Mode & Beauty alle pijlers

warmte en make-up

18-08-2012 10:03 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het buiten mooi weer is, draag ik eigenlijks helemaal geen make-up, vooral omdat het als het heel warm is je meer zweet en ik dan het gevoel krijg dat alles uit loopt!:) En make-up vind ik eigenlijks niet eens belangrijk, vind mezelf ook wel mooi zonder make-up.

Als het minder warm is doe ik het overigens wel. Wie heeft dit ook, als het echt warm is, dat je geen make-up draagt of kan je echt niet zonder make-up?
Geen make-up. Verf wel mijn wimper en wenkbrauwen, dat scheelt wel weer. En buiten draag ik meestal een zonnebril :-).
hier lekker helemaal niets. maar ook als het niet warm is heb ik regelmatig geen make up op. als ik het wel op heb eigenlijk ook alleen mascara. ik kan niet goed tegen make up. en zoals nu heb ik mijn kekke nieuwe mega diesel zonnebril op. niemand die me ziet
Alleen waterproof mascara. Als ik meer opsmeer, ligt het er binnen een paar uur weer af met deze hitte+zweten
Ik draag ook foundation aan het strand (met spf). Als je een slechte huid hebt wil ik die graag egaal hebben, ook aan het strand. En ogen zonder make-up, dat ziet er niet uit vind ik. Als ik een goede huid had zou ik het bij oogpotlood en mascara laten.
Ben heel donker dus geen make up. Wel wat lipgloss. Eyeliner heb ik permanent laten zetten.
Bronzepoeder van Nars (kan niet meer zonder dat spul en blijft perfect zitten zelfs met dit weer) en mascara
quote:clarity schreef op 18 augustus 2012 @ 23:36:

Bronzepoeder van Nars (kan niet meer zonder dat spul en blijft perfect zitten zelfs met dit weer) en mascaraWaar haal jij Nars producten?
Ik kocht het eerst altijd bij skins in adam, maar daar verkopen ze het inmiddels niet meer.

Nu bestel ik het al geruime tijd op hqhair.com. Engelse site waar ze alles hebben en binnen een paar dagen bezorgd. Sinds kort kan je met ideal betalen helemaal perfect!
quote:clarity schreef op 20 augustus 2012 @ 20:14:

Ik kocht het eerst altijd bij skins in adam, maar daar verkopen ze het inmiddels niet meer.

Nu bestel ik het al geruime tijd op hqhair.com. Engelse site waar ze alles hebben en binnen een paar dagen bezorgd. Sinds kort kan je met ideal betalen helemaal perfect!Bedankt voor de tip !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven