhopig is en zijn geluk (en persoonlijkheid) af laat hangen van een ander lijkt me niet echt aantrekkelijk. Maar dan heb je vast ook nog mannen die zich een redder in nood voelen en daar wel op vallen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 april 2008 @ 20:59:

Gezellig gehad bij VL en je ouders? Heeft VL nu je ouders eigenlijk al ontmoet? En hoe noemen jullie nu jullie samenzijn?? Verkering, relatie??? etc etc.... Er is nog steeds geen woord voor "er tussen in".

Bij mijn ouders was het erg gezellig. Ben helaas uitgegleden in de badkamer en heb mijn voet opengehaald. Echt een hele vervelende wond aan overgehouden, mijn schoen aan doet nu pijn, dus geen hardlopen voor mij.

Hihi, verkering, misschien is dat het wel. Relatie is het nog niet hoor! En VL gaat mijn ouders ECHT NOG NIET zien hoor! PFFFTTTT daar ga ik nog niet aan beginnen! Niet te hard van stapel hoor!

Moet nog steeds bijlezen. Ben alwel begonnen, maar kreeg telefoonn van een vriendinnetje. Ik las wel de vragen over mijn benen. En aiai die ontharingscrème. Mijn huid moet er nog helemaal van herstellen. Ik had allemaal wondjes, nou voordat die genezen zijn. Ik denk dat ik de ontharingscrème voorlopig maar even in de kast laat. Ik begrijp het nog steeds niet. Ik gebruik dat spul altijd. En ik heb volgens mij niks anders dan anders gedaan.

't Is druk op de lijn, telefoon gaat alweer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven