tijdschrift te koop?
zaterdag 18 augustus 2012 om 19:19
Ik geef morgen aan mijn nichtje een abonnement op een tijdschrift voor haar verjaardag, wil ze namelijk graag hebben.
Nu dacht ik net, om niet met lege handen te komen, om alvast 1 tijdschrift te kopen bij de supermarkt (abonnement gaat einde van de maand in)
Nu blijkt dus dat ze hem niet meer hebben, zul je altijd zien.
Nu mijn vraag.. Verkopen ze bij een tankstation tijdschriften? Heb er eigenlijk nooit op gelet.
Dat is dichterbij dan een supermarkt die morgen open is, dus evt rij ik wat verder..
Nu dacht ik net, om niet met lege handen te komen, om alvast 1 tijdschrift te kopen bij de supermarkt (abonnement gaat einde van de maand in)
Nu blijkt dus dat ze hem niet meer hebben, zul je altijd zien.
Nu mijn vraag.. Verkopen ze bij een tankstation tijdschriften? Heb er eigenlijk nooit op gelet.
Dat is dichterbij dan een supermarkt die morgen open is, dus evt rij ik wat verder..
zaterdag 18 augustus 2012 om 19:59
http://www.tina.nl/wp-con ... ia/bladerboekje/index.htm
Online kan ze er in bladeren.
Je kan natuurlijk een leuk kaartje maken met daarop de link en een paar prints of zo.
Op haar verjaardag heeft ze toch geen tijd om de Tina te lezen?
Online kan ze er in bladeren.
Je kan natuurlijk een leuk kaartje maken met daarop de link en een paar prints of zo.
Op haar verjaardag heeft ze toch geen tijd om de Tina te lezen?
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:20
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:42
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:15
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:32
Wat een reacties weer.
Zijn op zondag de supermarkten open?
De tankstations hadden niks. Daar was ze al geweest.
Nou, dan kan je ook gewoon iets leuk doen.
Maar dit is wel de pijler Mode & Beauty en niet de kinderafdeling.
Misschien krijg je daar meer intelligente oplossingen.
Op ieder NS station hebben ze een tijdschriftenkiosk als het goed is.
Maar @Gsleutel is iig wel slim. Er zijn maar weinig 10-jarigen klanten bij tankstations.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat bepaalde tijdschriften helemaal niet meer los verkocht worden, maar rij gewoon lekker verder. Succes en..... een fijne verjaardag voor het kind.
Zijn op zondag de supermarkten open?
De tankstations hadden niks. Daar was ze al geweest.
Nou, dan kan je ook gewoon iets leuk doen.
Maar dit is wel de pijler Mode & Beauty en niet de kinderafdeling.
Misschien krijg je daar meer intelligente oplossingen.
Op ieder NS station hebben ze een tijdschriftenkiosk als het goed is.
Maar @Gsleutel is iig wel slim. Er zijn maar weinig 10-jarigen klanten bij tankstations.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat bepaalde tijdschriften helemaal niet meer los verkocht worden, maar rij gewoon lekker verder. Succes en..... een fijne verjaardag voor het kind.