Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Hoe zit het dan met de eiwitafbraak door speeksel, Xop?

Kijk je daar gelijk even naar? Hoe voedzaam het uiteindelijk is?

Met hoeveel calorieen? Dan hoeft Meave zich daar geen zorgen over te maken en is er weer een barriere weg.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed dat ik dit gisteravond niet gelezen heb, dan had ik op het (zijn) moment supreme liggen denken aan smaakjes, onderzoeken en mogelijke calorie-inname (als dat nou een beetje aantikt, zou het voor mij wel een goeie aanvullende reden zijn).

Dot heeft gespookt, mijn vinger is weer vlammend (straks huisarts, als ze maar niet weer gaat snijen met die botte haaknaald) en ik moet toch wel een beetje vrij veel werk doen. Moet nog routine opbouwen (waarom kan dat nou niet gewoon in een week of wat? onhandig...) en dus bij alles zo nádenken. Ga eerst nog maar eens een rondje koffie maken, dat helpt vast.

Pimpel, geen nood, we sleuren je er doorheen *grijns*.
Door die gekke praatjes van jullie vraag ik me ineens af of het wel echt cappucino is wat die vivamevrouw-van-deze-week in haar kopje heeft zitten.

Zo, ik ben goed bezig, man. Administratie gedaan, rekeningen betaald, laadjes in kasten opgeruimd, nieuwe planken opgehangen in gangkast. Dat jullie 't even weten enzo.

Succes met routine vinden, Lil.

Pfff, moet er weer vandoor, fietsband lek dus lopend naar school, oh joy oh joy wat is het leven mooi.
quote:Bambi schreef op 15 april 2008 @ 00:26:

Vanwege je dieet enzo, Q? Die echo? Die is vanwege de mirena. Vanwege het dieet is er bijna geen lijf meer om echo van te maken, maar meer samenhang is daar niet tussen.

Lief dat je 't vraagt, Pimp. Nu beetje moe (duh, heb in een huiskamer vol 20 vrouwen gezeten, soort *kuch* tupperware * kuch* party maar dan voor kinderkleding.. vermoeiend, dat gekakel over de weekaanbiedingen bij de C1000.) maar verders gaat het geloof ik wel. Kan morgen alleen weer compleet anders zijn, lijk tegenwoordig wel manisch, Jantje lacht, Jantje huilt.

Herkenbaar.

Mijn ervaring is: gewoon over je heen laten komen, niet tegen vechten, dat werkt het beste. En bij te lang blijven hangen in de downs of te storend voor normaal functioneren (en bij bezoek van tupperware-party's-met-kinderkleding zit je op het randje ): hulp zoeken.

Maar vandaag is een up, begrijp ik? Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan, zou ik zeggen!

Lil, voorzichtig kusje op je vlammende vinger.

En Xop, nee hoor, ik werk niet voor de Baas. Al zou ik natuurlijk geen enkel bezwaar hebben tegen Mims, Bloes, Lil, Toet en Pim als collega's.
He ja, gatver Pim, dat vind ik ook onsmakelijk.... Snap ook niet dat vent dat prettig vindt. Maar ben er wel blij mee

Jee Lil, vinger weer meer zwerend? Gatsie! Is er geen enkele soort AB waar je darmen beter tegen bestand zijn? Of kunnen ze je niet e.o.a. "ingewanden-beschermend-middel" erbij geven? Manman, dit is toch ook geen doen!

Bam.....sterkte. Hier regent het!
Heeee Q ondertussen....

Nee, zulke collega's willen we allemaal wel!
Hier is het ook but, buiten. Kom nou toch 's door met die global warming, grmbl.

Ben ook bezig met hulp inschakelen, Q.
De 5 geheimen van een goede relatie

1. Het is belangrijk een man te vinden die meehelpt in het huishouden, van tijd tot tijd kookt, opruimt en ook een baan heeft.

