verzonken deurmat

18-08-2012 22:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in nieuwe gang een verzonken deurmat maken bij de voordeur. Gang is 5 m lang . Wat is een gangbare / handige maat voor deurmat?
Hangt ervan af hoeveel kinderen je hebt
Zo ver dat je deur goed open kan. Heb ik niet goed op gelet en nu loopt hij vast.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Zo groot mogelijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb wel n verdronken deurmat..:)
MartjeB, het zou leuk zijn als je ook eens een reactie geeft in je topics.

http://forum.viva.nl/forum/find/poster/151127/topics

In heel veel topics reageer je niet eens.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoi tickel sorry dat zal ik vaker doen soms lees ik goede ideeen en vergeet dan te bedanken!
Oh sorry, dit gaat niet over gebrek aan zelfvertrouwen
quote:amand1969 schreef op 19 augustus 2012 @ 00:00:

Oh sorry, dit gaat niet over gebrek aan zelfvertrouwen

Dan had er wel "beschonken deurmat" boven 't topic gestaan

@TO: idd. goed letten op de diepte van 't gat en de hoogte van de mat die je wil gebruiken. Dat moet 'n beetje leuk op elkaar aansluiten, anders zit je idd. met deuren die niet meer open kunnen of struikelpartijen.
Ga gewoon de gangbare deurmatten eens opmeten. In mijn huis zit ook een verzonken mat. Heb de mat op maat moeten laten maken, en ik zie nu allemaal leuke matten die dus niet in die ruimte die ik heb passen. Zit dus met zo'n saaie kokosmat.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wij hebben er net een gekocht, 60 x 90. Maar hij is niet dik genoeg dus nu hebben we een "randje".
Tuut tuut tuut
quote:achnein schreef op 18 augustus 2012 @ 22:45:

Hangt ervan af hoeveel kinderen je hebt
Dat hangt natuurlijk heel erg van je gang af. Als je gang niet zo breed is zou ik in ieder geval van muur tot muur doen. Aan weerskanten nog zo'n paar centimeter overhouden staat zo stom. En dan vanaf de deur tot een bepaald punt. Bij ons gaat de deur open en die hangt altijd boven de mat. Maar in ons vorige huis werd de gang vanaf een bepaald punt iets breder. Daar hadden we de mat tot het punt dat het breder werd, anders hielden we ook weer zo'n naar hoekje over waar nog vloerbedekking op laminaat moest.

Nu heb ik in de keuken en in gang een mat in de kleur van de tegels die daar liggen en dat vinden wij erg mooi staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven