Mode & Beauty alle pijlers

warmte en make-up

18-08-2012 10:03 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het buiten mooi weer is, draag ik eigenlijks helemaal geen make-up, vooral omdat het als het heel warm is je meer zweet en ik dan het gevoel krijg dat alles uit loopt!:) En make-up vind ik eigenlijks niet eens belangrijk, vind mezelf ook wel mooi zonder make-up.

Als het minder warm is doe ik het overigens wel. Wie heeft dit ook, als het echt warm is, dat je geen make-up draagt of kan je echt niet zonder make-up?
Zelfs ik draag met dit warm weer weinig make-up. Wel altijd een waterproof mascara en iets op de lippen.
nee zeg, geen make-up. Is echt niet nodig, want oogmake-up ziet niemand, want ik draag een zonnebril.
Ik ga zo naar het strand en nee dan geen make up. Zou ik gaan werken wel.
Ik draag wel make-up. Geen bronzer/blush in de zon.
Ik gebruik een zonnecreme voor mijn gezicht waar een neutrale tint in zit met een hoge beschermingsfactor. Het ziet er mooi natuurlijk uit en blijft de hele dag goed zitten bij warm weer. Verder gebruik ik wat mascara en een heel klein lijntje onder de ogen.
Een skone smoel.
Ik draag geen make-up, ideaal.
beetje mascara en wat lippenbalsem (heb snel droge lippen)
quote:verliefdopiemand schreef op 18 augustus 2012 @ 10:05:

Zelfs ik draag met dit warm weer weinig make-up. Wel altijd een waterproof mascara en iets op de lippen.Goed zo!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een dagcreme met spf, oogmake-up zonder vind ik zo'n blote billen gezicht het is net dat kleine beetje wat het mooier maakt.

En een nude lipgloss.
Ik gebruik wel een BB creme. Zie je praktisch niks van, en er zit een beschermingsfactor 20 in. Verder alleen wat mascara.

Lipgloss/lippenstift gebruik ik juist niet met die warmte, ik zweet snel en dan glimt alles zo.
Ik wel ogen waterproof opgemaakt, beachhair gecreeerd, en een licht gouden poeder op mn jukbeenderen! Heerlijk

Foundation vandaag niet, wel bbcream!
Alleen mascara, zelfs met BB-cream heb ik halverwege de dag het gevoel dat het van mijn gezicht afdruipt..blegh...
Shiseido zonmake-up, blijft gewoon zitten, smelt er niet af, ook al voelt het wel zo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hier alleen gekleurde dagcreme van niveau ( tube ) en waterproof mascara. Overigens heb ik vaak niet meer op dus het is niet ineens heel anders.
Nee geen make up. Kan sowieso niet ivm ontstoken oog maar anders ook niet!

Lekkere dikke laag factor er op. Glimhoofd boeit me niet vandaag, ga naar t strand
Internagelaktisch
Mascara en eyeliner loopt niet uit, lippenstift ook niet.

Heel veel meer makeup kan je toch ook niet dragen? Ik draag iig nooit foundation ofzo, daar wordt je huid alleen maar slechter van....
Mascara en een lijntje rond mijn ogen.
Mascara, zonnebrand en lipbalm met factor.
Ik draag al weken geen make-up(mascara en oogpotlood) want heb ook telkens een allergische reactie aan/onder mijn ogen.

BB cream kreeg ik ook jeuk van.

Nu dus lekker naturel,heb zeker vandaag, toch een grote zonnebril op.
Altijd een lijntje onder mijn ogen en mascara. En minerale foundation en bronzer met zonnefactor. Blijft zelfs met dit weer mooi zitten.
Geen make-up hier, veel te warm voor.
Dezelfde make-up als anders. Dikke laag foundation, wat oogpotlood + oogschaduw, mascara en een gekleurde lipgloss.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 18 augustus 2012 @ 12:49:

Dezelfde make-up als anders. Dikke laag foundation, wat oogpotlood + oogschaduw, mascara en een gekleurde lipgloss.Echt? Je laat het niet-lekker klinken, een dikke laag foundation. Waarom smeer je dat op? Ik ben een foundation nitwit.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven