kracht
maandag 20 augustus 2012 om 08:36
Hoe vind je de kracht om een einde aan een relatie te maken, als de betreffende partner steeds weer op je gevoelens inspeelt, met andere woorden, vriend is overspannend en zet mij op nonactief.
Na een relatie van 2 en een half jaar word ik door mijn partner op afstand gehouden, en moet ik hem maar weer tijd geven, ik weigerde dat vorige week, na 4 dagen belt hij me op en wil me graag terug, vervolgens trekt hij zich weer terug. Alsof het een spel voor hem is.
Ik hou van hem en wilde dat ik dat niet deed, hoe pak ik dit goed aan?
Na een relatie van 2 en een half jaar word ik door mijn partner op afstand gehouden, en moet ik hem maar weer tijd geven, ik weigerde dat vorige week, na 4 dagen belt hij me op en wil me graag terug, vervolgens trekt hij zich weer terug. Alsof het een spel voor hem is.
Ik hou van hem en wilde dat ik dat niet deed, hoe pak ik dit goed aan?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
maandag 20 augustus 2012 om 08:55
Zeggen dat het genoeg is geweest. Dat je genoeg zelfrespect hebt om je niet zo te laten behandelen. Dat hij zijn kans heeft gehad en hij de pech heeft dat hij nu zonder jou verder moet.
Verder afstand nemen, geen vrienden blijven, geen contact opnemen. Nummer uit je foon halen en blokkeren en verder gaan met je leven. Leuke dingen doen met leuke mensen die wel voor je willen gaan.
Succes
Verder afstand nemen, geen vrienden blijven, geen contact opnemen. Nummer uit je foon halen en blokkeren en verder gaan met je leven. Leuke dingen doen met leuke mensen die wel voor je willen gaan.
Succes
maandag 20 augustus 2012 om 09:00
quote:vlinder72 schreef op 20 augustus 2012 @ 08:55:
Zeggen dat het genoeg is geweest. Dat je genoeg zelfrespect hebt om je niet zo te laten behandelen. Dat hij zijn kans heeft gehad en hij de pech heeft dat hij nu zonder jou verder moet.
SuccesDank je Vlinder.
SuccesDank je Vlinder.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
maandag 20 augustus 2012 om 09:16
maandag 20 augustus 2012 om 09:43
maandag 20 augustus 2012 om 09:49
maandag 20 augustus 2012 om 20:48
Doordat we samen in zaken zitten moeten we af en toe telefonisch nog contact hebben, dit ben ik nu aan het afbouwen. Belt hij zonet op om te zeggen dat hij me het beste gunt, en dat hij het nu fijn vind dat hij geen verplichtingen heeft. Ik kon er niet meer tegen, zou graag vrienden willen blijven, maar ben toch teleurgesteld in een man die van een intensieve relatie ineens weer switch.Heb hem gezegd dat als hij me over 2 weken ineens mist hij hier niet hoeft te komen, dat ie dat uit respect naar mij toe moet laten. En ik dacht dat we na anderhalf jaar toch echt wisten wat we aan elkaar hadden.
maandag 20 augustus 2012 om 21:20