net een mailtje gehad...

20-08-2012 15:43 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg net per ongeluk een mailtje. Het was van iemand met wie ik ooit een date heb gehad via internet en met wie ik gewoon vrienden ben, we spreken weleens af samen en kijken dan een filmpje ofzo, wat altijd wel gezellig is. Het mailtje was aan zijn vriend gericht maar per ongeluk is het bij mij terecht gekomen. Er stond in wat hij van me vond, hij beschreef het meisje waarmee hij de date had gehad (mij dus) ongeveer zo:

Ze was echt heel lelijk, ik voelde me meteen niet tot haar aangetrokken. Ik denk dat ze geen enkele man kan krijgen, ik heb gewoon medelijden met haar. Erg onvrouwelijk. Ik denk dat een man nooit aangetrokken tot haar zal zijn. Ze had echt een verschrikkelijke uitstraling, heel zielig haar uitstraling, en een soort paardekop.

En tegen mij zei hij na de dates: je bent gewoon mijn type niet, maar je bent leuk en vindt vast wel een leuke vriend! En hij zegt dat hij me erg aardig vindt als vriendin enzo en hij vraagt me ook vaak samen af te spreken voor een filmpje...en nu word ik door hem achter mijn rug om zo zwartgemaakt door hem. Ondanks dat ik hem een enorme eikel vind nu, trek ik me dit ook heel erg aan, ik voel me er erg onzeker door en ga het nog geloven ook (want ik ben altijd al wat onzeker over mezelf)...hoe ga ik hier mee om? Ik voel me gewoon heel erg kut. Ik moet dit gewoon even kwijt...ben er toch erg door geraakt.
quote:fffuuu schreef op 20 augustus 2012 @ 15:43:

ik kreeg net per ongeluk een mailtje. Het was van iemand met wie ik ooit een date heb gehad via internet en met wie ik gewoon vrienden ben, we spreken weleens af samen en kijken dan een filmpje ofzo, wat altijd wel gezellig is. Het mailtje was aan zijn vriend gericht maar per ongeluk is het bij mij terecht gekomen. Er stond in wat hij van me vond, hij beschreef het meisje waarmee hij de date had gehad (mij dus) ongeveer zo:

Ze was echt heel lelijk, ik voelde me meteen niet tot haar aangetrokken. Ik denk dat ze geen enkele man kan krijgen, ik heb gewoon medelijden met haar. Erg onvrouwelijk. Ik denk dat een man nooit aangetrokken tot haar zal zijn. Ze had echt een verschrikkelijke uitstraling, heel zielig haar uitstraling, en een soort paardekop.

En tegen mij zei hij na de dates: je bent gewoon mijn type niet, maar je bent leuk en vindt vast wel een leuke vriend! En hij zegt dat hij me erg aardig vindt als vriendin enzo en hij vraagt me ook vaak samen af te spreken voor een filmpje...en nu word ik door hem achter mijn rug om zo zwartgemaakt door hem. Ondanks dat ik hem een enorme eikel vind nu, trek ik me dit ook heel erg aan, ik voel me er erg onzeker door en ga het nog geloven ook (want ik ben altijd al wat onzeker over mezelf)...hoe ga ik hier mee om? Ik voel me gewoon heel erg kut. Ik moet dit gewoon even kwijt...ben er toch erg door geraakt.

Beauty lies in the eyes of the beholder.

Trek je het niet aan.

Ik geloof het niet. Als dat echt waar zou zijn dan zou hij geen "vrienden" met jou zijn gebleven.
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 16:43:

ooooh ik ben zó enthousiast van die mail van Eleonora, dat ik bijna hoop dat ik ooit zo'n email krijg

Dat ik dus Eleonora mag inhuren voor een antwoord he, niet dat ik zo'n antwoord krijg.

Misschien kun je nu vast van de zomerkorting gebruik maken? Dan heb je hem vast maar liggen, voor het geval dat!
Wat thomaaas zegt. En dan afsluiten:

Met vriendelijke groet,

Paardenkop
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 16:43:

ooooh ik ben zó enthousiast van die mail van Eleonora, dat ik bijna hoop dat ik ooit zo'n email krijg

Dat ik dus Eleonora mag inhuren voor een antwoord he, niet dat ik zo'n antwoord krijg.
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2012 @ 16:44:

[...]

Misschien kun je nu vast van de zomerkorting gebruik maken? Dan heb je hem vast maar liggen, voor het geval dat! Ik kreeg laatst te horen dat mijn lichaam neukbaar was, maar dat ik een drakenkop had. Daar had ik gráág zo'n antwoord op gehad. Helaas was het geen e-mail, anders had ik het wel geweten
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2012 @ 16:44:

[...]

Misschien kun je nu vast van de zomerkorting gebruik maken? Dan heb je hem vast maar liggen, voor het geval dat! Whahahahahaahaaaaa!
Wat respectloos zeg, en hoe krijg je het voor elkaar naar die persoon te sturen. Op zich eigenlijk ook niet zo gek als je het de hele tijd over die persoon hebt, daarom heb ik geleerd eerst de persoon in te typen en daarna pas het bericht, anders kun je zulke fouten maken..

Al vind ik het apart dat het beantwoord was, hoe kan jij er dan bij staan..

De reactie van Eleonora is wel leuk!
Onverschilligheid/desinteresse is het beste wapen.

Ik zou iets terug sturen als: "Nou, nou, heb je niet van je moeder geleerd dat je aardig moet zijn voor vrouwen?"

of

"Haha. Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad!"

Ik denk dat hij zich evengoed betrapt voelt. Mocht hij denken dat er niets aan de hand is en weer met je willen afspreken: pas dan zeg je kort en krachtig: "Nee, sorry. Geen zin en tijd met je af te spreken."

Laat het je toch niet raken. Dat is een beetje de moraal van mijn verhaal.

Door te reageren alsof het je niets interesseert word je zelf krachtiger.

En het zal hem des te meer in verwarring brengen.
Misschien moet je dat antwoord sowieso even door Eleonora laten schrijven, of je het nou verstuurt of niet. Kan therapeutisch werken
Wat eten we vanavond?
Kweenie, vind het niet echt des kerels om zo'n mail naar een vriend te sturen. Zo gedetailleerd. Mannen zijn nooit zo lang van stof, of het was een lekker wijf, of het was niks, meer smaken zijn er niet.

Kan het een rotstreek zijn van iemand anders? Zjn ex, zusje, zo iemand?
quote:Tijger32 schreef op 20 augustus 2012 @ 15:59:

Maar als hij een mailtje heeft gereplied, hoe komt het dan bij jou terecht?

Goeie!

En de optie van Eleonora vind ik ook wel een leuke. Wat een botte hork zeg, die mag wel even flink op zijn plek gezet worden.
Whaha die van Eleonora is zeker een goede!

Of die van Liesse "aan je uiterlijk kan je wat doen. Aan zo'n kutkarakter van jou niet"

Laat je weten hoe dit afloopt?
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 16:48:

[...]

Ik kreeg laatst te horen dat mijn lichaam neukbaar was, maar dat ik een drakenkop had. Daar had ik gráág zo'n antwoord op gehad. Helaas was het geen e-mail, anders had ik het wel geweten Dat meen je toch niet, he? Ongelooooooooflijk!!! Hoe heb je gereageerd?
Ahh, dat lijkt mij inderdaad toch wel pijnlijk inderdaad! Laat je hier niet door kisten, waarschijnlijk is het ook een beetje overdrijven en stoer doen.

Laat jezelf niet onzeker maken door de mening van 1 iemand! Je was op de goede weg met je onzekerheid schrijf je dus probeer op die goede weg te blijven!
he zeg, even een Wat anderen hier ook al zeggen, het is domme puberale stoerdoenerij. Niet meer dan dat maar genoeg om het te laten voor wat hij is: een hufter die jou niet verdiend om bevriend mee te zijn.

En als hij je echt zo vreselijk vindt, waarom zou hij dan na de date nog wel met je omgaan? Samen film kijken en zo? Hij wilt toch niet naast een gruwelijk lelijke meid zitten?

Oftewel, hij lult maar wat, machismo naar zijn vriend. Schijnt te horen of zo, jochies onderling, stoer doen en vooral niet laten weten wat je echt voelt. Zeggen dat je gewoon vrienden bent geworden met een date is namelijk niet stoer.

Toch raar dat hij niet beter oplette en het bij jou terecht kwam.

Opzettelijk of niet, raar en erg kwetsend voor jou.

Wraak mag best, stuur hem maar wat terug en ja, met die vriend erbij. Zonder zielig te doen ( ook al voel je je rot en gekwetst) !

Maar met venijnige humor en een lekker tikkie terug.

En wat redband zegt, een mooi plaatje erbij...

( omdat hij het woord paardenkop gebruikte, dacht ik even aan een plaatje uit de film The Godfather, die scene met dat paardenhoofd. Maar dat is misschien iets te! )

Iets waarvan hij niet weet of hij moet lachen of huilen van schaamte. En verder hem het nakijken geven.

Misschien ben je geen Barbie. Misschien ben je niet knap. Maar niemand is lelijk. Iemand kan er bv onverzorgd uitzien of een onvriendelijke uitstraling, dat kan 'lelijk' maken. Maar iedereen kan er leuk uitzien, eigen aparte smaak of wat dan ook. Het gaat erom wat je uitstraalt en hoe je met anderen omgaat. Ook met je nukken en soms sjacherijnig, je mag er gewoon zijn. En degenen die te oppervlakkig zijn en jou niet waarderen of geen moeite doen je te leren kennen vanwege uiterlijke dingen: niet leuk maar je kan dat soort mensen missen als kiespijn.

He meid, ik hoop dat je het van je af kan zetten. Geloof die gast niet. Als je echt zo vreselijk was had je hem niet vaker gezien na je date. Laat hem lekker in zn sop gaarkoken.

Ga lekker wat leuks doen met vriendinnen, spui je gal, misschien kunnen jullie samen een leuke, gevatte reactie bedenken, en dan loslaten!

Er komt echt wel een jongen op je pad die jou wilt, en jij hem en met wie het echt klikt.
quote:charlottecharles schreef op 20 augustus 2012 @ 16:50:

Kweenie, vind het niet echt des kerels om zo'n mail naar een vriend te sturen. Zo gedetailleerd. Mannen zijn nooit zo lang van stof, of het was een lekker wijf, of het was niks, meer smaken zijn er niet.

Kan het een rotstreek zijn van iemand anders? Zjn ex, zusje, zo iemand?

Dit lijkt me een meer voor de hand liggende verklaring. Of is je beschrijving heel veel eigen interpretatie TO?

Zoals je het beschrijft in je OP zo praten mannen helemaal niet over dates volgens mij, dit is echt meer wijven-praat. Maar misschien ga jij met een heel vreemd soort mannen om.
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2012 @ 16:55:

[...]

Dat meen je toch niet, he? Ongelooooooooflijk!!! Hoe heb je gereageerd?'Drakenkop? Nee, zo kijk ik altijd als ik een hardlijvige baviaan tegenkom, bye.'
Eleonora 16.35 ja, precies wat ik bedoel!

haha, als ze de tips ter harte neemt kan die ... echt beter even een poosje zich terugtrekken in een moeras.
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2012 @ 16:55:

[...]

Dat meen je toch niet, he? Ongelooooooooflijk!!! Hoe heb je gereageerd?Ja dat meen ik wel. Ik heb niks gezegd. Ik heb vriendelijk gelachen, een knikje gegeven en toen ben ik weggelopen. Te verbouwereerd was ik.
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 17:00:

[...]

'Drakenkop? Nee, zo kijk ik altijd als ik een hardlijvige baviaan tegenkom, bye.'

Alhoewel ik 'hardlijvige baviaan' nog erg complimenteus vind
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 17:00:

[...]

'Drakenkop? Nee, zo kijk ik altijd als ik een hardlijvige baviaan tegenkom, bye.'
Hardlijvige baviaan mag je vervangen voor alles wat je wil, mijn zegen heb je.

Lul met vingers doet het ook leuk.

Ik vind hardlijvige baviaan best erg eigenlijk, en ook niet zo mainstream. Blijft wel hangen hoor......
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 17:06:

[...]

Ja dat meen ik wel. Ik heb niks gezegd. Ik heb vriendelijk gelachen, een knikje gegeven en toen ben ik weggelopen. Te verbouwereerd was ik.Daar kan ik me iets bij voorstellen! Geniale repliek komt in dat soort situaties meestal achteraf
ik zou een profiel met zijn foto om een man zoekt man site maken en er dan echt ranzige dingen bijzetten als houdt van (vul maar in).
Ik geloof in leven voor de dood
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 17:09:

Hardlijvige baviaan mag je vervangen voor alles wat je wil, mijn zegen heb je.

Lul met vingers doet het ook leuk.

Ik vind hardlijvige baviaan best erg eigenlijk, en ook niet zo mainstream. Blijft wel hangen hoor......Hij komt wel in mijn repertoire!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven