Efteling bosrijk
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:40
Hoi,
Wij willen met vrienden een weekend naar Efteling Bosrijk, maar als ik internet moet geloven zit dit voor de komende 9 maanden al vol, elk weekend. Kijk ik op de verkeerde sites? Iemand een idee waar ik wel een weekend kan boeken (bij vrij uit is alleen aankomst op maandag en woensdag vrij en bij de site van efteling bosrijk zelf idem dito)
Wij willen met vrienden een weekend naar Efteling Bosrijk, maar als ik internet moet geloven zit dit voor de komende 9 maanden al vol, elk weekend. Kijk ik op de verkeerde sites? Iemand een idee waar ik wel een weekend kan boeken (bij vrij uit is alleen aankomst op maandag en woensdag vrij en bij de site van efteling bosrijk zelf idem dito)
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:42
Misschien kun je bij het NH-hotel Waalwijk 500 meter (ongeveer) verderop gaan logeren? Hebben leuke aanbiedingen via http://www.hotelaanbiedingen.nl/ .
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:48
Dank je, maar we willen echt naar Bosrijk. Zelfs voor oktober 2013 (!) zou alles vol zijn. Snap er niks van, dat kan toch niet. Hoeze crisistijd?
Ik vermoed dus dat er nog andere aanbieders zijn waar ik nog niet gekeken heb. Misschien iemand een idee?
Heb gekeken bij weekendjeweg.nl, bungalows.nl, vrij uit, efteling zelf...
Ik vermoed dus dat er nog andere aanbieders zijn waar ik nog niet gekeken heb. Misschien iemand een idee?
Heb gekeken bij weekendjeweg.nl, bungalows.nl, vrij uit, efteling zelf...
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:52
Kort gaan? (na een dag Efteling heb je het ook echt wel gehad hoor)
Maar kan me voorstellen dat door de week niet handig is met kinderen en de schoolvakanties zullen zelfs op maandag en woensdag wel bezet zijn.
Denk dat de sites niet liegen, waarom zouden ze, dus Misschien toch ergens anders logeren en dan op en neer rijden voor het pretpark. Er zitten verschillende hotels in de omgeving, geschikt voor (meerdere) families.
Maar kan me voorstellen dat door de week niet handig is met kinderen en de schoolvakanties zullen zelfs op maandag en woensdag wel bezet zijn.
Denk dat de sites niet liegen, waarom zouden ze, dus Misschien toch ergens anders logeren en dan op en neer rijden voor het pretpark. Er zitten verschillende hotels in de omgeving, geschikt voor (meerdere) families.
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:55
Genoeg plek hoor...
Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.
Kijk maar op deze site...
https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A
Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.
Succes met boeken.
Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.
Kijk maar op deze site...
https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A
Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.
Succes met boeken.
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:55
Wij wonen een half uurtje van de Efteling en komen er regelmatig , maar willen nu met onze buren echt een weekend gaan en dan ook echt in Bosrijk. In verband met schoolgaande kinderen kan het dus niet doordeweeks.
En wij hebben het na een dag efteling echt niet gehad
Kan er niks aan doen, maar elke keer als we gaan zijn we er van opening tot sluiten en onze jongens van 3 en 5 (en wijzelf) hebben er dan nog lang niet genoeg van....
En wij hebben het na een dag efteling echt niet gehad
Kan er niks aan doen, maar elke keer als we gaan zijn we er van opening tot sluiten en onze jongens van 3 en 5 (en wijzelf) hebben er dan nog lang niet genoeg van....
zaterdag 18 augustus 2012 om 20:57
quote:vivavrouw71 schreef op 18 augustus 2012 @ 20:55:
Genoeg plek hoor...
Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.
Kijk maar op deze site...
https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A
Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.
Succes met boeken.Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.
Genoeg plek hoor...
Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.
Kijk maar op deze site...
https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A
Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.
Succes met boeken.Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.
zaterdag 18 augustus 2012 om 21:14
Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud de kids zijn. Als ze ouder dan 3 zijn scheelt het wel. Wat kost entree voor volwassenen nu? Euro of 32? Voor 4 dagen ben je dan ook al 130 euro pp kwijt...dan overnacht je als volwassenen dus gratis
Nadeel van de efteling is dat je zowat aangwezen bent op hun accomodaties. Er zit niks op loopafstand verder zowat. Als je bv kijkt naar europapark (duitsland). Dat hele dorp er omheen bestaat uit gasthuizen. Daar logeer je voor een prikkie om de hoek van het park met ontbijt op zijn duits! Stuk beter geregeld dan bij de efteling. Hotel van ze is overigens ook erg overrated. Heb er gelogeerd, maar de kamers zijn vrij standaard en het is echt prijzig! Wat dat betreft is bosrijk wel een stuk sfeervoller dan het hotel.
Nadeel van de efteling is dat je zowat aangwezen bent op hun accomodaties. Er zit niks op loopafstand verder zowat. Als je bv kijkt naar europapark (duitsland). Dat hele dorp er omheen bestaat uit gasthuizen. Daar logeer je voor een prikkie om de hoek van het park met ontbijt op zijn duits! Stuk beter geregeld dan bij de efteling. Hotel van ze is overigens ook erg overrated. Heb er gelogeerd, maar de kamers zijn vrij standaard en het is echt prijzig! Wat dat betreft is bosrijk wel een stuk sfeervoller dan het hotel.
zaterdag 18 augustus 2012 om 21:23
Ik wil een weekend aan een studiedag of vakantie vast, anders kun je nog alleen zaterdag en zondag naar de efteling. Het is duur ja..
Maar zie inderdaad toch een paar vrije weekenden nu, blijkbaar hebben alle scholen op dezelfde vrijdagen/maandagen studiedagen...
Nee, dan houdt het op, ik vind het echt te duur als de kinderen vrijdag en maandag gewoon naar school moeten.
Kinderen zijn 1,3,4 en 5.
En inderdaad, nu we het er nog eens over hebben kunnen we beter thuis overnachten , de meerwaarde van Bosrijk is er eigenlijk niet want je bent toch de hele dag in de Efteling, dus of je dan thuis slaapt of daar....
Denk dat we beter naar Landal kunnen gaan en gewoon een losse dag Efteling op een ander moment.
Maar zie inderdaad toch een paar vrije weekenden nu, blijkbaar hebben alle scholen op dezelfde vrijdagen/maandagen studiedagen...
Nee, dan houdt het op, ik vind het echt te duur als de kinderen vrijdag en maandag gewoon naar school moeten.
Kinderen zijn 1,3,4 en 5.
En inderdaad, nu we het er nog eens over hebben kunnen we beter thuis overnachten , de meerwaarde van Bosrijk is er eigenlijk niet want je bent toch de hele dag in de Efteling, dus of je dan thuis slaapt of daar....
Denk dat we beter naar Landal kunnen gaan en gewoon een losse dag Efteling op een ander moment.
zaterdag 18 augustus 2012 om 21:30
quote:bloesem1977 schreef op 18 augustus 2012 @ 20:57:
[...]
Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.
Ik heb alleen op 6 persoonshuisjes gekeken en dan zou je het weekend van 31 augustus al kunnen...
Zou anders even bellen.
[...]
Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.
Ik heb alleen op 6 persoonshuisjes gekeken en dan zou je het weekend van 31 augustus al kunnen...
Zou anders even bellen.
zaterdag 18 augustus 2012 om 21:30
inderdaad Hebbes-1!
Maar als een 8 persoons huisje rond de 1100 euro kost en je dus per gezin 550 betaalt, kun je echt veel beter een abonnement nemen. Kun je het hele jaar gaan voor ongeveer dezelfde prijs, zeker als je ook nog een kind onder de 4 hebt (en dan dus voor 2 volwassene en 1 kind ouder dan 4 3x165-495 kwijt bent)
Maar als een 8 persoons huisje rond de 1100 euro kost en je dus per gezin 550 betaalt, kun je echt veel beter een abonnement nemen. Kun je het hele jaar gaan voor ongeveer dezelfde prijs, zeker als je ook nog een kind onder de 4 hebt (en dan dus voor 2 volwassene en 1 kind ouder dan 4 3x165-495 kwijt bent)
zaterdag 18 augustus 2012 om 21:32