warmte en make-up
zaterdag 18 augustus 2012 om 10:03
Nu het buiten mooi weer is, draag ik eigenlijks helemaal geen make-up, vooral omdat het als het heel warm is je meer zweet en ik dan het gevoel krijg dat alles uit loopt!:) En make-up vind ik eigenlijks niet eens belangrijk, vind mezelf ook wel mooi zonder make-up.
Als het minder warm is doe ik het overigens wel. Wie heeft dit ook, als het echt warm is, dat je geen make-up draagt of kan je echt niet zonder make-up?
Als het minder warm is doe ik het overigens wel. Wie heeft dit ook, als het echt warm is, dat je geen make-up draagt of kan je echt niet zonder make-up?
zaterdag 18 augustus 2012 om 17:01
maandag 20 augustus 2012 om 20:14
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:37
quote:clarity schreef op 20 augustus 2012 @ 20:14:
Ik kocht het eerst altijd bij skins in adam, maar daar verkopen ze het inmiddels niet meer.
Nu bestel ik het al geruime tijd op hqhair.com. Engelse site waar ze alles hebben en binnen een paar dagen bezorgd. Sinds kort kan je met ideal betalen helemaal perfect!Bedankt voor de tip !!
Ik kocht het eerst altijd bij skins in adam, maar daar verkopen ze het inmiddels niet meer.
Nu bestel ik het al geruime tijd op hqhair.com. Engelse site waar ze alles hebben en binnen een paar dagen bezorgd. Sinds kort kan je met ideal betalen helemaal perfect!Bedankt voor de tip !!