Mode & Beauty alle pijlers

surfspray

22-08-2010 15:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik las in de nieuwste viva het artikel over favoriete make-up en haar producten en kwam daar de Bumble and Bumble surfspray tegen! Leek me direct geweldig!! Maar ja, ik kan het nergens kopen.. ik kwam wat Amerikaanse webshops tegen, maar op een of andere manier lijkt het me niks om via Amerika te kopen. Kost vast veel extra geld enzo. Weet iemand waar ik de surfspray kan halen? Of weet iemand misschien een vergelijkbaar product dat ik kan gebruiken?

Ik hoor het graag!

Groetjes!
ik heb het wel eens bhier besteld: http://www.andv.nl

probeer het maar eens succ6
Salt Spray, van Fudge, te koop bij de Kinki kappers.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Deze kun je bij de Etos halen.
Tnx!!

Heb die van Fudge besteld, bleek een stuk goedkoper dan Bumble and Bumble. Ben benieuwd of het een beetje werkt.
Gedateerd bericht, maar.. heeft het gewerkt? Ben er nl. ook naar op zoek!
Ik voel me zo moedellooos
Heb toevallig gister voor ¤4,50 een flesje gehaald, merk Proffs. Heet Ocean mist. Doet hetzelfde als de dure merken..
Ik heb de surfspray van bumble en bumble laatst gekocht bij Salon b. Een kapper die door heel nederland zit. Ik gebruik ook de shampoo van het merk en ben groot fan. Alleen vind ik de surfspray nietzo heel spannend, het maakt je haar wat stugger, maar verder nietzo veel.

Nu moet ik wel zeggen dat ik heel lang, dik haar heb wat nogal zwaar is dus dat weegt ook wel mee denk ik. Maar ben zeker niet ontevreden!
Vraag voor blauwbloempje, waar heb je dat flesje gehaald?
In Zweden, weet niet of het ook elders te koop is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven