Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
vrijdag 17 augustus 2012 om 21:27
vrijdag 17 augustus 2012 om 23:36
Hier zit voor eind september een nachtje in de planning.
Nr 2 zit voor cursus in een hotel , met een beetje geluk kan ik de avond daar met hem doorbrengen ....
Afwachten nog of en wanneer het zal zijn ....
Druk druk morgennacht op vakantie ..
Van de hitte hier naar de hitte In het zuiden .
Fijn weekend allemaal !
Nr 2 zit voor cursus in een hotel , met een beetje geluk kan ik de avond daar met hem doorbrengen ....
Afwachten nog of en wanneer het zal zijn ....
Druk druk morgennacht op vakantie ..
Van de hitte hier naar de hitte In het zuiden .
Fijn weekend allemaal !
zaterdag 18 augustus 2012 om 00:30
quote:Sensual_D schreef op 17 augustus 2012 @ 22:30:
hmmm dat lijkt me echt het einde Meis.. een droom, maar voor mij niet eens om de seks
Sense, het is zo heerlijk om naast elkaar, tegen elkaar in slaap te vallen. Tuurlijk gaat het ook om de seks, maar net zoals bij jou gaat het bij ons ook dieper. En misschien is samen slapen nog wel intiemer dan seks met elkaar. Snap je wat ik bedoel? Wij zijn verwend, hebben al 2 nachten samen doorgebracht. Wie weet doet bij jullie de kans zich ook nog voor!
Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.
hmmm dat lijkt me echt het einde Meis.. een droom, maar voor mij niet eens om de seks
Sense, het is zo heerlijk om naast elkaar, tegen elkaar in slaap te vallen. Tuurlijk gaat het ook om de seks, maar net zoals bij jou gaat het bij ons ook dieper. En misschien is samen slapen nog wel intiemer dan seks met elkaar. Snap je wat ik bedoel? Wij zijn verwend, hebben al 2 nachten samen doorgebracht. Wie weet doet bij jullie de kans zich ook nog voor!
Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.
zaterdag 18 augustus 2012 om 01:01
quote:meis34 schreef op 18 augustus 2012 @ 00:30:
[...]
Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.Het samen slapen is idd nog intiemer, maar ik zou hem zo graag 1 x, 1 x echt ontspannen willen zien.. laat hem maar slapen.. ik kijk wel..
[...]
Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.Het samen slapen is idd nog intiemer, maar ik zou hem zo graag 1 x, 1 x echt ontspannen willen zien.. laat hem maar slapen.. ik kijk wel..
zondag 19 augustus 2012 om 08:04
Gisterenavond tot 4 uur s ochtends (deze ochtend dus) met sv op chat en nog even gesproken aan telefoon. Nee geen geile praat, maar relaties ( huwelijkse), Nederlandse politiek, geloof en taboes, (en verschil Vlaanderen / NL), enz.... En natuurlijk af en toe iets liefs tussendoor
Heel benieuwd naar dinsdag.
Heel benieuwd naar dinsdag.