2. Het is belangrijk een man te vinden die je aan het lachen maakt.

3. Het is belangrijk een man te vinden op wie je vertrouwen kan en die niet liegt.

4. Het is belangrijk een man te vinden die goed is in bed en die graag sex met je heeft.

5. En het is héél , héél belangrijk, dat deze vier mannen elkaar niet kennen.

Bam!

(en goed zo )

Xop, ik weet niet hoe het met Lil's ingewanden zit natuurlijk ( ), maar hier speelt hetzelfde probleem en heb er tot nu toe met alle soorten last van gehad. Pro-biotica e.d. ten spijt. Ik los het probleem van de verloren kilo's op met koekjes eten (ook geen straf ).
Ja, ik vrees dat ik nu toch maar om die AB ga vragen (hangende pootjes en zo), kennelijk kan mijn lijf dit niet goed oplossen (nou ja! Mijn lijf kon toch álles?! Mok-mok.). Op zich zou ik nu wat moeten kunnen hebben, AB-wise, want niet meer zo op randje van ondergewicht als vroegah. Maar het is te stom dat het zo lang duurt.
Goedenmiddag

k denk dat die global warming niet goed voor vingers is, want LD en ik hebben ook al om en om met onze vinger in een bakje soda gehangen. Gelukkig helpt dat hier nog.

Verder zou het dit weekend warm(er) worden (en als ze dat vaak genoeg zeggen, krijgen ze vanzelf gelijk)

Heerlijk gelachen hier, dank Is wel lekker, zo tussen de migraine door. Ik dacht trouwens dat dé oplossing voor dé smaak Vanille Cola was en dat die alleen maar weer ín de schappen diende te verschijnen? (en dan zo gemaakt moet worden, dat ook de mannen het drinken)

Waarom helpt vanillevla eigenlijk niet?

Zijn wij weer het pispaaltje
Later is nu
Balen Lil, dat er toch een AB-kuur aan te pas moet gaan komen.

Wat zijn jullie een lekker gek stel wijven bij elkaar zeg Ik heb me kostelijk vermaakt met bijlezen.

Xop, ik hou me ook aanbevolen voor uitkomsten van je onderzoek. Ben momenteel lijntechnisch erg goed bezig en de voedingswaarde is voor mij momenteel dus erg relevant.

Pim, moeilijk zeg om dan een beslissing te nemen. Nou snap ik het belang van borstvoeding bij allergiën, maar je bent het half jaar al ruimschoots voorbij dus de meeste bescherming tegen allergieën heeft Leentje dan al binnen toch? Lijkt me in geval van twijfel makkelijker om alleen de voeding van Leentje aan te moeten passen en niet ook die van jezelf. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel bereid zijn om te stoppen met de borstvoeding. Het was voor mij in ieder geval wel een deel van de reden om te stoppen. Ik wist nu als Bink erg mopperig was niet meer of het nu lag aan iets wat hij had gegeten of aan iets wat ik had gegeten (of aan het kisssyndroom, of omdat hij misschien wel te weinig had gedronken).
hè, heerlijk, effe hier bijlezen. ben moe, verkouden, brak, verkouden, kortlonterig, verkouden enz. Voel me nu na het bijlezen weer een stuk pittiger. Hé bam, jouw vraag over de inhoud van dat kopje speelt bij mij al vanaf de eerste seconde door het hoofd. Dacht dat het aan mijn dirty mind lag

KK is op. Waarom is die meid toch altijd moe? 1 dag feestje (oke, wel intensief als je jarig bent maar toch), en nu nog stuk. Gisteren vroeg naar bed, vanmorgen lijkwit en uitgeteld. Het zou allicht helpen als die griet eens doorsliep, maar toch)Net toen ik vanmiddag van plan was te zeggen tegen de juf dat ik haar vanmiddag thuis hield (ondanks 5 jaar, o foei) viel ze en knalde ze enorm hard met haar bol op de tegels Zielig, ze had gelijk hoofdpijn. Nu ligt ze al een poosje op de bank, daarna mag ze kralen verven. In de hoop dat ze eerst even in slaap valt.

Lil, ik zou toch maar gaan voor de AB kuur, neem anders effe tijdelijk wat extra voeding/caloriëen tot je. Dit schiet ook niet op.
ik denk dat een groot deel van pims twijfel veroorzaakt wordt door het feit dat leentje nergens last van lijkt te hebben, dat maakt het wel anders mijns inziens (correct me if I`m wrong). Bovendien geloof ik wel dat de beschermende werking van de Bv blijft ook na de 6 maanden. Maar goed, dat is slechts mijn idee, ik weet er ook de ballen van
Meis trouwens ook moe en witjes aan ontbijt. Niets gegeten en school afgebeld, zij weer terug naar d'r bed. Nu is alles goed trouwens. Vind ik trouwens niets foei aan Bentetje. Ik meld Meis dan gewoon "ziek". Klaar.
Geloof trouwens dat ik ook een nieuw stopwoord heb?
Mims, ik vind het echt een heel mooi ideevan die tatoo. Heb ws niet goed gegoogled want kan er niks over vinden, maar wat als het wel zo is dat je 99% kans op kanker hebt? Da's zeg maar best een hoge kans...
ik bedoelde meer foei in die zin dat KK nu 5 is en eigenlijk dus niet meer zomaar thuis mag blijven ivm schoolplicht, maar jammer dan.Natuurlijk heeft ze niet geslapen, maar het was wel gezellig, zomaar even mijn meisje thuis.

Dat heb ik ook een beetje meave, ik vind het prachtig. Het letterlijk under my skin. Maar 99%, holy moly, dat zou wel enorm zijn!

Morgen prinsessenfeestje, ben benieuwd hoe een meidenpartijtje verschilt van een jongenspartijtje.
ik kon op kwf.nl niets hierover vinden.. zouden zij niet de eersten zijn, die zoiets bevestigen? Ik zag trouwens ook dat ze een webredacteur zoeken. (nouja, voor wie het interesseert )
Later is nu
Dat lijkt mij ook Dream.
Dat bedoelde ik ook met die foei Bentetje. Als meiske op is is ze op, is een soort van ziek. Dus dan thuishouden vind ik geen foei. Zolang je het niet wekelijks doet en/of omdat je zelf geen zin hebt om d'r naar school te brengen that is.

Ik vind dat 99%verhaal zeer vaag. Klinkt eerder als een broodje aap verhaal dan als iets serieus.

Nu eerst kinderen in bed "gooien". Zou zelf ook wel willen geloof ik, naar bed. Doen jullie mijn afwas en puinzooi ruimen?
Nou ja zeg, vraag ik erom, vindt de plaatsvervangende huisarts AB geen goed idee want doet niet genoeg op die plek? Nou snap ik het ook niet meer. Weer opengesneden *&^$#%^^vrdmm, en nu halve hand ingezwachteld, lekker is dat. Kan niet meer schrijven (wel tiepen dus, zo'n beetje), of welke handeling dan ook even snel en efficient uitvoeren. Handig, man.

Nahja, brand is erger.

Dat van die mevrouw hiernaast komt denk ik ook omdat ze van die druppeltjes op haar bovenlip heeft, en dan zo'n blik die je zomaar zou kunnen verslijten voor "heee verhip zeg, vanílle-cola!".

Ik ga nog even wat werkdingen klaarzetten voor morgen en dan maar een welverdiend avondje Bank inzetten.
Toet, de crematoriummeneer keek er zeer serieus bij en zei dat ze dit moeten melden als ze as aan iemand meegeven. Sinds driekwart jaar ongeveer. Maar misschien kan die meneer helemaal niet niet-serieus kijken.
Ik geloof ook best dat die meneer het gelooft hoor en het serieus meent. Misschien geloof ik het ooit ook. Maar nu vind ik het gewoon een raar verhaal. Maar misschien ben ik zelf wel raar; als ik het niet heb gehoord (eerder) noch het kan vinden op het internet, klopt het niet?!!?
Ik heb het KWf gemaild met de vraag en zal het antwoord als het afwijkt van de speech van de crematoriummeneer aan hem mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven