kracht

20-08-2012 08:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vind je de kracht om een einde aan een relatie te maken, als de betreffende partner steeds weer op je gevoelens inspeelt, met andere woorden, vriend is overspannend en zet mij op nonactief.

Na een relatie van 2 en een half jaar word ik door mijn partner op afstand gehouden, en moet ik hem maar weer tijd geven, ik weigerde dat vorige week, na 4 dagen belt hij me op en wil me graag terug, vervolgens trekt hij zich weer terug. Alsof het een spel voor hem is.

Ik hou van hem en wilde dat ik dat niet deed, hoe pak ik dit goed aan?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Nummer wissen en blokkeren.
Zeggen dat het genoeg is geweest. Dat je genoeg zelfrespect hebt om je niet zo te laten behandelen. Dat hij zijn kans heeft gehad en hij de pech heeft dat hij nu zonder jou verder moet.

Verder afstand nemen, geen vrienden blijven, geen contact opnemen. Nummer uit je foon halen en blokkeren en verder gaan met je leven. Leuke dingen doen met leuke mensen die wel voor je willen gaan.

Succes
quote:vlinder72 schreef op 20 augustus 2012 @ 08:55:

Zeggen dat het genoeg is geweest. Dat je genoeg zelfrespect hebt om je niet zo te laten behandelen. Dat hij zijn kans heeft gehad en hij de pech heeft dat hij nu zonder jou verder moet.

Verder afstand nemen, geen vrienden blijven, geen contact opnemen. Nummer uit je foon halen en blokkeren en verder gaan met je leven. Leuke dingen doen met leuke mensen die wel voor je willen gaan.

SuccesDank je Vlinder.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Wat vlinder 72 zegt.

En toen ik een keer écht niet los kon laten.. Heb ik op een krachtig moment MIJN telefoonnummer, email etc. veranderd.
Ik ben zo'n enorme twijfelaar, en we hebben toch een goede relatie over het algemeen gehad, ik kan dit niet van hem uitstaan, hoe weet je of je een goede beslissing neemt?
Dat voel je vanbinnen
Hoe je weet of je een goede beslissing maakt? Nou, denk er aan of je de rest van je leven ook zo door wilt. Dat er telkens wéér een moment komt, waarop HIJ weer ruimte wil..
@eliane, bedankt voor je reactie, ik ga een ongelooflijk dom antwoord geven, maar omdat ik hem niet kwijt wil zwicht ik weer.
@eliane, bedankt voor je reactie, ik ga een ongelooflijk dom antwoord geven, maar omdat ik hem niet kwijt wil zwicht ik weer.
quote:niccifrench schreef op 20 augustus 2012 @ 09:16:

Ik ben zo'n enorme twijfelaar, en we hebben toch een goede relatie over het algemeen gehad, ik kan dit niet van hem uitstaan, hoe weet je of je een goede beslissing neemt?

Als je twijfelt zit het niet goed.

Punt.
Denk goed na wat je zelf wil.

Schrijf de positieve en de negatieve dingen van hem op.

Lees ze door en maak dan zelf een keuze.

Het is jou leven en je leeft maar 1x.

Maak niet een keuze waar je spijt van krijgt.

Onthou: Je moet het voor jezelf een beetje leuk maken. Een ander doet het niet voor je.
Doordat we samen in zaken zitten moeten we af en toe telefonisch nog contact hebben, dit ben ik nu aan het afbouwen. Belt hij zonet op om te zeggen dat hij me het beste gunt, en dat hij het nu fijn vind dat hij geen verplichtingen heeft. Ik kon er niet meer tegen, zou graag vrienden willen blijven, maar ben toch teleurgesteld in een man die van een intensieve relatie ineens weer switch.Heb hem gezegd dat als hij me over 2 weken ineens mist hij hier niet hoeft te komen, dat ie dat uit respect naar mij toe moet laten. En ik dacht dat we na anderhalf jaar toch echt wisten wat we aan elkaar hadden.
Helaas weet je dat soms nog niet na 5 jaar... Maar ik denk dat je inderdaad na een jaar of 2 wel behoorlijk zou moeten weten van elkaar, wat je wil, nu en in de toekomst. Kennelijk kan hij maar niet beslissen. Lullig voor je, pijnlijk! Maar wel stoer hoe je het aanpakt!
@jules dank je wel.
En een relatie kan in de loop der tijd ook anders ontwikkelen. Dat weet je jammer genoeg niet als je met elkaar begint, dan is de intentie altijd om lang samen te blijven. Was het maar zo makkelijk..Dan was de relatiepijler leeg:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven